قیمت تدریس خصوصی در تهران

قیمت تدریس خصوصی در تهران

تدریس خصوصی کلمه ای است که وقتی میشنوید اولین مفهومی که در ذهن شما شکل میگیرد قیمت آن است. البته این حقیقت را نمیشود انکار کرد زیرا که تدریس خصوصی هزینه های سرسام آوری را برای خانواده ها و فرزندانشان دارد، علاوه بر این سایت های غیر قابل اعتمادی که با انگیزه ی سودجویی شروع به کار کرده اند و دبیرانی که مدرک تخصصی از دانشگاه های معتبر کشور ندارند و یا بی تجربه هستند، باعث سردرگمی خانواده ها میشوند. با این حال این تصوری است که با اندکی تحقیق و جست و جو میتوانید تغییرش دهید. قیمت تدریس خصوصی در تهران

تماس با ما(معلم کنکوری)

تدریس خصوصی در منزل ، دبیران، زمانی که برای آموزش خود یا فرزندتان در نظر دارید و سایت های آموزش آنلاین مواردی است که قبل از قضاوت درمورد هزینه های بالای قیمت تدریس خصوصی باید به آن ها توجه کنید. دبیران تدریس خصوصی نیم خط از میان بهترین دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های برتری چون تهران، شریف، شهید بهشتی و … انتخاب میشوند.

هر قیمتی برای تدریس خصوصی را باور نکنید!

قیمتی که برای تدریس خصوصی توسط دبیران نیم خط به شما اعلام میشود بر اساس دو فاکتور مهم * سختی درس و * سطح دانش آموز در درس مورد نظر است. بنابراین ما برای تعیین هزینه ی تدریس خصوصی بازه های قیمتی را برای شما در نظر گرفته ایم. برای مثال حدود هزینه ی تدریس خصوصی ریاضی متوسطه اول از جلسه ای ۵۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان متغیر میباشد.

تدریس خصوصی در تهران از خدمات نیم خط

در حال حاضر گروه آموزشی نیم خط آماده ارائه خدمات تدریس خصوصی در تهران به دانش آموزان گرامی است. اما سایر دانش آموزانی که به هر نحوی قادر به بهره مندی از خدمات تدریس خصوصی حضوری نیستند میتوانند با استفاده از رفع اشکال آنلاین، سوالات خود را از دبیران نیم خط بپرسند و خود را برای امتحانات و آزمون های درسی بیشتر آماده کنند.

اما شاید فکر کنید که معلم خصوصی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان به او اعتماد کرد و آینده ی تحصیلی خود را به او سپرد. مدرک تخصصی دبیر، در زمینه ای که میخواهد آموزش دهد، بسیار مهم و تاثیرگذار است، حتما اطمینان داشته باشید که در تخصص خود آموزش دهد. اینکه مدرک معلم خصوصی شما از برترین دانشگاه های کشور باشد نیز به اندازه ی مورد اول مهم است زیرا دبیری که در بهترین دانشگاه کشور درس خوانده، دوره ی آموزشی خود را زیر نظر عالی رتبه ترین اساتید گذرانده و از تجربه ی اساتید خود بهره برده است.

هم چنین علاوه بر مهارت و تسلط بر روی درسی که آموزش میدهد، مشاور خوبی جهت دادن راهکار های جدید و مناسب برای تست زنی و تستی خواندن و موفقیت در امتحانات نهایی و کنکور است. بنابراین یک معلم خصوصی خوب معلمی است که علاوه بر آموزش درس، بتواند یادگیری دانش آموز خود را به سمتی سوق دهد که نه تنها در امتحانات مدرسه، بلکه در آزمون های پیشرفت تحصیلی که آینده تحصیلی دانش آموزان به نتیجه آن وابسته است، موفق باشد.

قیمت تدریس خصوصی در تهران

تدریس خصوصی هزینه نیست!

قیمت تدریس خصوصی همواره فاکتور مهمی برای والدین برای انتخاب دبیر برای فرزندشان بوده است. اما نباید این موضوع را فراموش کرد که برای آموزش فرزندتان نمیتوانید کیفیت را فدای کمیت کنید و از آموزش بی کیفیت بهره ببرید. آموزش فرزندان شما سرمایه گذاری است که در دوران مدرسه انجام میدهید و نتیجه مثبت آن را در آینده خواهید دید. اساتید نیم خط تماما دانشجویان و دانش آموختگان برترین دانشگاه های تهران هستند که در صورت نیاز میتوانید از خدمات تدریس و مشاوره ی تحصیلی آنها برای دانش آموز خود بهره مند شوید. قیمت تدریس خصوصی در تهران

تعرفه تدریس خصوصی چطور محاسبه می‌شود؟

بنابر آمار رسمی هیچ نرخ مصوبی برای تعرفه کلاس خصوصی در ایران وجود ندارد و عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهند تا این نرخ مشخص شود. بیایید با هم برخی از پارامترهای تاثیرگذار در مشخص شدن نرخ تدریس خصوصی را مرور کنیم:

۱ – درسی که مدرس تدریس می‌کند

حتما اطلاع دارید که دروس مختلف تعرفه های مختلفی هم دارند. این موضوع به خاطر بی‌اهمیت یا کم‌اهمیت بودن یک درس نیست، بلکه به خاطر پیچیدگی‌هایی است که ممکن است دروس مختلف نسبت به هم داشته باشند. برای مثال نرخ تدریس خصوصی ریاضی کنکور با نرخ تدریس خصوصی دین و زندگی زمین تا آسمان تفاوت دارد. دروسی که معمولا قیمت تدریس خصوصی بالاتری می‌طلبند:

۲ – سابقه و تجربه مدرس

هر چقدر مدرس باتجربه‌تر و مسلط‌تر باشد، عدد دریافتی او هم بالاتر می‌رود. این موضوع بر کسی پوشیده نیست. شاید یک دبیر بی‌تجربه به کمک آشناها و واسطه‌هایی که اطرافش وجود دارند، بتواند کلاس‌های خصوصی زیادی برگزار کند. اما این داستان ادامه‌دار نخواهد شد. شرط موفقیت در کلاس‌های خصوصی تدریسِ اصولی و استاندارد است. درآمد کلاس خصوصی برای دبیر قدیمی و باتجربه بالاتر از سایر دبیران است.

۳– شهرت مدرس

متاسفانه بعضی از اساتید، نونِ شهرت خودشان را می‌خورند و از لحاظ سطح علمی پایین‌تر از بعضی اساتید هستند. یا هم سطح سایر همکاران خودشان هستند اما به خاطر شهرتی که به واسطه تبلیغات صدا و سیما، تبلیغات در سایت‌های اینترنتی و غیره برایشان به وجود آمده، نرخ های نجومی و گاهی بسیار عجیب و غریب پیشنهاد می‌کنند.

تعرفه تدریس خصوصی در تهران

هزاران مدرس در تهران مشغول برگزاری کلاس‌های خصوصی هستند و اعداد و ارقام مختلفی هم بین آنها و دانش‌آموز رد و بدل می‌شود. معمولا اعدادی که در تهران مطرح می‌شوند کمی بیشتر از عرفِ کشور است.

توجه داشته باشید که تعرفه کلاس خصوصی در مناطق ۲۲ گانه تهران با هم متقاوت است. معمولا تعرفه های پیشنهادی در مناطق ۱ تا ۵ بالاتر از سایر مناطق تهران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

تماس با ما(معلم کنکوری)

نیاوران

نیاوران یکی از محله هاى شمال شرقی شهر تهران و منطقه شمیران است که در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد. این محله که بخشی از منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات می‌باشد، از شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از غرب با تجریش، از شرق با دارآباد و از جنوب با فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب هم‌مرز است.

خیابان نیاوران، خیابان اصلی این منطقه است که از میدان نیاوران آغاز شده و تا میدان قدس در تقاطع خیابان شریعتی امتداد دارد.

قیمت تدریس خصوصی

بر اساس یک ریشه‌شناسی عامیانه، منطقهٔ نیاوران در گذشته پر از نیزارهایی بوده‌است که مردم برای جمع‌آوری و استفاده از نی‌های موجود در آن به این منطقه می‌رفتند و همراه خود نی می‌آوردند؛ به همین خاطر این منطقه به «نی‌آوران» معروف می‌شود که به مرور زمان به «نیاوران» تغییر نام پیدا می‌کند.[نیازمند منبع]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *