تدریس خصوصی زبان خارجی در تهران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه زبان آموزان پیشرو با همکاری گروهی از اساتید و معلم های برجسته زبان انگلیسی و سایر زبانها و با دو دهه تجربه و سابقه موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان دبیرستان، آموزش تضمینی مکالمه زبان انگلیسی و سایر زبان ها، تدریس خصوصی زبان در منزل، آموزشگاه و یا بصورت کلاس های آنلاین آماده ارائه خدمات در زمینه آموزش زبان انگلیسی می باشد. همچنین در این موسسه سایر زبان های خارجی مهم دیگر نیز با جدیدترین متد آموزشی توسط اساتید برتر خانم و آقا تدریس می شود. تدریس خصوصی زبان خارجی

تماس با ما(معلم کنکوری)

آموزش خصوصی زبان خارجی

آموزش و تدریس زبان انگلیسی و سایر زبان ها در این موسسه بصورت خصوصی و توسط اساتید و معلمان مجرب و نیز اساتید کادر ویژه و مطرح در سطح آموزشگاه های تهران می باشد و با توجه به هدف زبان آموز از یادگیری زبان مورد نظر وی برگزار می گردد. و نیز پس از اتمام جلسه سوم تدریس هم در صورتی که به هر دلیلی، مدرس مورد رضایت نبود با درخواست زبان آموز، موسسه بدون احتساب هزینه آن جلسات استاد دیگری جایگزین می نماید.

ویژگی های تدریس خصوصی:

در کلاس های خصوصی مدرس فقط با یک یا دو زبان آموز در ارتباط است و این نوع کلاس ها با کمترین تعداد زبان آموز برگزار می شوند.

 از آنجایی که زبان آموز تنهاست یا با نفر دومی در کلاس است، زمان بیشتری برای یادگیری و بهره برداری از درس دارد و می تواند هر زمان که مایل است صحبت کند و مشکلاتش را از مدرس بپرسد. همچنین اگر زبان آموز دومی در کلاس باشد، می توانند با هم مکالمه تمرین کنند یا مهارت های مختلف را تقویت کنند و یا در مسیر یادگیری با اصلاح اشکالات یکدیگر، نکات بیشتری یاد بگیرند.

 از آنجایی که زبان آموز تنهاست یا با نفر دومی در کلاس است، زمان بیشتری برای یادگیری و بهره برداری از درس دارد و می تواند هر زمان که مایل است صحبت کند و مشکلاتش را از مدرس بپرسد. همچنین اگر زبان آموز دومی در کلاس باشد، می توانند با هم مکالمه تمرین کنند یا مهارت های مختلف را تقویت کنند و یا در مسیر یادگیری با اصلاح اشکالات یکدیگر، نکات بیشتری یاد بگیرند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

یکی از مواردی که همواره مورد توجه بسیاری از زبان آموزان به خصوصی آنهایی که قصد شرکت در یک کلاس استاندارد و پیشرفت سریع را داشته‌اند، تدریس خصوصی زبان در منزل است.تدریس خصوصی زبان خارجی

سیستم تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران انگلیشدان، این امکان را برای زبان آموزان در سرتاسر تهران فراهم می‌آورد تا در صورت تمایل، زبان انگلیسی را در منزل و یا محل کار خود آموزش ببینند. آموزش در خانه می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد؛ همچون عدم اتلاف وقت، هزینه و انرژی زبان آموزان.

‌همچنین حضور در یک محیط جدید جهت یادگیری زبان انگلیسی، در ابتدا می‌تواند برای عده‌ای از افراد ایجاد استرس نماید.

‌تصور کنید که زبان انگلیسی را در محیط دلخواه خود و توسط یک معلم زبان توانمند آموزش ببینید! این امر همواره موجب افزایش راندمان کلاس و پیشرفت بسیار سریع تر زبان آموزان می‌گردد به طوری که با پیشرفت حاصل شده از آموزش خصوصی زبان انگلیسی در منزل، اعتماد به نفس لازم در زبان آموز، جهت روان صحبت کردن در یک کلاس عمومی و یا در مقابل عده‌ی زیادی از افراد نیز ایجاد می‌شود.

تدریس خصوصی زبان خارجی در تهران

‌تدریس خصوصی زبان مناسب چه افرادی است؟

انتخاب روش یادگیری به صورت شرکت در یک کلاس خصوصی بیشتر متوجه شرایط زبان آموزان است و نمی توان با قطعیت بیان کرد که کدام دسته از زبان آموزان باید در کلاس خصوصی زبان و زیر نظر مدرس خصوصی به یادگیری زبان بپردازند. در این خصوص معمولا افرادی که از لحاظ زمانی در مضیقه بوده و فرصت کافی برای یادگیری زبان ندارند و باید به سرعت سطح زبان خود را به حد مطلوبی برسانند توصیه می شود از کلاس خصوصی استفاده نمایند. همچنین افرادی که متقاضی شرکت در آزمون های بین المللی زبان هستند و زمان ارائه مدرک آن ها زیاد نبوده و باید در عرض چند ماه به صورت فشرده آموزش لازم را ببینند تا یک نتیجه مطلوب را دریافت نمایند از متقاضیان کلاس خصوصی زبان می باشند. هر چند انتخاب روش یادگیری در اختیار خود زبان آموز بوده و حتی در شرایط معمول نیز افراد برای یادگیری زبان، شرکت در کلاس خصوصی را مناسب تر می دانند.

تفاوت تدریس خصوصی و تدریس گروهی:

تدریس خصوصی و گروهی تفاوت های زیادی با هم دارند. یکی از آن ها این است که در کلاس های گروهی، مدرس نمی تواند روی یک دانش آموز به طور خاص تمرکز کند. در کلاس خصوصی مدرس می تواند به طور کامل به دانش آموز توجه کند و دانش آموز هم موظف است تمام توجه خود را به کلاس و درس بدهد. در کلاس های گروهی دانش آموزان با سطوح و سبک های مختلف یادگیری در کنار هم می نشینند و کسانی که سطح بالاتر یا پایین تری نسبت به کلاس دارند یا سبک یادگیری¬شان با آنچه در کلاس تدریس می شود فرق دارد، چیزی یاد نمی گیرند و کلاس برای آن ها خسته کننده یا ناامیدکننده خواهد بود.

از آنجایی که در کلاس های گروهی مدرس نمی تواند به طور کامل به همه دانش آموزان توجه کند، ممکن است حواس عده ای از دانش آموزان پرت شود یا مشغول کار دیگری شوند و به درس توجه نکنند. اما در کلاس خصوصی تمام حواس استاد و شاگرد روی درس است.

یکی دیگر از تفاوت های مهم کلاس های گروهی و خصوصی زمان بندی آن هاست. کسانی که کلاس های گروهی را انتخاب می کنند باید مطیع ساعت ها، روزها و زمان هایی باشند که آموزشگاه ها تعیین کرده اند. اما در کلاس های خصوصی، این دانش آموز است که ساعت مورد نظرش را انتخاب می کند و مدرس باید با توجه به خواست دانش آموز کلاس برگزار کند.

روش برگزاری کلاس های خصوصی:

بهترین و موثرترین روش برگزاری کلاس های خصوصی این است که مدرس بتواند خودش را در جایگاه یک زبان آموز قرار دهد و این مسئله به این معنی نیست که تدریس کنار گذاشته شود و دانش آموز محوریت کلی کلاس باشد. بودن مدرس در جایگاه یک زبان آموز باعث می شود مشکلات و نیازها را راحت تر و بهتر بفهمد و از دریچه فکر دانش آموز به کلاس و محتوای درس نگاه کند. پذیرفتن این مسئله باعث می شود مدرس در کنار نقش تربیتی، نقش یک ناجی و راهنما را هم داشته باشد. در واقع، نقش راهنما و هدایتگر بودن را در قالب یک زبان آموز ایفا می کند و با انجام این روش باعث تشویق و ایجاد انگیزه در زبان آموز می شود.تدریس خصوصی زبان خارجی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *