تدریس خصوصی در زعفرانیه معلم خصوصی در زعفرانیه در تهران

تدریس خصوصی زعفرانیه معلم خصوصی زعفرانیه در تهران

تدریس خصوصی زعفرانیه معلم خصوصی زعفرانیه۳۰ درصد تخفیف بیمه رایگان شبانه روزی دبيران و اساتيد مجرب تدریس خصوصی محدوده زعفرانیه معلم خصوصی محدوده زعفرانیه تدریس خصوصی منطقه زعفرانیه معلم خصوصی منطقه زعفرانیه تدریس خصوصی معلم خصوصی تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و زبان انگلیسی معلم خصوصی تدریس خصوصی مشاوره تحصیلی انتخاب رشته معلم خصوصی مشاوره درسی تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و زبان انگلیسی معلم خصوصی در زعفرانیه,تدریس خصوصی مشاوره تحصیلی انتخاب رشته معلم خصوصی مشاوره درسی در زعفرانیه تدریس خصوصی با نرخ اتحادیه معلم خصوصی در زعفرانیه آموزش خصوصی در زعفرانیه آموزش خصوصی منزل معلم خصوصی منزل بزرگترین مرجع تدریس خصوصی، معلم خصوصی، استاد، آموزش و یادگیری کشور و پایگاه جذب کلاس خصوصی از دروس دبستان، دبیرستان، کنکور، دانشگاه آموزش خصوصی منزل در زعفرانیه.

تدریس خصوصی در زعفرانیه

تدریس خصوصی کلیه دروس ابتدایی تا دانشگاهی توسط دبیران رسمی آموزش و پرورش و اساتید دانشگاهی با سابقه تدریس بالا و تسلط کامل،تدریس خصوصی دروس ابتدایی تا دانشگاه و تحصیلات تکمیلی توسط برترین اساتید کشور، استاد و معلم خصوصی آقا و خانم از شهرهای مختلف ایران.ارائه دهنده معلم خصوصی، استاد و تدریس خصوصی در همه درس ها.تدریس خصوصی در زعفرانیه

تماس با ما(معلم کنکوری)

ويژگي هاي يک موسسه تدریس خصوصی استاندارد

۱- داشتن يک برنامه آموزشي مدون وتقويم اجرايي سالانه است.
۲- برقراري ارتباط دوستانه با دانش آموزان تا جايي که آنها از شرايط لذت ببرند
۳- مدرسان و معلمان موسسه بايد داراي معلومات تخصصي در حوزه و تسلط بر مباني تعليم و تربيت و روانشناسي باشند.
۴- تعامل مناسب آموزشگاه با خانواده ها و نظارت بر فعاليت هاي تحصيلي دانش آموزان
۵ – فعالیت ها و اقدامات هدفمند و داراي نظم و انضباط.
۶- دارا بودن تيم مشاوره اي کارا و ثمر بخش
۷- استفاده از روش ها و متد هاي روز دنيا براي تدريس و آموزش

مدرس خصوصی فردی است که به دانش آموزان به صورت خصوصی درس می دهد. این سیستم آموزشی یک مکملی برای آموزش دروس مختلف خارج از سیستم تحصیلی مدرسه یا دانشگاه می باشد. به طور معمول یک مدرس خصوصی به راهنمایی و کمک، در یاد گیری درسی که در آن مشکل دارند می پردازد. همچنین مدرس خصوصی به دانش آموزانی که می خواهند در خانه درس بخوانند نیز می تواند تدریس کند.
تدريس يک فرآيند است و فعاليتي است که در داخل يک الگو صورت مي پذيرد. از مراحل مهم طراحي آموزشي، انتخاب روش تدريس است. معلم بعد از انتخاب محتوي و قبل از تعيين وسيله، بايد خط مشي و روش مناسب تدريس خود را انتخاب کند. به مجموعه تدابير منظمي که براي رسيدن به هدف، با توجه به شرايط و امکانات اتخاذ مي شود “روش تدريس” گويند.
مدرسان ما، همچون سایر دبیران دلسوز و زحمتکش پیشرفت تحصیلی شما را زیر نظر دارند و در موقع ضرورت هماهنگی های لازم با اولیا جهت اطلاع از سیر تحصیلی دانش آموز بعمل خواهد آمد.

مزیت های کلاس های معلم خصوصی:

۱- کلاس های تدریس خصوصی بازدهی بالاتری  نسبت  به کلاس های تدریس گروهی و مدرسه و دانشگاه دارد. در کلاس های تدریس خصوصی چون دانشجو و دانش آموز به راحتی می تواند سوالات خود را بپرسد و اشکالاتش را برطرف نماید، بازدهی و تاثیر گذاری این کلاس ها بالاتر است.
۲- کلاس های تدریس خصوصی شرایط راحت تری دارد. جلسات تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می شود. بنابراین دانش آموز هم در زمان مناسب تری و هم با لباس راحت تری می تواند در کلاس شرکت نماید و مطالب را به بهترین شکل یاد بگیرد.
۳- استفاده از کلاس های تدریس خصوصی در ایام امتحانات و همچنین در طول ترم باعث صرفه جویی در وقت دانشجویان و دانش آموزان می شود
۴- کلاس های تدریس خصوصی انعطاف بالایی دارد. هر تعداد جلسه که لازم باشد و در هر زمانی می توان از جلسات و کلاس های تدریس خصوصی استفاده  نمود.
۵- کلاس های تدریس خصوصی در بسیاری از مواقع بهترین گزینه برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور است.‎

در ميان فعاليت هاي فوق مدرسان موسسه مهمترين عامل موفقيت يک آموزشگاه هستند. اگر اساتید موسسه ناکارآمد باشند هرچقدر هم خدمات ديگر عالي باشد، موسسه موفق نخواهد بود و هنرجويان و دانش آموزان علاقه اي به ادامه همکاري با آن موسسه نخواهند داشت. مولفه نيروي انساني در موسسات تدریس خصوصی بسيار حائز اهميت است که با کمي تامل متوجه مي شويم مهمترين عامل يک موسسه همانان نيروي انساني متخصص آن است. معلمان و مدرسان بايد همانطور که بايد نظر علمي و مهارتي قوي باشند بايد از لحاظ ارتباطات اجتماعي نيز قدرتمند باشند.
استفاده از روش ها و متد هاي روز دنيا براي تدريس و آموزش از ديگر موارد مهمي است که بايد مد نظر موسسات قرار بگيرد تا از طريق آن ميزان بهره وري دانش آموزان و هنرجويان از کلاس ها افزايش يابد.

تدریس خصوصی در زعفرانیه

قبل از شروع تدریس خصوصی چه کار باید کرد؟

۱. بررسی دقیق سوابق تدریس و مدارک دانشگاهی استاد:

اینکه یک معلم در چه مدارس و آموزشگاه‌هایی تدریس کرده و در کدام دانشگاه و چه رشته‌ای تحصیل کرده است، اهمیت دارد. همچنین باید دقت کنید دقیقا یک معلم در چه مقاطع و پایه‌های تحصیلی تدریس کرده است، مثلا یک معلم خصوصی ریاضی ممکن است حسابان را چند سال تدریس کرده باشد، اما سابقه زیادی در تدریس ریاضی گسسته نداشته باشد، بنابراین شما باید دقت کنید که استاد در چه مقاطع و پایه‌هایی سابقه و تسلط بیشتری دارد. در مجموع می‌توان گفت: مدارک دانشگاهی استاد درجه اهمیت کمتری در مقابل سوابق و تجربه تدریس استاد دارند و لازم است شما بیشتر به سوابق تدریس استاد توجه کنید.

۲. بررسی نظر شاگردان قبلی استاد و میزان موفقیت آنها:
می‌توان گفت: مهمترین معیار در هنگام انتخاب معلم خصوصی خوب، توجه به نظر شاگردان قبلی او است. اگر شما بتوانید به نحوی از میزان رضایت شاگردان قبلی یک استاد مطلع شوید، با خیال راحت‌تر می‌توانید با او کلاس برگزار کنید.

۳. بررسی لحن و روش تدریس استاد:

هر استاد یک لحن و روش تدریس خاص خود را دارد، بسیار مهم است که یک ویدیوی نمونه تدریس از استاد مشاهده کنید و از طریق آن با لحن تدریس استاد و کلیات مربوط به روش تدریس او آشنا شوید. اگر به ویدیوی نمونه تدریس استاد دسترسی ندارید، حداقل در حین صحبت تلفنی با استاد، سعی کنید با لحن و روش تدریس او آشنا شوید و در مورد روش تدریس استاد، از او سوال بپرسید.

۴. توجه به نزدیکی استاد به محل تشکیل کلاس:

در حال حاضر زمان مهمترین دارایی هر فرد است، در شهر‌های بزرگ مانند تهران، رفت و آمد هزینه‌های زیادی دارد و باعث می‌شود زمان زیادی از استاد یا دانش آموز در ترافیک تلف شود. حتی اگر کلاس خصوصی در منزل شاگرد باشد، درست است که دانش آموز زمانش تلف نمی‌شود، اما اگر استاد راه زیادی را تا رسیدن به دانش آموز بپیماید، خودبخود هزینه‌های کلاس برای دانش آموز زیاد می‌شود، یا حداقل بخاطر خستگی استاد، کیفیت کلاس کاهش می‌یابد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به روش‌های مختلف سعی کنید تا حد امکان اساتیدی نزدیک به محل سکونت خود پیدا کنید تا هم هزینه‌های کلاس کاهش یابد و هم کلاس با کیفیت بالاتری برگزار شود.

۵. شناسایی دقیق نیاز دانش آموز و انتخاب استادی متناسب با سطح دانش آموز و درجه نیاز‌های او:

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید چه استادی برای شما مناسب است، لازم است از سطح دانش آموز مطلع باشید. بعضی از اساتید در تدریس سطح بالا و تیزهوشان مسلط هستند و بعضی از اساتید هستند که تسلط خوبی بر تدریس مفاهیم پایه‌ای و تقویتی به دانش آموزان دارند؛ بنابراین سعی کنید در هنگام انتخاب معلم خصوصی، به سطح دانش آموز و هدف از کلاس توجه داشته باشید و این نکته را به خوبی برای استاد قبل از شروع کلاس توضیح دهید. در مجموع توصیه می‌شود با اساتید باتجربه کلاس برگزار کنید، هرچند این اساتید ممکن است نسبت به اساتید مبتدی هزینه بیشتری دریافت کنند، اما در مجموع، چون سریعتر کلاس با آن‌ها به نتیجه می‌رسد، از نظر هزینه‌ای به نفع دانش آموز خواهد بود. مثلا ۵ جلسه کلاس با یک استاد حرفه ای، گاهی به اندازه ۱۰ یا ۱۵ جلسه کلاس با یک استاد مبتدی بازدهی دارد.

تدریس خصوصی در زعفرانیه

۶. توجه ویژه به یک یا دو جلسه اول کلاس به عنوان نمونه تدریس استاد:

سعی کنید به یک یا دو جلسه اول توجه ویژه داشته باشید، اگر کیفیت کلاس مناسب نباشد، به احتمال زیاد در همان جلسات اول قابل تشخیص است.

۷. دریافت برنامه زمانی تدریس از استاد:

اساتید باتجربه، بعد از جلسه اول یا نهایتا دوم، یک برنامه زمانی برای تدریس خود مشخص می‌کنند. درواقع ابتدا آن‌ها سطح دانش آموز را مشخص می‌کنند، سپس باتوجه به شناختی که از سرعت یادگیری دانش آموز پیدا کرده اند تعیین می‌کنند برای رسیدن به یک نمره مشخص، چند جلسه کلاس نیاز است، مثلا می‌گویند در عرض ۸ جلسه کلاس، بصورت هفته‌ای دو جلسه، نمره شاگرد از ۱۵ به ۱۹ می‌رسد.

۸. دریافت گزارش و تمرین‌های دوره‌ای بصورت جلسه به جلسه از تدریس خصوصی استاد:

اساتید حرفه‌ای برای هر جلسه از کلاس خود برنامه مشخصی دارند. درواقع می‌دانند در هر جلسه می‌خواهند چه مثال‌هایی با دانش آموز کار کنند و چه مفاهیمی را برای او جا بیندازند؛ بنابراین در پایان هر جلسه از کلاس از استاد بپرسید در آن جلسه چه کرده است و همچنین از او بخواهید هر جلسه به دانش آموز تمرین بدهد تا قبل از تشکیل جلسه آینده، دانش آموز آن تمرین‌ها را حل کند و از طریق آن تمرین‌ها مفاهیم را بهتر درک کند و شما نیز مطمئن شوید آن بخش را کامل یادگرفته است.

۹. دریافت نتیجه آزمون‌ها و کوییز‌هایی که استاد در حین تدریس خصوصی از دانش آموز می‌گیرد:

اساتید باتجربه هرجلسه از دانش آموز کوییز می‌گیرند، کوییز گاهی اوقات یک یا دو سوال از مفاهیم اساسی است که استاد در آن جلسه با دانش آموز کار کرده است، از استاد بخواهید نتیجه آن آزمون‌ها و کوییز‌ها را در اختیار شما قرار دهد. معمولا هر ۴ یا ۵ جلسه یک بار نیز آزمونی شامل چند سوال از دانش آموز گرفته می‌شود تا هم مفاهیم تدریس شده مرور شود و هم مشخص شود دانش آموز چقدر مفاهیم را یادگرفته است.

۱۰. بررسی دقیق نتایج امتحانات مدرسه دانش آموز، شامل امتحانات کلاسی، میان ترم‌ها و امتحان پایانی:

هدف از برگزاری هر کلاس خصوصی، رشد علمی دانش آموز و کسب نمرات بهتر بخصوص در امتحانات مدرسه دانش آموز است، باتوجه به اینکه هر جلسه کلاس خصوصی، هزینه دارد سعی کنید با حساسیت زیاد، بازدهی هر جلسه را در نظر بگیرید و اگر استاد نتوانست شما را توجیه کند که برگزاری کلاس‌ها موثر هستند و سطح علمی دانش آموز در حال ارتقا است، توصیه ما این است که کلاس را ادامه ندهید.

در این مقاله سعی کردیم راهنمای کاملی برای انتخاب معلم خصوصی به خانواده‌ها و دانش آموزان ارائه دهیم. امروزه با ارائه خدمات در بستر اینترنت، شما می‌توانید به راحتی از طریق وب سایت‌های اینترنتی، بسیاری از نیاز‌های خود را برطرف کنید. در حوزه تدریس خصوصی نیز وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی در حال فعالیت هستند، اما وب سایت و اپلیکیشنی که بتواند همه ۱۰ مورد بالا را برای شما تامین کند به سختی یافت می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر دبا ما تماس بگیرید:

تماس با ما(معلم کنکوری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *