رئیس دانشگاه پیام نور از آمادگی این دانشگاه برای ارائه بورس تحصیلی به مهدی جعفری دانشجوی نخبه افغان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در پی انتشار خبری در رسانه ها مبنی بر اینکه مهدی جعفری دانشجوی نخبه افغان که در دانشگاه پیام نور مدرک کارشناسی خود را اخذ کرده است و نفر اول کنکور مقطع کارشناسی ارشد رشته زمین شناسی شده است اما به دلیل بضاعت کم مالی قادر به ادامه تحصیل نیست، رستمی ابوسعیدی از آمادگی دانشگاه پیام نور برای پذیرش وی خبر داد.

وی افزود: پیرو تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با وزیر تحصیلات عالیه افغانستان مبنی بر تخصیص بورسیه به دانشجویان افغان، دانشگاه پیام نور آمادگی پذیرش این دانشجوی نخبه را دارد.

رئیس دانشگاه پیام نورتصریح کرد: باعث افتخار است که دانشجویان دانشگاه پیام نور توانسته اند به پشتوانه کیفیت آموزشی این دانشگاه، رتبه های ممتازی در آزمون های تحصیلات تکمیلی کسب کنند و دانشجو، جعفری نیز یکی از این دست دانشجویان است.

رستمی ادامه داد: بدون شک دانشگاه پیام نور که یک دانشگاه منبع محور با آزمونهای استاندارد است و توان تربیت فارغ التحصیلان کیفی در عرصه آموزش عالی کشور را دارد و این افتخار دانشگاه است که دانشجویان با عموما رتبه های متوسط به پایین و کم بضاعت را پذیرش نموده و این دانشجویان موفق به کسب رتبه های برتر کنکور در تحصیلات تکمیلی می شوند .

رستمی ابو سعیدی گفت : ما در دانشگاه پیام نور وظیفه خود می دانیم این قبیل دانشجویان را پشتیبانی کنیم.