فایده های تدریس خصوصی در مقایسه با تدریس عمومی

فایده های تدریس خصوصی در مقایسه با تدریس عمومی 

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که به تدریس در هر رشته ای از جمله زبان انگلیسی را دارید اما نمی دانید تدریس خصوصی را انتخاب کنید یا این که به تدریس عمومی و خصوصی بپردازید. مزیت های تدریس خصوصی

در واقع، کدامیک بر دیگری ارجحیت داشته و مزیت دارد؟

ببینید دوستان عزیز در مقایسه بین این دو روش یعنی تدریس خصوصی و عمومی باید عرض کنیم که به مراتب استفاده از تدریس خصوصی در مقایسه با تدریس عمومی مزیت های بیشتری دارد.

جانم برایتان بگوید که اولین مزیت آن به هزینه بالاتر تدریس خصوصی باز می گردد که واقعاً می تواند با درآمدی عالی برایتان همراه باشد و به قول معروف می توانید بار خود را ببندید و به ثروتی برسید.

مزیت بعدی این است که در همه موارد برای تدریس خصوصی نیازی به خارج از شدن منزل ندارید و شاگرد شما می تواند برای تدریس به منزلتان بیاید و یا حتی تدریس آنلاین با وی داشته باشید تا به این ترتیب زیاد هم خسته نشوید.

برای داشتن تدریس خصوصی مؤفق چه ویژگی هایی باید داشته باشیم؟

اگر می خواهید تدریس خصوصی مؤفقی داشته باشید و در کار خود هیچ کم و کاستی نداشته باشید الزاماً باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشید و از توجه به آن ها غفلت نکنید.

در ادامه با ذکر مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات یک معلم خصوصی خوب برای داشتن تدریس خصوصی مؤفق در خدمت شما دوستانی که مایل به شروع این کار هستیم.

فن بیانی قوی داشته باشید

داشتن فن بیان قوی و مناسب یکی از مهم ترین ویژگی های یک معلم خوب در زمان ارائه تدریس خصوصی است.

در واقع، شما باید بتوانید مطالب را به بهترین شکل ممکن به شاگردان خود ارائه دهید تا بدین ترتیب آن ها مشکلی در یادگیری و تفهیم مطالب درسی مشکلی نداشته باشند.

معلمی که فن بیان خوب نداشته باشد نمی تواند دانش آموز را به سمت خود جذب کند و در نتیجه بعد از مدتی حتی ممکن است کار خود را از دست بدهد.

تا حد نیاز سخت گیر و جدی باشید

یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های مهم معلمان در زمان تدریس خصوصی سخت گیر و جدی بودن تا حد نیاز است.

یک تدریس خصوصی مؤفق تدریسی است که با سخت گیری هاو جدیت لازم از طرف معلم همراه باشد تا بدین ترتیب شاگرد از انجام تکالیف و درس خواندن شانه خالی نکند.

اگر معلم سخت گیری لازم را نداشته باشد دانش آموز هم درس را جدی نمی گیرد و نمی تواند مؤفقیت لازم را بدست آورد.

سر ساعت در کلاس حاضر باشید

برای داشتن تدریس خصوصی مؤفق و اصولی به دانش آموزان دقیقاً سر ساعت در کلاس حاضر شوید و به قول معروف on time باشید.

همین موضوع باعث می شود که شاگرد فکر کند که شما به درس و کلاس اهمیت می دهید و پیشرفت وی در درس برایتان مهم است.

 برخورد خوب و مناسبی با شاگرد داشته باشید

از دیگر ویژگی های یک تدریس خصوصی مؤفق برخورد خوب و مناسب استاد با شاگردان است. سعی کنید با ملایمت و نرمی با شاگردان خود برخورد کنید و با وی مانند یک دوست صمیمی باشید.

حتی اگر شاگردتان در یادگیری مطلبی مشکل داشت با وی تندی نکنید و سعی کنید با ارائه توضیحات بیشتر و کامل تر مطلب و ارائه مثال های بیشتر مطلب را به وی یاد بدهید.

سعی در ارائه تدریسی با کیفیت داشته باشید

یکی دیگر از خصوصیات مهم تدریس خصوصی مؤفق ارائه تدریسی با کیفیت بالاست.

تدریسی که بتوانید در آن تمامی مطالب درسی را به بهترین شکل و بدون کم و کاستی به شاگرد خود ارائه دهید.

در غیراینصورت پس از گذشت مدت زمانی باید بی خیال تدریس شوید و این کار را برای همیشه بوسیده و کنار بگذارید.

تدریس مطالب درسی در زمان تعیین شده

یکی دیگر از ویژگی های یک تدریس خصوصی مؤفق درس دادن تمامی مطالب درسی در زمان تعیین شده است.

در غیراینصورت دانش آموز این باور را پیدا می کند که شما قصد گرفتن هزینه بیشتری از وی با کش دادن جلسات را دارید.

معلم باید سابقه تدریس چند ساله داشته باشید

برگزاری جلسات تدریس خصوصی با معلمی با سابقه بالای تدریس به مراتب می تواند با کیفیتی بالا همراه باشد.

در هر صورت معلمی که سال های طولانی را صرف تدریس و آموزش کرده است بهتر می تواند از عهده راضی نگه داشتن شاگرد خود بربیاید و راحت تر وی را جذب می کند.

استفاده از جدیدترین شیوه های تدریس به وسیله معلم خصوصی

یکی دیگر از ویژگی های خاص و منحصربه فرد یک تدریس خصوصی مؤفق استفاده از جدیدترین شیوه های تدریس است.

شیوه هایی که می توانند در داشتن تدریسی مؤفق به دانش آموزان یا دانشجویان بسیار مؤثر و مفید واقع شوند.

برای اطلاع از این شیوه های جدید تدریس به دانش آموزان و دانشجویان و به خصوص داوطلبان کنکوری می توانید از کمک مشاوران تحصیلی خبره کمک بگیرید تا آن ها شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

از وسایل کمک آموزشی برای یادگیری بهتر دانش آموز یا دانشجو استفاده کنید

یکی دیگر از ویژگی های یک تدریس خصوصی مؤفق استفاده معلم یا استاد از وسایل کمک آموزشی در زمان تدریس است.

به این معنا که از مواردی مانند فیلم های آموزشی استفاده کنید تا درک دانش آموز از مطالب درسی بالاتر برود.

چند راه معجزه آسا برای پول پارو کردن با تدریس خصوصی

آیا می دانید چگونه می توانید از طریق داشتن تدریس خصوصی به درآمدی عالی برسید؟ آیا اصلاً این امر امکان پذیر است؟

در اینجا باید عرض کنیم که بله شما می توانید با اطلاع از شماری از نکات کلیدی و مهم به درآمدی عالی در تدریس خصوصی برسید و به اصطلاح پول پارو کنید.

اگر می خواهید با چند راه معجزه آسا برای پول پارو کردن با تدریس خصوصی آشنا شوید در ادامه این مبحث همراه ما باشید.

تدریس خصوصی در منزل را از جان و دل دوست داشته باشید

دوستان عزیز اگر می خواهید به درآمدی عالی در تدریس خصوصی برسید در قدم اول باید این کار را از ته دل دوست داشته باشید و به آن عشق بورزید.

در صورت نداشتن علاقه به تدریس و انجام تحمیلی این کار خبری هم از داشتن درآمدی عالی نیست و تدریس هم به کاری عذاب آور برای شما تبدیل می شود.

به عنوان یک استاد یا معلم تسلط کافی را بر موضوعات درسی داشته باشید

مورد دیگر داشتن تسلط کافی بر روی موضوعات درسی ارائه شده است. در واقع، شما باید دانش بالایی در رابطه با موضوع درس داشته باشید و این گونه نباید که نتوانید پاسخگوی سؤالات شاگردتان در رابطه با زمینه تدریس باشید.

استفاده از مؤثرترین شیوه ها برای جذب شاگردان

سعی در استفاده از بهترین و مؤثرترین شیوه ها برای جذب شاگردان داشته باشید. روش هایی به روز و پربازده مانند تبلیغ در اینستاگرام و زدن پیچی جامع و کامل و یا حتی زدن سایت یا وبلاگ می تواند بهترین راه حل برای جذب شاگردان و شناساندن شما به مردم باشد. مزیت های تدریس خصوصی

البته می توانید از طریق دوستانتان هم برای گرفتن شاگردان بیشتر کمک بخواهید.

سعی در بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت تدریس خود داشته باشید

دوستان عزیز اگر نمی خواهید روز به روز به شهرتتان اضافه شود که هیچ اما اگر قصد جذب شاگردان بیشتر و توسعه کار خود را دارید یادتان نرود که باید کیفیت کار خود را بالاتر ببرید و از جدیدترین شیوه های تدریس استفاده کنید.

 

مزیت های تدریس خصوصی

 

تدریس دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بهترین راه برای داشتن درآمدی بالا

تدریس به دانش آموزان کنکوری به دلیل بازار داغ گرفتن معلم خصوصی برای تدریس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن درآمدی عالی در زمان روی آوردن به تدریس خصوصی باشد.

تازه اگر رزومه خوبی هم بتوانید در این زمینه درست کنید و شاگردان زیادی را به رتبه های برتر برسانید که دیگر نور علی نور است و بهتر می توانید نظر والدین را جلب کنید.

تدریس نیمه وقت را فراموش کنید

اگر می خواهید درآمدی عالی از کار تدریس داشته باشید به صورت تمام وقت این کار را انجام دهید و کار تدریس نیمه وقت را فراموش کنید.

این روزها تدریس آنلاین بهتر جواب می دهد

دیگر همه می دانیم که بازار تدریس آنلاین این روزها با توجه به شیوع کرونا و ترس و واهمه والدین از فرستادن فرزندانشان به کلاس های حضوری تا چه حد داغ است.

حتی اساتیدی هم که تا قبل از کرونا تدریس حضوری داشتند الان دیگر آموزش های خود را به صورت آنلاین از طریق نرم افزارهای اجتماعی مانند واتس آپ، تلگرام و یا اسکایپ ارائه می دهند.

شما هم از این فرصت استفاده کنید و به جای کلاس های حضوری که این روزها تقریباً درش تخته است کلی کلاس آنلاین آن هم در نهایت کیفیت برگزار کنید.

البته در این میان ممکن است با مشکلاتی مانند سرعت پایین اینترنت و قطع شدن مکرر آن و یا تمام شدن حجم بسته اینترنتی شما یا شاگردتان در حین تدریس خصوصی هم مواجه شوید که این موارد را می توان از نقاط منفی تدریس آنلاین دانست. مزیت های تدریس خصوصی

تلاش کنید و اراده داشته باشید

با سعی و تلاش و داشتن اراده می توانید به هر چه می خواهید برسید و درآمدی عالی داشته باشید.

چه افرادی که با شب بیداری و سعی و تلاش زیاد و شروع کار از درآمدهای پایین به جاهای خوب نرسیده اند و حال آنقدر ثروت بهم زده اند که نمی دانند چطور باید خرجش کنند.

در نتیجهه شما هم هرگز دست از سخت کوشی و پشتکار برندارید و همواره یادتان باشد که هیچ کس بدون تلاش به جایی نرسیده است.

با هزینه های پایین شروع کنید

در ابتدای کار هزینه بالایی از شاگردان خود دریافت نکنید و به تدریج مبالغ دریافتی برای هر جلسه را افزایش دهید.

این گونه می توانید تعداد بیشتری از افراد را جذب کنید و تدریس خود را به آن ها ارائه دهید.

نتیجه این کار هم داشتن درآمدی بیشتر و محبوبیت بالا در میان دانش آموزان و دانشجویان نیست.

چه عواملی بر روی قیمت تدریس خصوصی در منزل تأثیر دارد؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که عواملی چند می توانند بر رو هزینه دریافتی از شاگردان در جلسات تدریس خصوصی در منزل تأثیر داشته باشند.

در ادامه این مبحث به این عوامل مهم برای شما دوستان و همراهان عزیز اشاره می کنیم.

سابقه کاری شما به عنوان یک معلم

هر چه سابقه کاری شما بیشتر باشد به مراتب هزینه بالاتری را هم دریافت می کنید. زیرا در این صورت تجربیات بیشتری دارید و می توانید اطلاعات خوب و مفیدتری را در اختیار شاگردان خود قرار دهید.

مقطعی که قصد تدریس در آن را دارید

مقطع تحصیلی که می خواهید در آن تدریس کنید نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند بر روی هزینه دریافتی شما از تدریس خصوصی در منزل تأثیر داشته باشد.

چون هر چه مقطع تحصیلی دانش آموز یا دانشجو بالاتر باشد به مراتب درس های وی هم مشکل تر بوده و نیاز به آموزش و صرف وقت بیشتری دارد.

پس در صورت تدریس در مقاطع بالاتر تحصیلی می توانید به کسب درآمد بیشتر امیدوار باشید.

تعداد جلسات تدریس خصوصی در منزل

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار بر روی هزینه دریافتی از دانش آموزان یا دانش آموزان برای ارائه تدریس خصوصی تعداد جلساتی است که به آن ها درس می دهید.

یعنی هر چه شمار جلسات برگزار شده بیشتر باشد به مراتب مبلغ بالاتری را هم دریافت می کنید.

کامرانیه

کامرانیه محله‌ای اعیان‌نشین و لوکس در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران محسوب می‌شود.

این محله به مرکزیت خیابان کامرانیه، از شمال با نیاوران و جماران، از جنوب با بزرگراه صدر و از شرق و غرب با فرمانیه هم‌مرز است. خیابان کامرانیه در جنوبی‌ترین نقطه خود از پل صدر آغاز می‌شود، در چهارراه کامرانیه خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی) و بلوار اندرزگو را قطع می‌کند، سپس مسیر خود را رو به شمال ادامه می‌دهد و در شمالی‌ترین نقطه خود به خیابان نیاوران در نزدیکی میدان نیاوران منتهی می‌گردد. کامرانیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود؛ به شمال چهارراه کامرانیه (تقاطع بلوار اندرزگو، خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی) و خیابان کامرانیه) کامرانیه شمالی و به جنوب این چهارراه، کامرانیه جنوبی می‌گویند.

فایده های تدریس خصوصی در مقایسه با تدریس عمومی

 

کامرانیه که در ۳ کیلومتری شرق تجریش قرار دارد، همچون بیشتر مناطق شمیران تلفیقی از شهرسازی مدرن و سنتی در آن به چشم می‌خورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محله، دارا بودن سازه‌های لوکس و مدرن و برج‌هایی زیبا و خاص می‌باشد. کامرانیه به دلیل واقع شدن در دامنه قله کلک‌چال، بسیار ناهموار بوده و شیب و ارتفاع زیادی دارد؛ به‌طوری‌که ارتفاع خیابان کامرانیه از ۱۵۱۶ متر بالاتر از سطح دریا در جنوب تا ۱۶۵۶ متر در شمال متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *