تدریس خصوصی ریاضی در منزل تهران

تدریس خصوصی در منزل تهران

دانش آموزان از کلاس اول شروع به یادگیری میکنند. مهارت خواندن و نوشتن را می آموزند، ولی از آنجایی که آموزش و پرورش نمیتواند تمام بچه ها را اساسا نمیتواند یک دانش آموز را از تمامی جوانت درسی حمایت کند، ممکن است دانش آموز دچار ضعف پایه ای شود که اگر این اتفاق بیفتد ممکن است دانش آموز در پایه های بالاتر دچار مشکل شود.تدریس خصوصی در منزل

تماس با ما(معلم کنکوری)

تدریس خصوصی در منزل

یادگیری تک به تک دانش آموزان

یکی دیگر از ضعف درسی کلاس های پر جمعیت است که اگر کلاسی پر جمعیت باشد همه دانش آموزان نمیتوانند مطلبی را به خوبی یاد بگیرند. در یک کلاس پرجمیعت معلم از توضیح مطالب مناسب با فهم هر دانش آموز ناتوان است و قادر نیست تمام سوالات دانش آموزان از مباحث درسی را پاسخ بدهد. همچنین یک دانش آموز ممکن است از طرح سوال اضافه خجالت بکشد چرا که میداند زمان کلاس متعلق به تمام دانش آموزان است. بنابراین ممکن است با حجم زیادی از مطالب مبهم رو به رو شود که شاید فرصت رفع اشکال آنها را از معلم خود پیدا نمیکند.

ایجاد اعتماد به نفس از طریق تدریس خصوصی در منزل

بیشتر دانش آموزان دوست دارند سوالاتشان را از پدر و مادر خود بپرسند که بیشتر مواقع پدر و مادر در دسترس کودکان نیستند و فرست پاسخ به سوالات کودکانشان را ندارند.از طرفی ممکن است والدین نتوانند به خوبی و اصولی فرزندشان را در مبحث مورد نظر راهنمایی کنند. یک معلم خصوصی خوب با تدریس خصوصی در منزل، میتواند برای یادگیری فرزند شما زمان کافی بگذارد و با ایجاد فضای مناسب میتواند جهت یادگیری عمیق تر دانش آموز به پرسش و پاسخ بپردازند. تدریس خصوصی در منزل میتواند علاوه بر تقویت یادگیری دانش آموز اعتماد به نفس و عزت نفس وی را در مدرسه افزایش دهد.

جابه جایی مدرسه میتواند تمرکز دانش آموز را مختل کند

بعضی وقت ها مشکلی پیش می آید که والدین مجبور میشوند تغییر مکان مدرسه بدهند. در برخی موارد دانش آموز به دلیل تغییر محل مدرسه اش و ورود به محیط جدید ممکن است موجب اضطراب شود. این استرس ممکن است باعث افت تحصیلی دانش آموز شود. استفاده از تدریس خصوصی در منزل میتواند یک راه حل مناسب و اثر بخش برای تقویت درسی دانش آموز و کاهش اضطراب وی باشد. البته قیمت تدریس خصوصی برای دروس مختلف متفاوت است که تخمین هزینه تدریس خصوصی در معلم کنکوری با توجه به سطح علمی دانش آموز در درس مورد نظر انجام خواهد شد.

تدریس خصوصی در منزل

ویژگی های دبیران معلم کنکوری برای تدریس در منزل

از آنجاییکه دبیران معلم کنکوری خود در بهترین دانشگاه های تهران درس خوانده اند بنابراین تماما با شیوه ی صحیح مطالعه برای قبولی در کنکور آشنا هستند.
معلم کنکوری تماما افراد متعهدی هستند که بعد از ازمون سطح علمی و مهارتی معلم کنکوری به استخدام کادر دبیران در می آیند.
برای ما این امکان وجود دارد که برای دانش اموزان دختر خود از دبیران خانم جهت آموزش و تدریس خصوصی استفاده نماییم.
برخی از دبیران در وب سایت معلم کنکوری محتوای آموزشی نیز تولید میکنند که شما میتوانید به رایگان از آموزش های آنان بهره مند شوید.

تدریس در منزل یا رفع اشکال آنلاین؟

گاهی بعضی از والدینها به عنوان آخرین راه حل برای دانش آموز خود معلم خصوصی در منزل میگیرند، اما ما در اکادمی معلم کنکوری این امکان را فراهم کرده ایم دانش آموز بتوانند فارغ از محدودیت مکانی و زمانی با صرف هزینه ی کمتری از آموزش های دبیران بهره مند شوند. با رفع اشکال آنلاین توسط دبیران معلم کنکوری، شما میتوانید در هر زمان و مکان سوال خود را از دبیر مورد نظر پرسیده و راه حل مناسب را با کمک دبیر خود پیدا کنید.

در رفع اشکال آنلاین دبیر مورد نظر شما با توجه به ساعات هماهنگ شده در اپلیکیشن های پیام رسانی چون واتس اپ و یا تلگرام آنلاین شده و شما میتوانید از طریق چت آنلاین و ارسال عکس سوال خود، اشکالات درسیتان را به راحتی برطرف نمایید. با رفع اشکال آنلاین شما میتوانید فارغ از مکان جغرافیایی خود با بهترین دبیران در ارتباط بوده و همراه با راه کارهای درسی دبیران معلم کنکوری سوالات و ابهامات درسی خود را برطرف کنید.

تدریس خصوصی در منزل

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به آن پرداخته می شود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل معمولا به نسبت آموزشگاه بیشتر است.قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل همانطور که گفته شد به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال ۹۷ و ۹۸ چقدر است؟ که در همین سایت تدریس ریاضی ثبت شده است در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است و می توانید آن را مطالعه نمائید.قیمت کلاس های خصوصی ریاضی در منزل معمولا در ایام امتحانات به نسبت طول ترم بالاتر است پس بهتر است در طول ترم کلاس داشته باشید تا هم مطمئن تر باشید که خوب نتیجه می گیرید و هم اینکه با هزینه مناسبتری کلاس ها را داشته باشد.

مدرسین ریاضی چون در طول ترم وقت آزاد بیشتری دارند تخفیف های بهتری می دهند و با قیمت بهتری در کلاس حاضر خواهند شد.پس اگر می خواهید از کلاس های خصوصی ریاضی در منزل برای یادگیری بهتر این درس استفاده کنید در طول ترم کلاس داشته باشید. البته در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال این کلاس ها بازدهی بالایی دارد.

چیذر

چیذَر نام محله و دهکده‌ای در شمیران واقع در شمال شهر تهران است. این محله که در شهرستان شمیرانات و منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد، از شمال به خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی) و بلوار اندرزگو، از شرق به خیابان کامرانیه جنوبی، از جنوب به بزرگراه صدر و از غرب به قیطریه محدود می‌شود. چیذر بیشتر به‌خاطر امامزاده علی‌اکبر شناخته شده‌است. این محله پیش از این یک روستا بوده که به‌تدریج با گسترش شهر تهران به پایتخت ضمیمه شده‌است.

تدریس خصوصی ریاضی در منزل تهران

با توسعه روزافزون شهر و رشد آمار ساخت و ساز به ویژه در منطقه یک، چهره چیذر نیز به کلی تغییر کرده و عمدتاً به جای خانه‌ها و خانه‌باغ‌های یک و دو طبقه، آپارتمان‌های چند طبقه در تمام معابر اغلب باریک این محله سر برآورده و به جمعیت محله افزوده‌است. به این ترتیب عده‌ای از خارج از محله چیذر اکنون در این نقطه سکونت پیدا کرده‌اند و مثل اغلب محله‌ها بافت بومی دستخوش تغییرات اساسی شده‌است. بخشی کوچکی از محله چیذر با توجه به معابر کم عرض و بافت قدیمی جزء مناطق بومی همچنان هستند اما عمده پهنه این محله به کلی نوسازی و معابر پهن و بافت جدید و ساختمان‌های لوکس جایگزین شده‌است.

برای دریافت مشاوره رایگان و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما(معلم کنکوری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *