تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تهران

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تهران

در مقطع یازدهم ریاضی بسیار مهم بوده و ضریب بالایی در کنکور دارد. تدریس خصوصی ریاضی  مقطع کلاسی یازدهم تاثیر بی نظیری در یادگیری ریاضی دارد و از آن جایی که سال تحصیلی یازدهم، سال قبل از کنکور است بهتر است دانش آموزانی که برای کنکور آماده می شوند به طور خصوصی این درس مهم را یاد بگیرند. رشته ریاضی در مقطع یازدهم بسیار مهم است و باید نحوه تدریس آن قوی باشد تا دانش آموزان توانایی تست زنی داشته باشند.

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی یازدهم، دانش آموزان انگیزه و توانایی بیشتری برای شرکت در آزمون های مختلف از جمله آزمون کنکور پیدا می کنند. ریاضی یازدهم به حدی برای رشته های ریاضی و تجربی اهمیت دارد که اکثر مدرسان با تجربه تدریس خصوصی آن را به دانش آموزان پیشنهاد می کنند. به طور کلی میتوانیم بگوییم که ریاضی یازدهم بسیار مهم است و میتواند در امتحانات و مقاطع بالاتر کمک بسیاری به دانش آموز کند.

برای آگاهی از قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی یازدهم تجربی، انسانی و ریاضی با موسسه سخن برتر تماس بگیرید.ما بیشترین سعی خود را میکنیم تا بتوانیم به دانش آموز به بهترین شکل آموزش دهیم. برای شرکت در کلاس های معلم خصوصی ریاضی یازدهم با کارشناسان ما در آموزشگاه سخن برتر تماس بگیرید تا از هزینه و قیمت ساعتی و جلسه ای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و مزایای آن آگاه شوید.ما در همه جای تهران تدریس میکنیم و معلم خصوصی میفرستیم . همچنین اگر شما خانم هستید می توانید از امکان تدریس خصوصی توسط خانم نیز بهره ببرید.

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم چه مزایایی دارد؟

فهم و درک ریاضی برای بیشتر دانش آموزان بسیار سخت است به همین دلیل است که اکثر دانش آموزان درس ریاضی را کنار میگذارند و دیگر این درس را نمیخوانند. تدریس خصوصی ریاضی یازدهم به دانش آموزان کمک می کند فهم و درک مسائل ریاضی برای آنها آسان تر شود و در نتیجه انگیزه آنها برای یادگیری ریاضی افزایش پیدا می کند. در کلاس های گروهی همه دانش آموزان در یک سطح نیستند و بعضی از آنها توانایی کمتری در یادگیری ریاضی دارند. ولی با این حال شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم برای همه دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی قبل از شرکت در کنکور الزامی است و نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان دارد.

در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم، مدرسین زمان بیشتری برای حل مشکلات درسی دانش آموزان دارند در نتیجه علاوه بر رفع همه اشکالات درسی، فرصت تست زنی نیز دارند و مدرس می تواند در هر جلسه نمونه سئوال های سال های قبل را در اختیار دانش آموز قرار دهد و در پایان کلاس از او آزمون بگیرد. بعضی از دانش آموزان در کلاس گروهی نمیتوانند درس بخوانند و در کلاس گروهی ممکن است تمرکز آن ها به بریزد، و از آن جایی که ریاضی یازدهم از درس هایی است که نیاز به تمرکز بالایی دارد، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم امری ضروی شده است.

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم

مدرسین با تجربه و ماهر، در کلاس های تدریس ریاضی یازدهم می توانند با پرسیدن چند سئوال سطح علمی دانش آموز را بسنجند و در صورت نیاز تدریس ریاضی را از سطوح و مقاطع پایین تر شروع کنند.مدرسین ما میتوانند برای رفع اشکالات و بهتر فهمیدن دانش آموزان کمی بیشتر تدریس کنند، جلسات کلاس را با موافقت دانش آموز افزایش دهد زیرا ممکن است دانش آموز به تدریسی فراتر از چیزی که تصور می کند، نیاز داشته باشد و لازم باشد که درس های ریاضی در مقاطع پایین تر را نیز مرور کند. در کل معلمان ما بسیار با تجربه هستند و میتوانند دروس را به راحتی به دانش آموزان انتقال بدهند

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم برای کنکور

یکی از عوامل اهمیت تدریس خصوصی یازدهم، روش تدریس معلمان خصوصی است. روشی که معلمین خصوصی برای یاد گیری دانش آموزان استفاده میکنند با روشی که در کلاس گروهی انجام میشود متفاوت است. در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم، دانش آموزان مهارت های تست زنی را یاد می گیرند و برای آزمون کنکور آماده می شوند. متاسفانه در مدارس و کلاس های گروهی به خاطر کمبود وقت، دانش آموزان این مهرت ها را یاد نمی گیرند. یکی از بهترین روش ها برای موفقیت در کنکور و به دست آوردن رتبه خوب، شرکت در کلاس هایی است که ریاضی یازدهم را به صورت خصوصی تدریس می کنند و نکات کنکور و تست زنی را به دانش آموزان یاد می دهند.

تدریس خصوصی ریاضی

موسسه آموزشی سخن برتر، کلاس های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم ویژه کنکور برگزار می کند و اساتید با سابقه و ماهر را برای تدریس خصوصی ریاضی استخدام می کند. معلمانی که ما برای درس ریاضی میفرستیم با بهترین شکل و با ابزار های متفاوت به دانش آموزان می آموزند. بیشتر افرادی که در کنکور موفق می شوند، افرادی هستند که علاوه بر کلاس های مدرسه، در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی یازدهم نیز شرکت کرده اند. ریاضی از درس های تخصصی رشته های تجربی و ریاضی بوده و نمی توان اهمیت آن را در کنکور نادیده گرفت.

رشته های مهم ریاضی یازدهم

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم برای دانش آموزان رشته ریاضی اهمیت ویژه ایی دارد. ریاضی یازدهم شامل دروسی مانند حسابان۱، هندسه ۲ و آمار و احتمال می شود و این سه درس، تقریباً ۳۰ درصد از سئوال های کنکور را به خود اختصاص می دهند و همچنین معیاری برای یادگیری ریاضی در مقاطع بالاتر هستند. بنابر این اگر دانش آموز دچار مشکل شود این مشکل را میتواند به معلم خصوصی حل کند.

هزینه تدریس خصوصی ریاضی یازدهم

قیمت تدریس خصوصی ریاضی یازدهم طبق پایه تحصیلی دانش آموز و همچنین میزان سابقه تدریس و تجربه مدرس، مشخص می شود. بهتر است مدرسی انتخاب کنید که روش ها و راهکار های جدید و مختلفی برای تست زنی و آماده شدن برای آزمون به شما ارائه می دهد. یک مدرس خوب و با سابقه باید به نحوی تدریس کند که دانش آموز نه تنها در آزمون هایی نهایی مدرسه، بلکه در آزمون کنکور نیز موفق شود.

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تهران

فرمانیه

فَرمانیه منطقه‌ای مرفه‌نشین در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود.

این منطقه به مرکزیت خیابان فرمانیه، از شمال با نیاوران، از شرق با خیابان پاسداران و اقدسیه، از غرب با دزاشیب و از جنوب در بخشی با بزرگراه صدر و در بخش دیگر با چیذر و بلوار اندرزگو همسایه است. خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی)، خیابان اصلی منطقه می‌باشد که از چهارراه فرمانیه در شرق آغاز شده و به چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو در غرب می‌رسد؛ سپس با یک پیچش از چهارراه کامرانیه به سوی شمال غرب حرکت می‌کند و سرانجام به سه‌راه عمار در تقاطع خیابان دزاشیب در حوالی میدان تجریش منتهی می‌شود. محله کامرانیه، در میانه منطقه فرمانیه، آن را به دو بخش شرقی و غربی قسمت نموده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *