تدریس خصوصی ریاضی در رشت

تدریس خصوصی فیزیک رشته ریاضی در رشت

هر یک از کتب فیزیک در رشته های مذکور از اهمیت خاصی برخوردار هستند چرا که علاوه بر امتحان نهایی و تست های کنکور ، مباحث گسترده تر آن ها در دانشگاه ها و در انواع رشته های علوم پایه و مهندسی تدریس می شوند. شاید شیوه های تدریس در مدارس و یا طراحی سوالات امتحانی موجب شده تا دانش آموزان تنها به حفظ فرمول های اکتفا کرده و نیازی جهت دستیابی به یک دید کلی و درکی عمیق برای حل مسائل احساس نکنند ، در صورتی که فیزیک علمی فراتر از حفظ فرمول ها و جایگذاری اعداد می باشد.

تدریس خصوصی ریاضی در رشت

تماس با ما(معلم کنکوری)

شاید شیوه تدریس و ارائه دروس را بتوان از جمله عوامل موثر بر عدم علاقه مندی بسیاری از دانش آموزان به درس فیزیک دانست. از طرفی هم کلاس های مدرسه معمولا شامل تعداد زیادی دانش آموز می باشند که این مسئله نیز می تواند شرایط تدریس را برای معلم دشوار کند. در چنین شرایطی شرکت در کلاس های خصوصی می تواند بهترین گزینه برای پیشرفت تحصیلی تلقی گردد.

تدریس ریاضی فیزیک دهم در رشت

کتاب فیزیک (۱) رشته ریاضی ، شامل پنج فصل می باشد و دانش آموزان ضمن مطالعه این کتاب با مباحثی همچون ویژگی های فیزیکی مواد ، انرژی و توان ، ترمودینامیک و… آشنا می شوند. حفظ فرمول های فیزیک نمی تواند نیاز شما را برای پاسخ به تمامی مسائل مربوطه برطرف سازد بلکه باید ابتدا مباحث هر فصل را به خوبی درک کنید تا بتوانید با تکیه بر دانش و توانایی خود ، به حل مسائل بپردازید.

در صورت برگزاری کلاس های خصوصی در منزل ، نه تنها دانش آموز تمرکز کافی برای یادگیری را دارا می باشد بلکه زمانی را برای رفت و آمد به کلاس های آموزشگاه صرف نمی کند و می تواند این مدت زمان را به امر یادگیری و مطالعه پرداخته و یا آن را به استراحت اختصاص دهد. بی شک آرامش و سکوت حاکم بر منزل می تواند موجب بهبود عملکرد دانش آموزان در فراگیری مطالب درسی باشد.

تدریس خصوصی ریاضی در رشت

معلم ریاضی فیریک یازدهم در رشت

دانش آموزانی که پایه یازدهم رشته ریاضی با مطالعه کتاب فیزیک (۲) ، به یادگیری موضوعاتی مانند الکتریسیته ساکن ، جریان الکتریکی ، مغناطیس و… می پردازند. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه فیزیک با این سوال مواجه می شوند که من تمامی مفاهیم را می دانم پس چرا نمی توانم مسائل را حل کنم؟

در درس فیزیک ، درک کردن یک مفهوم یا اصل با توانایی به کار بردن آن در حل مسائل مرتبط است. بنابراین حفظ نکات و فرمول های فیزیک نمی تواند برطرف کننده مشکل دانش آموزان در حل مسائل کتاب باشد. در کلاس های خصوصی سعی می شود تا علاوه بر آموزش مفاهیم کتاب ، روش ها و تکنیک های مختلف حل مسئله نیز ارائه شوند تا دانش آموزان بتوانند از دانسته های خود در موقعیت های مناسب استفاده کرده و به نسبت به حل مسائل اقدام نمایند.

تدریس فیزیک دوازدهم در رشت

مفاهیم اصلی کتاب فیزیک (۳) رشته ریاضی بر اساس مکانیک ، موج و فیزیک جدید بنا شده است. اهمیت دروس اختصاصی پایه دوازدهم بر کسی پوشیده نیست. با توجه به این که هر ساله بر تاثیر معدل در کنکور سراسری افزوده می شود ، میزان اهمیت این دروس نیز افزایش می یابد. بنابراین دانش آموزان با شرکت در کلاس های خصوصی می توانند شب های پر استرس امتحان را با خیالی آسوده پشت سر بگذارند و علاوه بر آن ، خود را برای رقابت در بزرگ ترین آزمون علمی کشور آماده سازند. تدریس خصوصی ریاضی در رشت

معلم خصوصی ریاضی برای کنکور در رشت

معلم خصوصی ریاضی حرفه ای و با تجربه باعث صرفه جویی و بهره وری در زمان و انرژی داوطلب کنکور خواهد شد.اگر در کلاس های عمومی بتوانید درس ریاضی را ظرف مدت ۱۰ ماه یاد بگیرید،این زمان در کلاس خصوصی به ۴ ماه کاهش پیدا می کند.اگر در آموزشگاه و یا هر کلاس عمومی دیگری ۱۰۰۰ تست رفع اشکال شود،در کلاس خصوصی این مقدار به ۱۰۰۰۰ تست افزایش خواهد یافت.اگر به دنبال کسب رتبه برتر و درصد خوب ریاضی هستید،حتما از معلم یا استاد خصوصی ریاضی استفاده کنید. با استاد خصوصی حرفه ای،شما در حداکثر ۶ ماه مطالب کنکور را یاد می گیرید و در زمان باقی مانده به دوره،تکرار و رفع اشکال می پردازید.بنابراین با تسلط کامل در جلسه امتحان یا کنکور حضور پیدا خواهید کرد.همچنین اشکالات شما به سرعت و در هر جلسه آموزشی رفع می گردد و از حجم استرس و نگرانی شما می کاهد.

معلم خصوصی حرفه ای و با تجربه در درس های ریاضی،فیزیک،شیمی و زیست توصیه می گردد.البته در دروس عمومی نیز استفاده از دبیران مسلط به منابع و سوالات کنکور باعث پیشی گرفتن شما از رقیبانتان خواهد شد.
به طور کلی استاد یا معلم خصوصی حتی در ورزش تنیس،دفاع شخصی،بدنسازی یا در یادگیری زبان های خارجی،آموزش خیاطی،آشپزی و… که جنبه انفرادی دارند،بسیار ثمر بخش خواهد بود.

تدریس خصوصی ریاضی در رشت

تدریس خصوصی فیزیک کنکور در رشت

داوطلبان شرکت در کنکور سراسری را می توان به دو دسته تقسیم کرد. اولین دسته داوطلبانی هستند که بلافاصله پس از اتمام دوره دوم متوسطه خود می خواهند در کنکور شرکت کنند و دومین گروه نیز شامل افرادی می باشد که پس از گذشت چند سال تصمیم به شرکت و تحصیل در دانشگاه گرفته اند. توجه داشته باشید که ثبت نام در کلاس های خصوصی می تواند برای هر دو گروه نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

روش مطالعه دروس و تکنیک های حل مسئله جهت آمادگی برای شرکت در کنکور با دوران مدرسه و امتحانات کمی متفاوت است.  دانش آموزان در این مقطع نیاز دارند که بتوانند با تمرین ، حل تست و … به مهارت لازم در حل مسائل دست یابند تا فرصت را سر جلسه کنکور از دست نداده و در مدت زمان در نظر گرفته شده بتوانند به تست ها پاسخ دهند. در کلاس های کنکور فیزیک ، مدرس تنها به تدریس مطالب کتاب نمی پردازد بلکه می کوشد تا تکنیک های بیشتر و راه حل های بهتری را برای حل مسائل ارائه دهد.

 

رشت: یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان گیلان در شمال ایران، و مرکز شهرستان رشت است و مادرشهر استان گیلان و بخش‌هایی از استان‌های همجوار است. از رشت به عنوان شهر همیشه بیدار یاد می‌کنند. این کلانشهر همچنین پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیهٔ دریای کاسپین و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر گیلک‌نشین جهان، بزرگترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای خزر محسوب می‌شود. در تابستان ۱۳۹۲، رشت سومین شهر بازدید شده توسط گردشگران در ایران بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *