تدریس خصوصی کنکور ریاضی معلم خصوصی کنکور ریاضی

تدریس خصوصی رشته ریاضی کنکور معلم خصوصی کنکور ریاضی .

رشته ریاضی در ایران دارای محبوبیت زیادی است که تعداد داوطلبان شرکت در این رشته بسیار زیاد هستند. و محدودیت های قبول شدن در این رشته باعث شده که رقابت در این رشته بسیار بالا باشد.

و داوطلبان برای قبولی در این آزمون سرنوشت ساز از معلم خصوصی استفاده می کنند .

معلم کنکوری دارای معلمین بسیار با تجرّبه و رتبه های برتر کنکور در سالهای قبل بوده اند.

برای استفاده از معلمین خصوصی معلم کنکوری کافی است که با دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید و در خواست معلم خصوصی برای کنکور ریاضی کنید. موسسه معلم کنکوری برترین و مجربترین اساتید خود را برای تدریس میفرستد.

تدریس خصوصی کنکور ریاضی معلم خصوصی کنکور ریاضی

تماس با ما

تدریس کنکور ریاضی

اگر داوطلب کنکوری دختر خانم باشد که نیاز به معلم خانم داشته باشد معلم کنکوری دارای مجربترین مدرسین خانم برای کنکور هم می باشد که آن مدرسین را برای آموزش دروس ریاضی برای شما میفرستاد که شما بتوانید با تدریس این اساتید و تلاش خود در این آزمون سرنوشت ساز موفق شوید.

تدریس خصوصی کنکور چقدر در رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکوری ریاضی موثر است؟؟؟ چطور نقاط ضعفمان را در کمترین زمان برطرف کنیم تا نتیجه مطلوبی در کنکور رشته ریاضی کسب کنیم؟؟؟

وقتی صحبت از کنکور ریاضی می کنیم اولین چیزی که به ذهن همه می رسد این که اصلا باید از کجا شروع کنند و چطور حجم زیادی از دروس را در بازه زمانی مشخص تمام کنند؟

تدریس خصوصی کنکور ریاضی برای شناسایی نقاط ضعف دانش آموز و تسریع روند کلاس ها بهترین پیشنهاد ممکن است.

هرکدام از ما ممکن است بارها در اطراف خود دیده و یا از کسی شنیده باشیم که داوطلب رشته ریاضی با وجود تلاش فراوان و مطالعه منابع معروف به نتیجه دلخواه خود نرسیده است و یا حتی موفق به ورود به رشته مورد علاقه نشد.در اینجا این سوال پیش می آید که دقیقا مشکل کجاست که با تمام این تلاش ها باز قبول نمی شوند؟!

هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان رشته ریاضی با شرکت در کلاس های کنکور مختلف و صرف هزینه های زیاد برای کنکور ریاضی آماده می شوند اما فقط تعداد اندکی از آن ها به رشته مورد علاقه خود راه پیدا میکنند.

حتی بارها دیده ایم دانش آموز رشته ریاضی با وجود ضریب هوشی بالا و سوابق تحصیلی درخشان موفق به کسب رتبه مطلوب نشده است. بهتر است کمی دقیقترعلت این اتفاقات را بررسی کرد چراکه مستقیما با آینده فرد در ارتباط است.

در کلاس های گروهی کنکور ریاضی صفر تا صد کتاب طبق برنامه مشخص اساتید پیش می رود و داوطلبان رشته ریاضی با سطوح مختلف علمی در یک کلاس حضور دارند در نتیجه نه فرد قوی از کلاس استفاده بهینه می کند نه دانش آموز ضعیف تر.

عموما بخش زیادی از نکات کنکوری رشته ریاضی  به دلیل محدودیت زمان گفته نمی شود و دانش آموز در روند تست زنی باید به آن ها برسد.

این موضوع در سالی که داوطلب کنکور ریاضی دارد بسیار زمان بر خواهد بود. طبیعی است که دانش آموزان رشته ریاضی هر کدام نقاط ضعف و قوت متفاوتی دارند و روند تدریس و مطالعه باید طبق برنامه منحصر به فرد پیش رود.

تدریس خصوصی کنکور تجربی معلم خصوصی کنکور تجربی

تدریس خصوصی کنکور ریاضی معلم خصوصی کنکور ریاضی

تماس با ما

مزیت کلاس های تدریس خصوصی کنکور معلم کنکوری چیست ؟؟؟

شیوه تدریس شخصی سازی شده : تدریس خصوصی به استاد اجازه می دهد با توجه به شرایط و نحوه یادگیری دانش آموز رشته ریاضی تدریس نماید و شیوه تدریس خود را مطابق با شرایط پیش ببرد،

حال آنکه در کلاس های گروهی رشته ریاضی دبیر ملزم به اجرای یک روند ثابت برای تمام افراد می باشد.

تسریع روند پیشرفت : با توجه به سطح دانش آموز رشته ریاضی و بررسی نقاط ضعف و قوت، اساتید معلم کنکوری، کلاس های تدریس خصوصی کنکور ریاضی را با توجه به نیاز فردی دانش آموز برگزار می کنند تا از اتلاف زمان و انرژی در این مسیر جلوگیری شود.

آموزش نحوه مطالعه هر درس به تفکیک توسط اساتید معلم کنکوری در جلسات تدریس خصوصی کنکور

تدریس مطابق با نقاط ضعف و قوت دانش آموز رشته ریاضی

تحلیل بررسی سوالات آزمون های سراسری سال های اخیر

کلاس های منظم و طبق برنامه تعیین شده توسط دانش آموز و معلم برای داوطلبان رشته ریاضی

تدریس دوس رشته ریاضی با کمترین هزینه

تدریس توسط رتبه های برتر کنکور سال های اخیر رشته ریاضی

هزینه های تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

شهریه هر جلسه تدریس خصوصی معمولا  به صورت توافقی بین دانش آموز و معلم تعیین می شود و آموزش و پرورش هیچ نرخ مصوبی برای فعالیت تدریس خصوصی تعیین نمیکند.

این جلسات به ازای زمان هر جلسه تدریس خصوصی ،

نوع درس که تدریس می شود،

سابقه معلم که جزو رتبه های برتر کنکوری سالهای قبل بوده باشد

سطح داوطلب

و … اما عرفی برای تدریس خصوصی در نظر گرفته  می شود که به ازای یک جلسه ۹۰ دقیقه ای مبلغ ۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان را شامل می شود.

برای دریافت اطلاعات از میزان هزینه کلاسها با موسسه معلم کنکوری تماس حاصل فرماییدو هماهنگی های لازم را انجام دهید تا موسسه برترین اساتید خود را ارسال کند.

تماس با ما

ارسال معلم خصوصی به منزل موسسه معلم کنکوری

ارسال معلم خصوصی  کنکور ریاضی در شمال تهران: معلم خصوصی کنکور ریاضی در منزل تجریش، معلم خصوصی کنکور در منزل نیاوران، معلم خصوصی کنکور ریاضی در منزل قلهک، معلم خصوصی کنکور ریاضی در منزل جماران، معلم خصوصی در منزل ازگل، معلم خصوصی  در منزل لویزان، معلم خصوصی در منزل مینی سیتی، معلم خصوصی  درسوهانک، معلم خصوصی  دروس، معلم خصوصی در منزل حسین‌آباد_ معلم خصوصی  مبارک‌آباد،معلم خصوصی در منزل اقدسیه، معلم خصوصی در منزل زعفرانیه، معلم خصوصی در محمودیه، معلم خصوصی در فرمانیه، معلم خصوصی کامرانیه، معلم خصوصی داودیه، معلم خصوصی دزاشیب، معلم خصوصی جردن، معلم خصوصی الهیه، معلم خصوصی در منزل ولنجک، معلم خصوصی اوین، معلم خصوصی ظفر، معلم خصوصی درکه، معلم خصوصی فرحزاد،معلم خصوصی پونک، معلم خصوصی سعادت آباد و معلم خصوصی  در منزل شهرک غرب جنت اباد معلم خصوصی  تدریس خصوصی  در تهران تدریس خصوصی کنکور ریاضی معلم خصوصی کنکور ریاضی

ارسال معلم خصوصی کنکور ریاضی شرق تهران: معلم خصوصی تهران نو، معلم خصوصی تهرانپارس، معلم خصوصی نارمک، معلم خصوصی شهرک امید، معلم خصوصی شهرک ویلایی زیتون، معلم خصوصی سرخه حصار، معلم خصوصی پیروزی، معلم خصوصی در گرگان، معلم خصوصی وحیدیه، معلم خصوصی کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد معلم خصوصی  تدریس خصوصی  در تهران تدریس خصوصی کنکور ریاضی معلم خصوصی کنکور ریاضی

ارسال معلم خصوصی کنکور ریاضی غرب تهران: معلم خصوصی کنکور ریاضی در منزل ستارخان، معلم خصوصی آریاشهر، ،مدرس  شهر زیبا، معلم خصوصی شهران، معلم خصوصی طرشت، معلم خصوصی گیشا، معلم خصوصی چیتگر، معلم خصوصی شهرک اکباتان، معلم خصوصی تهرانسر، معلم خصوصی حصارک، معلم خصوصی آزادی،معلم خصوصی فردوس،معلم خصوصی دهکده المپیک، معلم خصوصی کن و وردآورد معلم خصوصی  تدریس خصوصی  در تهران تدریس خصوصی کنکور ریاضی معلم خصوصی کنکور ریاضی

معلم خصوصی کنکور ریاضی در منزل جنوب شهر تهران: تدریس خصوصی کنکور ریاضی مشیریه، تدریس خصوصی شهرک مسعودیه، تدریس خصوصی افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، تدریس خصوصی خزانه بخارایی، شاپور، تدریس خصوصی مولوی، سیروس، معلم خصوصی دروازه غار، تدریس خصوصی جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادشهرک رسالت بازار چینی فروش هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران. معلم خصوصی  تدریس خصوصی  در تهران معلم خصوصی در منزل تدریس خصوصی در تهران

ارسال معلم خصوصی کنکور ریاضی مرکز تهران: معلم خصوصی کنکور ریاضی یوسف آباد،معلم خصوصی امیرآباد، معلم کنکور ریاضی خصوصی عباس‌آباد، معلم خصوصی جلفا، معلم خصوصی خواجه عبدالله، معلم خصوصی بهارشیراز، معلم خصوصی زرتشت، معلم خصوصی بهجت آباد،معلم خصوصی تخت جمشید (طالقانی)، معلم خصوصی تخت طاووس، معلم خصوصی سهروردی، معلم خصوصی آپادانا، معلم خصوصی توحید، جمهوری (نادری)، معلم خصوصی استانبول، معلم خصوصی توپخانه، معلم خصوصی لاله زار، معلم خصوصی باغ صبا، معلم خصوصی فاطمی، معلم خصوصی آرژانتین،معلم خصوصی آذربایجان معلم خصوصی  تدریس خصوصی  در تهران معلم خصوصی در منزل تدریس خصوصی در تهران

تدریس خصوصی کنکور ریاضی معلم خصوصی کنکور ریاضی

معلم کنکوری دارای برترین معلمین و مدرسین و اساتید کنکوری میباشد مدرسین که خود برترین رتبه های کنکور سالهای قبل بوده است.

برای دریافت اطلاعات از میزان هزینه کلاسها با موسسه معلم کنکوری تماس حاصل فرماییدو هماهنگی های لازم را انجام دهید تا معلم کنکوری برترین مدرسین خود را ارسال نمایید.

با ما تماس بگیرید:

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *