تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم در تهران

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم در تهران

همانطور که می‌دانید سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه از مهم‌ترین سال‌های درسی برای دانش‌آموزانی است که برنامه جدی برای مطالعات کنکور و شرکت در این آزمون را دارند؛ چراکه سوالات این آزمون سرنوشت‌ساز ترکیبی از این سه سال تحصیلی است. این موضوع باعث شده دانش‌آموزان در دوره دوم متوسطه فشار درسی بیشتری روی خود احساس کنند. مدیریت زمان، برنامه‌ریزی تحصیلی و اجرای دقیق آن برای تکرار، تمرین و مرور سرفصل‌های درسی کنکور کلیدی‌ترین راه برای دستیابی به نتایج درخشان در کنکور است که با همراهی دبیران حرفه‌ای مدرسه و معلمان خصوصی خارج از ساعات مدرسه آسان‌تر خواهد شد. به‌همین دلیل سال دوازدهم با آزمون‌های حیاتی و مهم خود یکی از مهم‌ترین سال‌های درسی دانش‌آموزان است. اغلب مشاوران تحصیلی پیشنهاد می‌کنند والدین در این سال از همراهی مدرس خصوصی به‌ویژه برای درس ریاضی غافل نشوند تا فرزندشان با دانشی غنی آماده آزمون‌های پیش‌رو باشد. اگر شما هم می‌خواهید برای برنامه‌ریزی بهتر و افزایش بازدهی مطالعات درسی فرزندتان از کمک دبیر خصوصی ریاضی دوازدهم استفاده کنید، با معلم کنکوری همراه شوید تا هم اهمیت و ضرورت مدرس خصوصی ریاضی دوازدهم را بهتر درک کنید و هم از  ویژگی‌های یک دبیر خصوصی ریاضی دوازدهم مطلع شوید. تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم

از بهترین معلمان مجموعه معلم کنکوری برای دانش آموزان خود بهره ببرید. برای دریافت مشاوره رایگان و رای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما(معلم کنکوری)

چرا دانش‌آموزان در سال دوازدهم به دبیر خصوصی نیاز دارند؟

دانش‌آموزان در پایه دوازدهم تحصیلی با آزمون‌ نهایی مواجه هستند. آزمونی که معدل آن روی نتایج کنکور هم تاثیر خواهد داشت. بنابراین طبیعی است که بخواهند بهترین نتیجه را در آزمون‌های پایان بگیرند. کسب نمرات ایده‌آل در این آزمون‌ها به کیفیت مطالعات درسی دانش‌آموزان در طول سال بستگی دارد. دبیر خصوصی ریاضی دوازدهم می‌تواند به فرزند شما برای درک بهتر مفاهیم ریاضی کمک کرده و او را برای آزمون‌های پایان سال همراهی کند.

علاوه‌براین همانطورکه گفتیم مباحث این سال تحصیلی بیش از ۳۰ درصد سوالات کنکور را به خود اختصاص داده‌اند. معلم خصوصی ریاضی دوازدهم می‌تواند کنار تدریس مدرسه برای درک مفاهیم و حل سوالات تشریحی، به حل نمونه سوالات مربوط به هر بخش پرداخته و همزمان آموزش ویژه کنکور را هم با دانش‌آموزان پیش ببرد تا فرزند شما از دو بعد تشریحی و گزینه‌ای مباحث ریاضی را بیاموزد.

همچنین مباحثی که در این سال به دانش‌آموزان تدریس می‌شود، پیچیدگی و سختی خودشان را دارند. دانش‌آموزان باید کنار یادگیری این دروس، به مرور و تکرار مفاهیم ریاضی دهم و یازدهم هم بپردازند. مدرس خصوصی ریاضی با تجربه‌ای که در این زمینه دارد، برنامه درسی و مطالعاتی مناسبی برای خواندن همزمان هر سه پایه تحصیلی اجرا خواهد کرد. بنابراین دانش‌آموزان بدون نگرانی می‌توانند مطالعات ویژه کنکور را قدم‌به‌قدم انجام دهند.

همه این موارد باعث می‌شود سال دوازهم حساسیت بیشتری داشته باشد؛ به‌طوری‌که بدون همراهی یک دبیر خصوصی و باتجربه ریاضی دوازدهم و برنامه مطالعاتی دقیق، کسب نمرات خوب در آزمون‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

معلم خصوصی ریاضی دوازدهم

یک معلم خصوصی ریاضی دوازدهم خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

آموزش برنامه‌ریزی شده و نظارت بر پیشرفت تحصیلی

در سال دوازدهم دانش‌آموزان فاصله چندانی تا آزمون کنکور ندارند. بنابراین معلم خصوصی ریاضی دوازدهم باید کنار آموزش مباحث ریاضی این سال، مرور و تمرین ریاضیات پایه دهم و یازدهم را هم پیش ببرد. دبیران حرفه‌ای می‌دانند که برای آموزش موازی ریاضیات هر سه پایه باید یک برنامه درسی دقیق برای دانش‌آموز درنظر بگیرند. علاوه‌بر پوشش هر سه سال، دبیران باید پیشرفت درسی و رشد علمی دانش‌آموز را هم به‌خوبی بررسی کنند تا از تسلط او بر مفاهیم اطمینان پیدا کنند.

اغلب دانش‌آموزانی که مطالعه کنکور را از سال‌های دهم، یازدهم و دوازهم شروع کرده‌اند، برای کنکور برنامه جدی و هدفمندی دارند. این دانش‌آموزان عموما در مدارس برتر و معتبر تهران مشغول به تحصیل بوده و با سیاست‌های آموزشی ویژه‌ای مواجه هستند. به‌همین دلیل معلم خصوصی ریاضی دوازدهم باید با شیوه‌های آموزشی مدارس برتر پایتخت آشنا باشد تا بتواند مفاهیمی مانند تابع، مثلثات، حد، مشتق، احتمال و… را مطابق با روش‌های آموزشی مدرسه فرزندتان به او بیاموزد تا دانش‌آموز دچار سردرگمی در روش‌ تدریس و آموزش نشود.

دبیران مجموعه معلم کنکوری که با مدیریت مستقیم مهندس پژمان ابراهیمی تدریس به دانش‌آموزان را پیش می‌برند، همزمان با آموزش ریاضی دوازدهم، درصورت انتخاب شما، ریاضیات دو سال گذشته را هم با فرزندتان تکرار و تمرین خواهند کرد. آن‌ها همچنین با برنامه آموزشی مدارس برتر تهران آشنا هستند  و برنامه درسی و تحصیلی هم‌راستا با مدرسه کنونی فرزندتان را برای او در نظر خواهند گرفت.

بالا بردن اعتماد‌به‌نفس دانش‌آموز در حل ریاضیات

ریاضیات دوازدهم یکی از سرنوشت‌سازترین مباحث درسی کل سال‌های تحصیلی فرزند شماست. بنابراین درصورتی‌که آموزش این مفاهیم را به دست معلمان تازه‌کار و کم‌تجربه بسپازید، ممکن است علاوه‌براینکه به نتیجه موردنظرتان دست پیدا نمی‌کنید، فرزندتان هم از این درس دلسرد شود و شرایط تحصیلی بدی پیدا کند. به‌همین دلیل همراهی مدرسی که باعث علاقه‌مندی فرزندتان به ریاضی باشد، می‌تواند توانایی و مهارت او را در حل تمرینات تشریحی و چند گزینه‌ای بیشتر کند.

مدرسان مجموعه معلم کنکوری همگی در این حوزه تجربه کافی دارند و آموزش ریاضیات را با روش مهندس پژمان ابراهیمی پیش می‌برند. آن‌ها با صبر و آرامش مباحث ریاضی را درقالب نمونه سوالات مفهومی به دانش‌آموز تدریس کرده و با تشویق او، اعتمادبه‌نفسش را در حل سوالات بالا می‌برند.

تدریس ریاضی دوازدهم

توانایی حل تمرینات جامع و سوالات کنکوری

دبیر خصوصی ریاضی دوازدهم باید بتواند سوالات ریاضی مختلف تشریحی و تستی را حل کرده و آن‌ها را برای دانش‌آموز توضیح دهد. یک معلم خصوصی حرفه‌ای می‌داند دانش‌آموز در این سال برای پشت سر گذاشتن آزمون‌های نهایی باید به شیوه حل سوالات به‌صورت تشریحی مسلط باشد و درعین حال از کنکور هم غافل نماند. به‌ همین دلیل در یک تناسب دقیق باید سوالات مختلف مقدماتی، پیشرفته، تیزهوشان، کنکور، تشریحی، چند گزینه‌ای و… را با دانش‌آموز کار کند. با این کار فرزند شما به‌طور کامل روی مباحث ریاضی مسلط شده و برای هر نوع آزمونی آمادگی خواهد داشت.

مهندس پژمان ابراهیمی طی سال‌ها تدریس، بانک سوالات جامعی از تمرین‌ها و نمونه سوالات مختلف تشریحی، چند گزینه‎ای و تستی، تیزهوشان، کنکور و… را جمع‌آوری کرده و در اختیار تیم معلم کنکوری قرار داده است. به همین دلیل تیم تدریس خصوصی معلم کنکوری کنار تدریس ریاضی، نمونه سوالات مختلف چند گزینه‌ای، آزمون نهایی، سوالات مقدماتی، پیشرفته و تیزهوشان و… را با دانش‌آموز کار می‌کنند تا آشنایی و آمادگی دانش‌آموز بیشتر و بیشتر شود.

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم

آشنا با روش‌های تدریس مدارس برتر تهران

معلم خصوصی ریاضی دوازدهم باید با روش‌های آموزشی ریاضیات مدارس برتر تهران آشنا باشد تا آموزش، تدریس و تمرین با فرزندتان را در قالب سیاست‌های آموزشی مدرسه او پیش ببرد. در غیر این صورت احتمال دارد دانش‌آموز با شیوه‌های آموزشی مختلفی مواجه شده و برای حل سوالات ریاضی دوازدهم سردرگم شود.

معلمان تیم معلم کنکوری در طول ماه چند بار با مهندس پژمان ابراهیمی جلساتی را برگزار می‌کنند و در آن تغییرات کوچک و بزرگ آمورش ریاضی در مدارس برتر تهران را با هم بررسی می‌کنند. این جلسات باعث می‌شود روش‌های آموزش تیم کاملا با آموزش‌های مدرسه منطبق باشد.

تدریس ویژه آمادگی آزمون‌های مهم

باتوجه به اینکه دانش‌آموزان در این سال آزمون نهایی دارند و در عین حال باید برای کنکور هم آمادگی پیدا کنند، دبیر خصوصی ریاضی دوازدهم باید مباحث ریاضی را هم به‌صورت تشریحی و هم به‌صورت چند گزینه‌ای پیش ببرد. این روش آموزشی موجب می‌شود فرزندتان برای هر نوع آزمونی تسلط و آمادگی کافی پیدا کند.

مدرسان تیم معلم کنکوری با مدیریت مهندس پژمان ابراهیمی به شیوه‌های مختلف تدریس و آموزش در این سال مسلط هستند. این تیم حرفه‌ای آموزش ویژه کنکور، آموزش ویژه تقویت پایه ریاضی، آموزش ویژه تست‌زنی و… را در برنامه‌های آموزشی خود داشته و می‌تواند به تناسب نیازمندی فرزندتان، بهترین شیوه را برای او پیاده‌سازی کنند. کافی است هدف شما از انتخاب دبیر خصوصی ریاضی مشخص باشد تا این تیم حرفه‌ای متناسب با آن برنامه تدریس ریاضی به فرزندتان را اجرایی کنند.

معرفی معلم خصوصی سازگار با دانش‌آموز

بهتر است ضمن توجه به ویژگی‌هایی که برای معلم ریاضی دوازهم گفته شد، نحوه آموزش، سن معلم و شرایط کلی دانش‌آموز را هم در انتخاب معلم بررسی کنید.؛ چراکه این مسائل می‌تواند روی آموزش و یادگیری دانش‌آموز و نحوه برقرار ارتباط بین معلم و دانش‌آموز اثر مستقیم داشته باشد.

معلم کنکوری مجموعه‌ای با اساتید بسیار زیاد نیست که هر دانش‌آموز را به‌صورت تصادفی به یک دبیر معرفی کند، بلکه یک تیم کوچک اما فوق حرفه‌ای است که مهندس پژمان ابراهیمی طی سال‌ها تجربه و همکاری با دبیران مختلف آن را تشکیل داده است.

پژمان ابراهیمی پس از صحبت با والدین، بررسی و سنجش شرایط خانواده، جنسیت و سطح علمی دانش‌آموز، هدف از آموزش، روحیات، ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی و… از بین دبیران حاضر در تیم معلم کنکوری ، مناسب‌ترین گزینه را به والدین معرفی خواهد کرد. دبیری که بتواند با فرزندتان ارتباط خوبی برقرار کرده و در قالب یک رابطه دوستانه با او، مباحث ریاضی یازدهم را با آموزش‌های مفهومی در کلامی صمیمی به دانش‌آموز یاد دهد.

امکان نظارت بر عملکرد دبیران

باتوجه به اینکه تعداد دبیران موسسه‌های آموزشی خصوصی بسیار زیاد است، نظارت خاصی روی عملکرد و نحوه تدریس آن‌ها وجود ندارد. بنابراین اگر دبیر موردنظرتان را از میان دبیران موسسات آموزشی انتخاب کنید و از عملکرد آن‌ها رضایت نداشته باشید، زمان را از دست داده‌اید. ضمن اینکه احتمال دارد فرزندتان هم از ریاضیات دلسرد شود.

درعوض استفاده از کمک دبیرانی که به‌طور ویژه تحت نظارت فردی باتجربه فعالیت می‌کنند، به شما این فرصت را می‌دهد که از کیفیت عملکرد دبیران اطمینان‌خاطر پیدا کنید و خیالتان از نظارت بر کار آن‌ها راحت باشد.

از آنجاکه همه دبیران حاضر در تیم معلم کنکوری، زیر نظر مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کنند، در همه مراحل آموزش و تدریس از سمت ایشان مورد سنجش قرار می‌گیرند تا علاوه‌براینکه کیفیت آموزش خصوصی ریاضی در بالاترین سطح باقی بماند، نحوه آموزش هم استانداردهای لازم را داشته باشد.

باتوجه به اینکه مهندس پژمان ابراهیمی روی میزان فعالیت دانش‌آموز در طول تدریس حساسیت زیادی دارد، همه دبیران تیم معلم کنکوری حین آموزش خصوصی ریاضی به گفتگو با دانش‌آموز پرداخته و از او می‌خواهند تمرینات را خودش حل کند. این پرسش‌وپاسخ مداوم باعث می‌شود دانش‌آموز کاملا با کلاس درس همراه باشد و با حضور ذهن و تمرکز بیشتری در کلاس فعالیت کند.

معلم خصوصی ریاضی دوازدهم

علاوه‌بر مواردی که گفته شد، معلم کمکوری هم با دبیران خانم و هم با دبیران آقا برای تدریس خصوصی ریاضی همکاری می‌کند. بنابراین درصورتی‌که شما والدین عزیز مایل باشید، می‌توانید از آموزش خصوصی ریاضی دبیرانی کمک بگیرید که فرزندتان با آن‌ها احساس راحتی بیشتری دارد.

همانطور که می‌دانید سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه از مهم‌ترین سال‌های درسی برای دانش‌آموزانی است که برنامه جدی برای مطالعات کنکور و شرکت در این آزمون را دارند؛ چراکه سوالات این آزمون سرنوشت‌ساز ترکیبی از این سه سال تحصیلی است. این موضوع باعث شده دانش‌آموزان در دوره دوم متوسطه فشار درسی بیشتری روی خود احساس کنند. مدیریت زمان، برنامه‌ریزی تحصیلی و اجرای دقیق آن برای تکرار، تمرین و مرور سرفصل‌های درسی کنکور کلیدی‌ترین راه برای دستیابی به نتایج درخشان در کنکور است که با همراهی دبیران حرفه‌ای مدرسه و معلمان خصوصی خارج از ساعات مدرسه آسان‌تر خواهد شد. به‌همین دلیل سال دوازدهم با آزمون‌های حیاتی و مهم خود یکی از مهم‌ترین سال‌های درسی دانش‌آموزان است. اغلب مشاوران تحصیلی پیشنهاد می‌کنند والدین در این سال از همراهی مدرس خصوصی به‌ویژه برای درس ریاضی غافل نشوند تا فرزندشان با دانشی غنی آماده آزمون‌های پیش‌رو باشد. اگر شما هم می‌خواهید برای برنامه‌ریزی بهتر و افزایش بازدهی مطالعات درسی فرزندتان از کمک دبیر خصوصی ریاضی دوازدهم استفاده کنید، با معلم کنکوری همراه شوید تا هم اهمیت و ضرورت مدرس خصوصی ریاضی دوازدهم را بهتر درک کنید و هم از  ویژگی‌های یک دبیر خصوصی ریاضی دوازدهم مطلع شوید.

فرمانیه تهران

فرمانیه منطقه‌ای مرفه‌نشین در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود.

این منطقه به مرکزیت خیابان فرمانیه، از شمال با نیاوران، از شرق با خیابان پاسداران و اقدسیه، از غرب با دزاشیب و از جنوب در بخشی با بزرگراه صدر و در بخش دیگر با چیذر و بلوار اندرزگو همسایه است. خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی)، خیابان اصلی منطقه می‌باشد که از چهارراه فرمانیه در شرق آغاز شده و به چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو در غرب می‌رسد؛ سپس با یک پیچش از چهارراه کامرانیه به سوی شمال غرب حرکت می‌کند و سرانجام به سه‌راه عمار در تقاطع خیابان دزاشیب در حوالی میدان تجریش منتهی می‌شود. محله کامرانیه، در میانه منطقه فرمانیه، آن را به دو بخش شرقی و غربی قسمت نموده‌است.

تدریس خصوصی در فرمانیه

از بهترین معلمان مجموعه معلم کنکوری برای فرزندان خود بهره ببرید. برای دریافت مشاوره رایگان وبرای کسب اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید.

تماس با ما(معلم کنکوری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *