معلم خصوصی تدریس خصوصی رشت و انزلی

معلم خصوصی تدریس خصوصی در رشت و انزلی

معلم خصوصی به شما کمک می کند تا با تدریس خصوصی متفاوت تر از دیگران در هر زمینه درسی گام بردارید. امری که سبب می شود شما از یک معلم در منزل یاری بخواهید به پارامترهای بسیار متفاوتی بستگی دارد. برخی از دانش آموزان به خاطر مشکلات درسی نیاز به مدرسی با سابقه دارند و برخی از دانش آموختگان با کمک گرفتن از یک معلم با تجربه می توانند نقاط قوت خود را تقویت کنند. در برخی موارد نیز افراد برای فرایندهای غیر درسی مثل کلاس های زبان، برنامه نویسی یا کامپیوتر و حسابداری در حیطه کاری خود نیاز به مدرس خصوصی دارند. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با مزیت های حضور مدرس در منزل قدری بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. معلم خصوصی رشت و انزلی

معلم خصوصی رشت و انزلی

شیوه‌ی تدریس معلم خصوصی بدین گونه است که به صورت خصوصی برای شاگردان تدریس می‌کند و با تدریس گروهی متفاوت است. اگرچه ممکن است هزینه‌ی کلاس‌های آن‌ها بالا باشد اما تاثیر زیادی در یادگیری دانش‌آموز دارد و معلمی موفق است که بتواند تعداد جلسات لازم برای دانش‌آموز را پیش‌بینی کند و طبق آن جلو برود. معلم خصوصی می‌تواند در زمینه‌ی درس‌هایی که در آن‌ها به مشکلات زیادی برخورده‌اید کمک کند.

در چه درس هایی بهتر است که در کلاس خصوصی شرکت کنم؟

این یک سوال بسیار کلی است و برای پاسخ به آن می توان گفت که در هر درسی که در آن احساس نیاز و کمک می کنید، می توانید از امتیازات یک کلاس خصوصی بهره ببرید. اما غالب نیاز دانش اموزان در زمین های معلم خصوصی ریاضی ، معلم خصوصی فیزیک ، معلم خصوصی هندسه و سایر دروس تحلیلی و مسئله محور است. در دروس حفظی و ذهن محور تلاش فردی و تمرین و مطالعه مستمر می تواند راهگشا باشد و در بسیاری از مواقع کمک گرفتن از یک معلم خصوصی توصیه نمی گردد.

تدریس خصوصی در رشت از خدمات معلم کنکوری

در حال حاضر گروه آموزشی نیم خط آماده ارائه خدمات تدریس خصوصی در رشت به دانش آموزان گرامی است. اما سایر دانش آموزانی که به هر نحوی قادر به بهره مندی از خدمات تدریس خصوصی حضوری نیستند میتوانند با استفاده از رفع اشکال آنلاین، سوالات خود را از دبیران نیم خط بپرسند و خود را برای امتحانات و آزمون های درسی بیشتر آماده کنند.

داشتن روش تدریس مناسب

معمولا هر معلمی روش تدریس خاص خودش را دارد و اگر بتوانید نمونه‌ای از تدریس معلم‌تان را مشاهده کنید بهتر می‌توانید تصمیم گیری کنید. برای این کار می‌توانید از معلم‌ خود بخواهید تا روش تدریسش را برای شما توضیح دهد، یا ویدیوی تدریس معلم‌تان را مشاهده کنید و اگر با روش تدریس وی موافق بودید او را انتخاب کنید. بعد از شروع کلاس نیز اگر کیفیت تدریس استاد خوب نباشد می‌توانید معلم دیگری انتخاب کنید.

معلم خصوصی رشت و انزلی

رشت یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است. از رشت به عنوان شهر همیشه بیدار یاد می‌کنند. این کلانشهر همچنین پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیهٔ دریای کاسپین و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک‌نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای خزر محسوب می‌شود. در تابستان ۱۳۹۲، رشت سومین شهر بازدید شده توسط گردشگران در ایران بود.

 

بر اساس سرشماری رسمی سال ۱۳۹۵، جمعیت شهر رشت تعداد ۶۷۶٬۹۹۱ نفر است. جمعیت شناور ثابت روزانهٔ شهر رشت به‌عنوان مادرشهر استان گیلان بالغ بر ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ نفر است. جمعیت این شهر در تعطیلات و ماه‌های گردگشری سال بالغ بر دومیلیون نفراست. رشت فشرده‌ترین شهر ایران به لحاظ نسبت جمعیت به وسعت است و ازلحاظ نسبت جمعیت در روز و شب نیز رتبه نخست کشور را دارد.

در شهر رشت لهجه‌های گوناگون از گویش بیه‌پس زبان گیلکی توسط مردم تکلم می‌شود.

آب و هوای رشت ازجمله آب و هوای معتدل کاسپین و شبه مدیترانه‌ای است که دارای تابستان‌های گرم و شرجی و زمستان‌های سرد و مرطوب است. همچنین شهر رشت دارای رتبهٔ اول میزان بارش مراکز استان‌های ایران و به شهر باران های نقره ای مشهور است.

رشت بیش از ۴٬۵ قرن پیش مرکز گیلان شد و در گذشته، مرکز استان یکم ایران بوده‌است. همچنین این شهر نقشی کلیدی در بزنگاه‌های تاریخ ایران مانند انقلاب مشروطه، جنبش جنگل و انقلاب ۱۳۵۷ ایران داشت و با توجه به فرهنگ مردم آن و قرار گرفتن در جاده راه ابریشم از دیرباز به عنوان مرکز تجارت شمال همواره به عنوان دروازه تمدن مدرن از آن یاد می‌شود. و دارای پیشینه‌ای درخشان در عرصه مبادلات خارجی بوده‌است.

این شهر در سال ۲۰۱۵ به شبکه شهرهای خلاق جهان به عنوان شهر خلاق خوراک‌شناسی زیر نظر یونسکو پیوست. براساس استانداردهای یونسکو شهر خلاق، شهری است که از نوآوری و توانمندی‌های شهروندان در توسعه پایدار شهری استفاده می‌کند. رشت تنها شهر ایران به همراه ۱۸ شهر دیگر جهان است که در زمینه خوراک‌شناسی در یونسکو ثبت شد.

امروزه شهر رشت یکی از قطب‌های کشاورزی در سطح کشور محسوب می‌شود. رشت یکی از قطب‌های تولید برنج ایران، تولیدکنندهٔ بزرگ فولاد و قطب تولید نانو داروهای ضد سرطان کشور یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران است. از سال ۱۳۹۴ خورشیدی با تلاش‌های بی‌وقفهٔ مردم و پشتیبانی شهرداری رشت، روز ۱۲ دی با عنوان روز رشت به ثبت رسید. تاریخ میلادی دوم ژانویه روز رشت (شهر باران‌های نقره ای).

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *