معلم خصوصی تیزهوشان تدریس خصوصی تیز هوشان در تهران

معلم خصوصی تیزهوشان تدریس

معلم خصوصی تیزهوشان تدریس خصوصی تیز هوشان

دانش آموزانی که دوست دارند در مدارس تیزهوشان قبول شوند وای از انجایی که مدارس تیزهوشان هر ساله با توجه به ظرفیت محدودشان از طریق آزمون های ورودی برای تربیت افراد نخبه و متخصص دانش آموز جذب می کنند.

امکانات ارایه شده در این مدارس تیز هوشان  موجب ترغیب بسیاری از دانش آموزان برای شرکت در آزمون های ورودی می شود.

معلم خصوصی معلم خصوصی تیزهوشان تدریس خصوصی تیز هوشان در تهران

با توجه به رقابت تنگاتنگ دانش آموزان در این مقطع تدریس خصوصی تیزهوشان توسط مدرسین با تجربه بهترین و مطمعن ترین راه جهت قبولی در آزمون های ورودی مدارس برتر تهران می باشد.

دانش آموزان با توجه به حضور افراد با رده IQ بالا و رقابت سنگین باید به بهترین صورت ممکن برای این آزمون تیزهوشان آماده شوند.

سطح این آزمون های تیزهوشان  طبیعتا از دروس ارایه شده در کلاس بالاتر می باشد در نتیجه امکان فراگیری مطالب از طریق کلاس های درس گروهی مدارس وجود ندارد.

معلم خصوصی تیزهوشان تدریس خصوصی تیز هوشان در تهران

تماس با ما

دانش آموزان و اولیا توجه کنند که برای شرکت در این آزمون تیزهوشان  ناامید نباشند بلکه از طریق جلسات مشاوره و تعیین سطح توسط یک مشاور متخصص  معلم کنکوری در این زمینه برای شرکت در آزمون تصمیم بگیرند و پس از جلسات مشاوره از طریق موسسات معلم کنکوری  ارائه دهنده خدمات تدریس خصوصی تیزهوشان که دارای تیم تخصصی در این زمینه هستند اقدام کنند.

در ابتدا دانش آموزان متقاضی آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان بایستی توسط یک مشاور تحصیلی مجرب معلم کنکوری مورد تعیین سطح اصولی و تست های متفاوت سنجش IQ قرار بگیرند و پس از آن از طریق حضور در کلاس های مورد نیاز برای قبولی در آزمون ها تلاش کنند.

پیشنهاد مشخصات معلم کنکوری با توجه به سطح علمی، نوع گیرایی و نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز به هیچ عنوان کلاس های گروهی به این قبیل دانش آموزان توصیه نمی شود چراکه کلاس های گروهی در این زمینه بازده مناسبی ندارد.

معلم خصوصی تیزهوشان تدریس خصوصی تیز هوشان در تهران

شاگرد اول با معلم خصوصی شاگرد ممتاز با تدریس خصوصی

در کلاس های تدریس خصوصی تیزهوشان معلم کنکوری گروه آموزشی سنجش یک تمامی خدمات لازم برای آمادگی دانش آموزان در آزمون های تیزهوشان ارایه می شود.

ویژگی کلاس های تدریس خصوصی تیزهوشان موسسه معلم کنکوری با قبولی های ۱۰۰ % چیست ؟؟؟

فردی بودن کلاس ها و تمرکز کامل دانش آموز در جلسه کلاس درس موسسه معلم کنکوری

توجه بالای معلم های موسسه معلم کنکوری به دانش آموز و بررسی روند پیشرفت

تجزیه و تحلیل سوالات آزمون های متفاوت سال های اخیر توسط موسسه معلم کنکوری

آموزش نحوه تست زنی توسط معلم کنکوری

آموزش نحوه مطالعه به تفکیک دروس توسط معلم های معلم کنکوری

ارائه سوالات متفاوت طبق برنامه مدون توسط مدرسین معلم کنکوری

بررسی روند کار در هر جلسه و ارائه راه حل جهت بهبود وضعیت مدرسین معلم کنکوری

همراهی دانش آموز تا روز آزمون

معلم خصوصی تیزهوشان تدریس خصوصی تیز هوشان در تهران

تماس با ما

شهریه تدریس خصوصی تیزهوشان مصوب در تهران چقدر است؟

شهریه هر جلسه تدریس خصوصی در موسسه معلم کنکوری  معمولا  به صورت توافقی بین دانش آموز و معلم تعیین می شود و آموزش و پرورش هیچ نرخ مصوبی برای فعالیت تدریس خصوصی تعیین نمیکند.

این جلسات به ازای زمان هر جلسه، نوع درس، سابقه معلم و … از ۱۰ هزار تومان شروع می شود و گاها با مبالغ میلیونی رو به رو می شویم. اما همیشه عرفی برای تدریس خصوصی در نظر گرفته  می شود که به ازای یک جلسه ۹۰ دقیقه ای مبلغ ۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان را شامل می شود.

موسسه معلم کنکوری در جهت ارائه بهترین خدمات تدریس خصوصی ریاضی با هزنه مناسب و معقول تلاش می کند.

معلم خصوصی تیزهوشان تدریس خصوصی تیز هوشان در تهران

موسسه معلم کنکوری دارای برترین و مجرب ترین مدرسین در زمینه تدریس دانش آموزان از مقطع ابتدایی تا کنکور و دانشگاه می باشد. برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال معلم خصوصی برای دانش آموزان تیزهوش با دفتر موسسهمعلم کنکوری تماس حاصل فرمایید.

الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است

الهیه

.الهیه از شمال تا تجریش، از غرب تا خیابان ولیعصر و اتوبان مدرس، از جنوب تا پل صدر و از شرق تا خیابان شریعتی وسعت پیدا می‌کند.الهیه در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات واقع شده‌است. ساختمان‌های دیپلماتیک زیادی که محل اقامت اتباع خارجی است در این منطقه وجود دارد.[۱] محله الهیه جزو مرفه نشین ترین مناطق تهران محسوب میشود.

اراضی الهیه که نام قدیمی آن خورآذین بوده‌است در گذشته‌ای نه چندان دور متعلق به محترم الدوله، همسر امین‌الدوله، بوده‌است. در سال ۱۲۸۶ق. میرزا جعفر حکیم الهی در سه نوبت شش قطعه از زمین‌های خلازیر یا خورآذین را از وراث میرزا حسین تجریشی و ملامحمدعلی تجریشی خریداری می‌کند. بعدها این اراضی به مناسبت همین تملک الهیه نامیده می‌شود. منطقه الهیه در سابق خلازیر یا خورآذین نام داشته و ده مستقلی نبوده، بلکه جزئی از زرگنده شمرده می‌شده است.

در زمان ناصرالدین شاه یک کارخانه کبریت سازی در این محله دایر بوده که با کوشش‌های میرزاعلی خان امین الدوله، صدراعظم عصر قاجار ایجاد شده بود.

در این منطقه ۳ باغ واقع شده‌است: باغ شرکت نفت، باغ سفارت آلمان و باغ سفارت ترکیه. باغ شرکت نفت متعلق به میرزا محمد امین دفتر، مستوفی خمسه بود. او در آنجا باغ پرورش گل احداث کرده بود که پس از مرگش به همسرش فاطمه خانم دختر آصف الدوله، والی خراسان رسید. وی هم آنجا را به شرکت نفت ایران و انگلیس فروخت.

 

با ما تماس بگیرید:

تماس با ما

 

One comment

  1. سلام روزتون بخیر تندرستی
    خواستم اول نظر بزارم خستگیتون بره
    واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *