تدریس خصوصی آنلاین در تهران

تدریس خصوصی آنلاین در تهران

ما پس از ۱۰ سال فعالیت در تدریس خصوصی ریاضی در تهران با یک نظام آموزشی قوی تدریس آنلاین را راه اندازی نمودیم. تدریس خصوصی آنلاین در تهران

در این مدت تجربه های بسیار زیادی به دست آوردیم و دبیران حرفه ای و با تجربه ای را استخدام کردیم.

ما در انتخاب معلمان ریاضی از اصول خاصی استفاده می کنیم و همچنین دبیران این موسسه به همه روش های تدریس آموزش و پرورش مسلط هستند و می توانند در سطح پیشرفته نیز تدریس نمایند.

ما همه تجربه ۱۰ ساله و اصول تدریس خصوصی را که در این مدت به دست آورده ایم در تدریس آنلاین پیاده سازی نموده ایم.

از بهترین و با تجربه ترین معلمان سایت معلم کنکوری برای فرزندان خود بهره ببرید. برای دریافت مشاوره رایگان و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما(معلم کنکوری)

در تغییراتی که در نظام آموزشی کشور به وجود آمد روش های تدریس و تاکید کتاب های درسی تغییر کرد و اکنون کتاب ریاضی دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی بر روی پرورش قوه تفکر و تعقل و رشد توانایی حل مسئله تاکید دارند.

از این رو سبک تدریس معلمان مدرسانه چه در تدریس حضوری و چه در تدریس آنلاین کاملا” هماهنگ با کتاب های درسی است.

با توجه به اینکه استفاده از اینترنت در بین دانش آموزان افزایش یافته و طرفداران بسیار پیدا کرده است تدریس آنلاین می تواند فرص خوبی به دانش آموزان سراسر ایران بدهد تا آنها هم بتوانند از دبیران درجه یک ریاضی را یاد بگیرند.

معلمان مدرسانه برای تدریس آنلاین آموزش دیده اند و طوری کلاس را برگزار می کنند که نه تنها تفاوتی با کلاس حضوری نداشته باشد بلکه با امکاناتی که تدریس آنلاین به دانش آموزان می دهد آموزش با کیفیت تری نیز داشته باشند.

برای مثال در حال حاضر کتاب های درسی ریاضی به سه بخش مهم تقسیم شده اند که عبارت اند از فعالیت ، کار در کلاس ، تمرین که دبیران مدرسانه در تدریس آنلاین برای تدریس هر مبحثی از ریاضی این سه مرحله را در تدریس آنلاین اجرا می کنند.

به این دلیل که سبک تدریس دبیران مدرسانه مفهومی است در تدریس آنلاین نیز معلمان این مجموعه در هنگام تدریس و آموزش ریاضی دانش آموزان را در مسیر هایی قرار می دهند که آنها بتوانند مباحث ریاضی را بفهمند و درک کنند و سپس خودشان راه حلی برای مسائل بدهند و همچنین گاهی از روش حدس و آزمایش پیش بروند.

تدریس خصوصی آنلاین در تهران

دبیران مدرسانه برای تدریس آنلاین برنامه ریزی دارند 

به دلیل این که در تدریس آنلاین دانش آموزان از نظر فیزیکی در کنار دبیران حضور ندارند و ممکن است مدت زمانی وقت صرف آنلاین شدن و تنظیم صدا و تصویر شود معلمان مدرسانه در شروع کلاس وقت را هدر نمی دهند و به سرعت سراغ تدریس می روند زیرا تجربه خوبی در تدریس دارند.

در واقع معلمان مدرسانه قبل از شروع کلاس آنلاین، تمام محتوا و امکانات آموزشی خود را آماده می کنند تا در هنگام تدریس آنلاین وقتی را تلف نکنند و چون کلاس های آنلاین مشابه هم در مدرسانه زیاد است دبیران این مجموعه تجربه خوبی در کلاس داری آنلاین دارند آنها حتماً برنامه درسی و مطالب خود را قبل از کلاس آماده می کنند.  و حتما” قبل از تدریس آنلاین با دانش آموزان چندین بار آن کلاس را اجرا کرده اند و به صورت روان مباحث درسی را تدریس می کنند و در هنگام تدریس به مشکلاتی مانند باز نشدن نرم افزار های لازم و هنگ کردن کامپیوتر بر نخواهند خورد.

نرم افزار و سخت افزار های لازم تدریس آنلاین 

مدرسانه از طریق اسکایپ کلاس های خصوصی و گروهی آنلاین خود را برگزار می کند که پشتیبانی آنلاین این مجموعه به زبانی ساده نحوه نصب اسکایپ بر روی کامپیوتر و یا تلفن همراهتان را آموزش می دهند. تا شما مخطبین عزیز به راحتی آموزش آنلاین داشته باشید.

 محیط تدریس معلمان مدرسانه در تدریس آنلاین

معلمان مدرسانه در محیطی که تدریس آنلاین خود را انجام می دهند امکانات کامل آموزشی فیزیکی و مجازی را در اختیار دارند تا در هنگام تدریس بتوانند با نظم و انضباط و سرعت عمل بالا بیشترین بازدهی را برای دانش آموزان داشته باشند.

به دلیل وجود تعداد بالای تدریس آنلاین دبیران این مجموعه مکان تدریس آنلاین دبیران ثابت است و همه امکانات از قبل در آنجا وجود دارد و از همه مهمتر اینکه محیط معلم یک محیط ساکت و ایده آلی است که حتی نور مناسبی نیز دارد.

معلمان تدریس آنلاین مدرسانه پر انرژی هستند

در تدریس آنلاین فاصله بین معلم و شاگرد بسیار زیاد است اما این دلیل نمی شود که کلاس های آنلاین مدرسانه گرم و پرشور نباشد معلمان این مجموعه در روند تدریس آنلاین پر انرژی هستند و برای حفظ شادابی و انرژی با روش پرسش و پاسخ دانش آموزان را در بحث موضوع درسی مشارکت می دهند دقیقاً مانند کلاس حضوری. همچنین از روش هایی مانند حل تمرین به صورت نوبتی یکی معلم و یکی شاگرد و خواندن متنی توسط دانش آموزان و پرسیدن نظر آنها در مورد مبحث درسی، برای تشویق مخاطبان به شرکت در مبحث و انرژی دادن به آنها استفاده می کنند و تکالیف آنها را نیز به صورت آنلاین پیگیری می نمایند.

به طور منظم با دانش آموزان در ارتباط هستیم

به دلیل این که سامانه مدرسانه دارای گروه پشتیبانی است ما با ارسال گزارش پس از هر جلسه به طور مستمر و آنلاین با دانش آموزان در ارتباط هستیم و آنها را در خط تدریس نگه می داریم. ما معتقدیم ارتباط در تدریس آنلاین کاملا” ضروری است به همین دلیل با کمک پشتیبانی و پیگیری معلم ارتباط گرمی با دانش آموزان و والدین آنها داریم  ضمن این که مدرسانه تدریس آنلاین را در زمانی شروع می کند که دانش آموز در بهترین حالت روحی و جسمانی خود قرار دارد و معلمان مدرسانه حتی قبل از کلاس آنلاین می شوند تا دانش آموزان به موقع آموزش را شروع کنند.

تدریس خصوصی آنلاین در تهران

 به دانش آموزان انگیزه می دهیم 

در این مدتی که به طور تخصصی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می کنیم بر این باور هستیم که همه دانش آموزان به یک شکل یاد نمی گیرند و باید به روش های متفاوتی به آنها آموزش داد.

یکی از روش هایی که برای اکثر دانش آموزان بسیار کارآمد بوده تدریس مفهومی و ایجاد انگیزه در فرایند یادگیری آنها بوده است. برخی از دانش آموزان در مواجه با درس ریاضی و باور های قبلی که نسبت به آن دارند انگیزه زیادی برای یادگیری ریاضی ندارند.

معلمان مدرسانه در جلسه اول و دوم تدریس آنلاین به یک شناخت نسبی از دانش آموز می رسند و با توجه به تجربه ای که دارند روش های ایجاد انگیزه را در روند تدریس خود اجرا می کنند گاهی دانش آموزان فقط به توجه بیشتر نیاز دارند و گاهی هم نیاز دارند تا به آنها فرصتی داده شود تا یاد بگیرند.

هدف معلمان این مجموعه یافتن راهی برای کمک به دانش آموزان است و این از الویت های اول تدریس آنلاین آنهاست.

هر جلسه از دانش آموزان بازخورد می گیریم

معلمان مدرسانه برای اینکه هر جلسه تدریس آنلاین بهتری را ارائه دهند از دانش آموزان بازخورد می گیرند تا بتوانند مهارت های خود را در تدریس بالاتر ببرند ما معتقدیم دانش آموزان می توانند بهترین نظرات را در جهت پیشرفت تدریس آنلاین مدرسانه به ما بدهند و این موضوع برای ما ارزش زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *