تدریس خصوصی ابتدایی

نکات تدریس خصوصی دوره ابتدایی

تدریس خصوصی دوره ابتدایی نکات بسیاری دارد. افرادی این نظر را دارند که دروس ابتدایی بسیار ساده و پیش پا افتاده است، ولی به جرعت می‌توان گفت در سیستم آموزش و پرورش، دروس ابتدایی اساسی‌ترین دروس در بین تمام مقاطع به شمار می‌رود. اگر به هر نحوی دلزدگی، ترس، استرس و اضطراب حضور در مدرسه و کلاس درس از همان دوران ابتدایی در ذهن فرزندانمان بماند و یا پایه‌ی علمی دروسی مانند ریاضی، علوم و فارسی ضعیف بنا شود، در آینده تحصیلی فرزندان تاثیرات مخربی به وجود خواهد آمد.

تماس با ما(معلم کنکوری)

بسیاری از خانواده‌ها به علت مشغله‌ی فراوان مانند شاغل بودن هر دو والد، ضعف‌ها و اختلالات یادگیری فرزندان و جبران کم و کاست‌ها در مدرسه به معلم خصوصی رو می‌آورند. نکات تدریس خصوصی دوره ابتدایی به نوبه‌ی خود گسترده و با اهمیت‌تر از سایر مقاطع تحصیلی است. معلم خصوصی دوره ابتدایی می‌بایست به مسائل روانشناختی کودکان در سنین ۷ الی ۱۲ اشراف کامل داشته باشد. تدریس خصوصی ابتدایی

ویژگی معلم خصوصی مقطع ابتدایی

معلمی که درس ابتدایی را تدریس میکند باید شرایط و حساسیت سنی دانش آموزان مقطع ابتدایی را به خوبی درک کنند و بداند که در هر مقطع از دوره ابتدایی شرایط روحی و جسمی دانش آموزان تفاوت دارد. برای مثال دانش آموزان پایه‌ی اول ابتدایی با ورود به مدرسه و تغییر شرایط روبرو هستند و مدت زمان طولانی زمان می‌برد تا با مقررات مدرسه آشنا شود و در یک کلاس با همکلاسی‌های خود تعامل سازنده و مثبت برقرار نماید. مقاطع پایانی ابتدایی در دختران سن بلوغ است و درک دانش آموز و شرایط و روحیه ای که در آن هست در گروی مهارت‌های معلم مدرسه می‌باشد. این حساسیت ها، اطلاعات و مهارت‌ها در مورد معلم خصوصی مقطع ابتدایی نیز صادق است. معلم خصوصی ابتدایی باید الگوی صحیح و با ثباتی برای دانش آموز خود باشد تا واکنش‌ها و بازخوردهای صحیحی از او دریافت نماید.

مهارت های تدریس و روش های تدریس

معلمانی که معلم ابتدایی هستند باید از روش های مختلفی استفاده کنند مانند قصه گویی، شعر خواندن، بازی‌های حسی- حرکتی، نقاشی کشیدن و… در تدریس خصوصی ابتدایی، میدان عمل بازتری برای معلم ایجاد می‌کند. مشارکت دانش آموز حین تدریس و انجام تکالیف، قدرت برقراری ارتباط موثر و کسب مهارت‌های بین فردی او را تقویت می‌سازد. در تدریس خصوصی دروس مدرسه، استفاده از وسایل کمک آموزشی برای فهم بهتر دروسی مانند ریاضی و علوم تاثیر چشمگیری دارد.

تدریس خصوصی ابتدایی

ما در چه زمانی نیاز به معلم خصوصی ابتدایی داریم؟

معلم هایی که در دوره ابتدایی، تدریس خصوصی انجام می‌دهند، فرقی نمی‌کند بازنشسته هستند یا شاغل آموزش و پرورش، ابتدا باید سعی کنند روش‌های تدریس به روز و مصوب آموزش و پرورش را الگوی عمل خود قرار دهند که دانش آموز دچار سردرگمی و بیگانگی در درس‌ها نشود. استفاده از خلاقیت در نحوه تدریس و استفاده بهینه از زمان برای تدریس و حل تکالیف می‌تواند هر جلسه تدریس خصوصی را بهترین موقعیت برای پیشرفت دانش آموز قرار دهد. اگر نمی‌توانید شاهد پاک کردن و دوباره نوشتن یک کلمه باشید و یا تکرار یک موضوع ساده مثل جمع در درس ریاضی شما را کلافه می‌کند، بهتر است همین الان تصمیم خود را برای تشکیل یک معلم خصوصی ابتدایی قطعی کنید.

تدریس خصوصی

بهترین زمان برای گرفتن معلم خصوصی دوران ابتدایی است. زیرا در این زمان پایه‌های درسی دانش آموز شکل میگیرد و دانش آموزان اراده و اعتمادبه نفس بالایی پیدا می‌کنند. اما مدرس بسیار اهمیت دارد. اگر می‌خواهید دانش آموزتان در کنار بهترین مدرسین آموزش ببیند بهتر است به سایت بلدیاب مراجعه کنید. با ثبت نام در سایت بلدیاب در هر جای کشور که هستید به بهتریتن مدرسین دست رسی داشته باشید. اگر مدرس خصوصی هستید با ثبت نام در سایت بلدیاب خود را به همه کاربران در سراسر کشور معرفی کنید و برند خود را بسازید.

معلم خصوصی دبستان

شرکت در کلاس های تدریس خصوصی بهترین روش برای تسلط در دروس دبستان است.
تدریس کلیه دروس دوره دبستان جهت آمادگی دانش آموزان برای ورود به مدرسه و همچنین تدریس خصوصی تمامی دروس در پایه های مختلف ابتدایی از کلاس اول تا کلاس ششم به همراه مرور درس های سال گذشته هر پایه.

قیمت تدریس خصوصی ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی دوره ابتدایی یکی از عوامل مائثر است.تعداد درس ها و میزان ساعات جلسات از جمله عوامل مهم در قیمت جلسات تدریس خصوصی دروس ابتدایی است.قیمت کلاس های تدریس خصوصی ابتدایی با سابقه و تسلط استاد بر روی کتاب های درسی و افزایش مقطع تحصیلی معلم خصوصی ارتباط مستقیم دارد.اساتید جهت تدریس خصوصی ابتدایی در هر پایه ای باید بطور کامل بر روی دروس آن پایه تسلط داشته باشد.شرکت در کلاس های تدریس خصوصی بهترین روش برای تسلط در دروس ابتدایی است.

تماس با ما(معلم کنکوری)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *