تدریس خصوصی زیست شناسی در تهران

تدریس خصوصی زیست شناسی در تهران

زیست شناسی مجموعه ای از علوم طبیعی است که با شناخت ویژگی موجودات زنده سعی دارد به تاثیر وجود آن ها در زندگی بشر پی ببرد. شاید بتوان این درس را عامل اصلی علاقه بسیاری از دانش آموزان به تحصیل در رشته تجربی معرفی کرد.تدریس خصوصی زیست شناسی

تدریس خصوصی زیست شناسی

از بهترین معلمان مجموعه معلم کنکوری برای فرزندان خود بهره ببرید. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تماس با ما (معلم کنکوری)

همان طور که می دانید درس زیست شناسی از جمله دروس اصلی دوره دوم متوسطه رشته تجربی می باشد و فراگیری و درک عمیق از مفاهیم آن تاثیر بسزایی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان دارد.

اکثر دانش آموزان رشته تجربی از زیست شناسی به عنوان یکی از پیچیده ترین درس های دوران تحصیل خود یاد می کنند به حدی که گاها از ادامه مسیر خود دلسرد شده و از کسب نمره بالا در این درس ناامید می شوند! عواملی همچون ساعات کم آموزشی ، عدم آگاهی از روش های صحیح مطالعه ، عدم رضایت دانش آموزان از روش تدریس معلم و… موجب می گردد تا دانش آموزان نتوانند مباحث درس زیست شناسی را آن طور که باید و شاید بیاموزند. در چنین شرایطی حضور در کلاس های خصوصی و بهره مندی از دانش و توانایی های یک معلم خبره می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

 

تدریس خصوصی زیست شناسی

 

درس زیست شناسی یکی از مهم ترین درس ها تلقی میشود، بنابراین نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد و تاثیر آن را بر معدل و کنکور سراسری نادیده گرفت. این درس شامل نکات ریز و درشت بسیاری است که موجب می شود دانش آموزان در مطالعه آن دچار مشکل شوند و حتی با حضور در کلاس درس و مطالعه نیز نتوانند به نتیجه مطلوب خود دست یابند. در چنین شرایطی است که نیاز به حضور یک معلم خصوصی حرفه ای و با تجربه به شدت حس می شود.

تدریس خصوصی زیست پایه دهم

به دلیل جایگاه ویژه درس زیست شناسی برای دانش آموزان رشته تجربی ، درک درست و یادگیری مفهومی مباحث از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. گاها ممکن است تمام توقعات دانش آموزان در کلاس های مدرسه به دلایل گوناگون مانند ساعت آموزشی کم برآورده نشود و نتوانند تمام سوالات خود در این فرصت کم مطرح نمایند. در کلاس های خصوصی ، زمان لازم برای پرسش و پاسخ فراهم است و دانش آموزان به راحتی می توانند تمامی سوالات خود را با مدرس در میان بگذارند.

تدریس خصوصی زیست شناسی پایه یازدهم

مانند بسیاری از مباحث دروس زیست شناسی دوره دوم متوسطه ، در این کتاب نیز سعی شده است به صورت تخصصی تر و کامل تر به شرح مسائل مطرح شده در علوم تجربی دوره اول متوسطه پرداخته شود. اهمیت این درس در رشته تجربی به قدری است که باید برای مطالعه آن بیش از دیگر دروس خود ، زمان اختصاص دهید. در این میان همواره دانش آموزانی هستند که یا نتوانسته اند در یادگیری مباحث موفق عمل کنند و یا به دنبال پیشرفت تحصیلی و نمره بالاتر در این درس می باشند. تدریس خصوصی زیست شناسی

ما در چنین شرایطی حضور در کلاس های خصوصی و بهره مندی از تجربه معلمان خصوصی را به شما پیشنهاد می کنیم. در طی این کلاس ها زمان کافی برای ارائه مطالب مورد نیاز و ذکر مباحث مهم فراهم بوده و تمامی نکات آموزشی و روش های صحیح مطالعه به دانش آموزان آموزش داده می شوند.

تدریس خصوصی زیست شناسی پایه دوازدهم

مفاهیم اساسی کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم با در نظر گرفتن بازخوردهای حاصل از آموزش های قبلی ، ویرایش شده و منتاسب با دستاوردهای روز در علم زیست شناسی طبقه بندی شده اند. این کتاب دارای ۸ فصل می باشد که نکات بسیار مهمی را پیرامون مباحث مربوطه شامل می شود. از همین رو ، حضور مدرسان خصوصی که تجربه کافی در امر آموزش و تدریس را دارا می باشند از جمله عوامل موثر پیشرفت تحصیلی و دستیابی به روش های صحیح مطالعه می باشد.

تدریس خصوصی زیست شناسی

 

تدریس خصوصی زیست شناسی ویژه امتحانات

با فرارسیدن ایام امتحانات نگرانی دانش آموزان درمورد دروسی که در آن ها ضعف دارند بیش از گذشته احساس می شود. عدم یادگیری درست و یا مطالعه اصولی موجب می گردد تا دانش آموزان در دوران امتحان با مشکلی جدی رو به رو شوند. بی شک از جمله دروسی که دانش آموزان رشته تجربی نسبت به آن ابراز نگرانی می کنند ، زیست شناسی می باشد.

اما باید بگوییم این نگرانی و استرس با وجود کلاس های خصوصی و معلمان با تجربه و کارآمد تقریبا بی معنی است زیرا آن ها به پشتوانه سال ها تجربه و دانش لازم در حوزه تخصصی خود می توانند در کنار ارائه نکات مهم و کلیدی ، روش های نوین مطالعه را نیز آموزش دهند تا بدین ترتیب دانش آموزان را در مسیر درست مطالعه و کسب نتیجه مطلوب هدایت نمایند. لازم است بدانید که امتحان دروس تخصصی سال دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شوند که نمره آن ها بر رتبه کنکور داوطلبان موثر است. زیست شناسی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره آزمون آن ، از جمله امتحانات سخت رشته تجربی محسوب می شود.

تدریس  زیست شناسی ویژه داوطلبان کنکور سراسری

بسیاری از دانش آموزان هنگام ورود به رشته تجربی ، تحصیل در بهترین دانشگاه ها و برترین رشته ها را در ذهن خود می پرورانند. همان طور که می دانید تحصیل در رشته های برتر تجربی مانند پزشکی مستلزم کسب رتبه بالا در کنکور سراسری است. زیست شناسی با ضریب ۴ در زیرگروه های یک و دو ، یکی از موثرترین دروس در رتبه داوطلبان کنکور تجربی به شمار می رود.

سبک مطالعه جهت شرکت در کنکور با روش مطالعه به منظور کسب آمادگی برای ایام امتحانات متفاوت بوده و نمی توان با روش های مطالعه معمول به موفقیت در کنکور دست یافت. از طرفی نیز سطح سوالات آزمون سراسری قابل مقایسه با سوالات امتحانی نبوده و برای حل هر تست تنها مدت زمان محدودی اختصاص داده شده است. تمامی این عوامل موجب شده تا حضور متقاضیان در جلسه کنکور ، همواره با استرس و نگرانی همراه باشد.

یکی از مهم ترین مسائلی که می بایست در فرآیند مطالعه خود در نظر بگیرید ، مرور مطالب در کنار حل نمونه سوالات مختلف و تست زنی می باشد. مباحث زیاد درس زیست شناسی شاید اجازه مرور و تکرار مطالب خوانده شده را ندهد اما یک معلم خصوصی مجرب می تواند شما را در زمان بندی و برنامه ریزی درست یاری نماید. شرکت در کلاس های خصوصی ویژه داوطلبان کنکور باعث می شود تا علاوه بر یادگیری تمام نکات و مباحث مهم ، به رفع اشکال و سوالات خود بپردازید و شیوه های درست مطالعه را نیز فرا بگیرید.

 

تدریس خصوصی زیست شناسی

 

معلم خصوصی زیست شناسی ویژه دانشجویان

علاقه مندان به علم زیست شناسی می توانند به تحصیل در رشته های دانشگاهی مرتبط با آن بپردازند. رشته های مرتبط با زیست شناسی که در مقطع کارشناسی ارائه می شوند ، عبارت اند از: زیست شناسی گیاهی ، جانوری ، عمومی ، دریا و سلولی و ملکولی و… که هر یک از آن ها دارای گرایش های خاص خود در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند. به دلیل گستردگی مطالب و پیچیدگی مباحث این رشته در دانشگاه ، بهره مندی از تجربه سال ها تدریس اساتید خصوصی می تواند در یادگیری دروس ، شناخت کاربرد هر یک از آن ها در زندگی روزمره و آشنایی با علم روز در مباحث مربوطه بسیار موثر واقع شود.

در نتیجه می توان گفت اگر به دنبال پیشرفت تحصیلی و تقویت مهارت های یادگیری و مطالعه اصولی در درس زیست شناسی می باشید ، فرصت را برای شرکت در کلاس های خصوصی استان تهران و شهرستان های آن اعم از قرچک ، ورامین ، اسلامشهر ، رباط کریم ، قدس ، فردیس ، دماوند ، ری ، فیروزکوه ، ملارد ، پیشوا ، پاکدشت ، فیروزکوه ، بهارستان و شهریار از دست ندهید و از همین حالا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید. امکان شرکت در کلاس های خصوصی در کلیه نقاط شهر تهران از جمله ولیعصر ، تجریش ، پاسداران ، ونک ، آزادی ، شریعتی ، پاسداران ، پونک ، انقلاب و… نیز فراهم می باشد.

بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها بر این باورند که در صورت وجود دی وی دی های آموزشی و کتاب های کمک درسی دیگر نیازی به نام نویسی در کلاس های خصوصی ندارند. البته نمی توان میزان تاثیر کتاب ها و فیلم های آموزشی را در روند پیشرفت دانش آموزان نادیده گرفت اما در کتب و ویدئوهای آموزشی امکان پرسش و پاسخ میان دانش آموزان و معلمان وجود ندارد و اگر دانش آموزشی بخشی از فیلم یا کتاب را متوجه نشود ، نمی تواند سوال خود را از مدرس و یا مولف کتاب بپرسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

تماس با ما(معلم کنکوری)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *