با پولسازترین رشته های دنیا پولدار بشوید

با پولسازترین رشته های دنیا پولدار بشوید

فرقی نمی‌کند چه رشته‌ای را برای تحصیل انتخاب می‌کنید. اگر نهایت تلاش و علاقه خود را در مسیر یادگیری آن به کار ببرید، قطعا به رشد و شکوفایی دست پیدا خواهید کرد و دیگر مهم نخواهد بود که بازار کار آن رشته چطور است. اما واقعیت دیگری هم وجود دارد همه افراد نمی‌توانند در رشته‌ای که تحصیل می‌کنند بهترین باشند. پس این‌جا است که لزوم آشنایی با رشته‌های پولساز را به وجود می‌آورد. با ما همراه باشید تا پولسازترین رشته های دنیا را به شما معرفی کنیم:

رشته‌های پزشکی از پولسازترین رشته های دنیا

برخی آمارهای رسمی نشان می‌دهد که میانگین درآمد رادیولوژیست‌ها در سال ۲۹۰ هزار دلار است. این رقم برای سایر افراد متخصص در رشته‌های پزشکی هم وضعیت مشابهی دارد:

  • آنکولوژیست‌ها (سرطان‌شناسان)
  • متخصصان مرکز فوریت‌های پزشکی
  • عصب‌شناسان
  • متخصصان داخلی

البته این رشته‌ها در هر کشور، وضعیت متفاوتی دارند و به طور کلی و با احتساب میانگین درآمد افراد، در سراسر جهان است که می‌توان به گزینه‌های مختلف پولسازترین رشته های دنیا رسید.

با پولسازترین رشته های دنیا پولدار بشوید

رشته‌ های مهندسی

در دنیایی که همه چیز با فناوری در ارتباط است، نیاز شدیدی به مهندسان وجود دارد. مهندسان باید طراح، مخترع و متصدی ابزارهای مختلفی باشند که فناوری در اختیار بشر می‌گذارد. رشته‌های مهندسی هم دارای زیرمجموعه‌های بسیار گسترده هستند اما از جمله پولسازترین رشته های دنیا در زمینه مهندسی باید به عناوین اشاره کرد:‌ مهندسی برق، هوافضا، نفت، شیمی، کامپیوتر و مکانیک. دستمزد مهندسان معمولا بالاتر از سایرین است و امکان رشد شغلی نیز برای‌شان بسیار زیاد است.

با پولسازترین رشته های دنیا پولدار بشوید

رشته های کامپبوتر ، آمار و ریاضیات

همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد، فناوری باعث رشد و رونق برخی از رشته‌های خاص شده است. البته فناوری به همه رشته‌ها نفوذ کرده است ولی از آن‌جا که برخی از رشته‌ها به شکل کاربردی هستند و در واقع به نوعی ابزار به کارگیری فناوری در رشته‌های مختلف هستند مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند و پولسازتر هم هستند. علوم رایانه یا همان کامپیوتر و آمار به اضافه ریاضیات هم دقیقا از همین رشته‌های کاربردی هستند.

مثلا رشته آمار در سطح تحصبلات تکمیلی وارد بحث‌های تخصصی و کاربردی متعددی می‌شود. آمار زیستی در پزشکی کاربرد دارد و خیلی از شاخه‌های دیگر آن در اقتصاد، بورس و تحلیل بازار مورد توجه قرار می‌گیرند. کارشناسان ریاضیات نیز در انجام انواع پروژه‌های مهندسی بسیار تاثیرگذار هستند و بدون آن‌ها کارها لنگ خواهد ماند.

با پولسازترین رشته های دنیا پولدار بشوید

مهندسی معماری

براساس آمارهای رسمی و بین‌المللی به طور تقریبی درآمد سالانه معماران ۴۱ هزار دلار است. البته تجربه و کارفرمایان معماران در نقاط مختلف دنیا هم با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. این موضوع را باید در نظر گرفت که این آمارها بیشتر برای کشورهایی است که دارای اقتصاد باثباتی هستند.

با پولسازترین رشته های دنیا پولدار بشوید

مدیران کسب و کار

شرکت‌های مهم کسب و کار در دنیا به خوبی می‌دانند که فعالیت‌های مختلف در این زمینه علاوه بر تجربه نیاز به تخصص دارد. برای رشد باید از مدیرانی باسواد و هوشمند در زمینه کسب و کار استفاده کرد. بنابراین رشته مدیریت کسب و کار یکی از پولسازترین رشته های دنیا به شمار می‌رود. همان‌طور که دیدید پولسازترین رشته های دنیا در زمینه‌های علوم مختلف هستند و در نتیجه با پیگیری علایق می‌توان به درآمد خوب هم رسید.

 

با پولسازترین رشته های دنیا پولدار بشوید

یکی از سرویس های منحصر به فرد پیمنت ۲۴ فراهم کردن تسهیلاتی جهت نقد کردن درآمد های ارزی شما از اینترنت می باشد. اگر شما طراح، عکاس و یا دارای هرگونه حرفه خاصی هستید که با مشتریان خارج از کشور همکاری دارید می‌‌توانید از طریق این سرویس درامد ارزی خود را به ریال نقد کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *