معلم خصوصی فیزیک در تهران

مزیت های تدریس خصوصی فیزیک در تهران

تدریس خصوصی فیزیک مزایای فراوانی برای دانش آموزان دارد و دانش آموزان را برای شرکت در کنکور فیزیک آماده می کند. درس فیزیک یکی از درس های بسیار مهم بوده و یادگیری آن از همان سال های اولیه دبیرستان امری ضروری است. طبق نظریه کارشناسان فیزیک، بهترین و مهم ترین روش برای یادگیری فیزیک، تدریس آن به صورت خصوصی است و بالایی در قبولی آزمون های مختلف از جمله آزمون کنکور دارد. بسیاری از دانش آموزان در زمان امتحانات دچار استرس می شوند زیرا به اندازه کافی برای شرکت در آزمون آمادگی ندارند ولی با حضور در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک این مشکل حل می شود و دانش آموزان می توانند با اعتماد به نفس کافی در آزمون های فیزیک شرکت کنند.معلم خصوصی فیزیک در تهران

از بهترین معلمان سایت معلم کنکوری برای فرزندان خود بهره ببرید. برای دریافت مشاوره رایگان و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما(معلم کنکوری)

تدریس خصوصی فیزیک در منزل

موسسه آموزشی سخن برتر، برگزار کننده کلاس های آموزشی فیزیک در سطوح مختلف بوده و بهترین اساتید را برای تدریس به منزل دانش آموزان می فرستد. تدریس خصوصی فیزیک در منزل فواید و مزیت های زیادی برای دانش آموزان دارد و آنها با این روش درک بهتری از فیزیک خواهند داشت. تدریس خصوصی فیزیک توسط مدرس خانوم و آقا در منزل انجام می شود و افرادی که تمایل دارند با مدرس خانوم کلاس بردارند، می توانند مدرسین خانوم را انتخاب کنند. از آن جایی که در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک در منزل، فقط یک یا نهایتاً دو نفر در کلاس درس حضور دارند، دانش آموز با آرامش و تمرکز بیشتری درس فیزیک را یاد می گیرد زیرا در س فیزیک از جمله درس هایی است که تدریس آن به تمرکز زیادی نیاز دارد. تدریس خصوصی فیزیک این امکان را به دانش آموزان می دهد تا هر سئوالی دارند از معلم خود بپرسند و در نتیجه می توانند درس فیزیک را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند.

مزیت های معلم خصوصی در تهران

از زمان های قدیم اشراف، بزرگان،وزرا و پادشاهان برای تربیت و آموزش فرزندان خود از معلم خصوصی استفاده می کردند.امروزه در ایران و بسیاری از کشور های پیشرفته،استفاده از معلم یا استاد خصوصی رایج است.در ادامه به برخی از دلایل تمایل خانواده ها برای استفاده از معلم خصوصی به خصوص در درس های مفهومی مانند فیزیک اشاره می کنیم:صرفه جویی در زمان
فرض کنید در یک کلاس ۳۰ نفری مشغول به تحصیل هستید.طبیعتا پایه هر ۳۰ نفر مثل هم نیست.هم چنین گیرایی و هوش افراد متغیر است.بنابراین معلم یا استاد مجبور است به نحوی تدریس کند که هر ۳۰ نفر درس را یاد بگیرند.در قسمت هایی که شما مطلب را به راحتی آموخته اید،ممکن است همکلاسیِ شما دچار ابهام باشد،بنابراین استاد مجبور است به تکرار بپردازد تا او هم یاد بگیرد.

یک معلم خصوصی فیزیک چه ویژگی هایی دارد

با کمی جستجو در فضای اینترنت یا آگهی نامه ها،به تعداد زیادی تبلیغ برای تدریس خصوصی،معلم خصوصی،تدریس خصوصی در منزل و… می رسیم.اما انتخاب معلم خصوصی فیزیک از بین این همه تبلیغات بسیار مهم می باشد.با توجه به نکات زیر بهترین معلم خصوصی فیزیک را انتخاب کنید:

تدریس،شغل اصلی معلم خصوصی باشد. اگر تدریس شغل اصلی نباشد، برای کسب اطلاعات جدید و مطالعه وقتی اختصاص نمی دهد.

معلم خصوصی صاحب تالیف یا تالیفاتی باشد.

معلم خصوصی به صورت تخصصی تدریس کند.به طور مثال در بعضی تبلیغات تدریس خصوصی به این تبلیغ برخورد می کنیم:
تدریس کلیه دروس فیزیک،فیزیک،شیمی از پایه تا کنکور توسط آقای معلم

معلم خصوصی در مدارس و آموزشگاه های مختلف مشغول به تدریس باشد.

معلم خصوصی سابقه طراحی آزمون های آزمایشی مانند قلم چی یا گزینه ۲ را در رزومه داشته باشد.

معلم خصوصی دارای سواد و قدرت بیان خوبی باشد.
داشتن سواد به تنهایی کافی نیست،چون انتقال مطالب صورت نمی گیرد.
داشتن قدرت بیان هم به تنهایی کافی نیست،چون از پرداختن به سوالات سطح بالا اجتناب می کند.

معلم خصوصی بتواند از هر کتاب کمک آموزشی و تستی رفع اشکال کند.

معلم خصوصی بتواند طرح درس ارائه کند.

 

معلم خصوصی فیزیک در تهران

 

معلم خصوصی فیزیک کنکور

معلم خصوصی فیزیک حرفه ای و با تجربه باعث صرفه جویی و بهره وری در زمان و انرژی داوطلب کنکور خواهد شد.اگر در کلاس های عمومی بتوانید درس فیزیک را ظرف مدت ۱۰ ماه یاد بگیرید،این زمان در کلاس خصوصی به ۴ ماه کاهش پیدا می کند.اگر در آموزشگاه و یا هر کلاس عمومی دیگری ۱۰۰۰ تست رفع اشکال شود،در کلاس خصوصی این مقدار به ۱۰۰۰۰ تست افزایش خواهد یافت.اگر به دنبال کسب رتبه برتر و درصد خوب فیزیک هستید،حتما از معلم یا استاد خصوصی فیزیک استفاده کنید.

قیمت تدریس خصوصی فیزیک در تهران

قیمت کلاس خصوصی فیزیک در تهران به عوامل زیادی بستگی دارد، اولین نکته پایه تحصیلی است. به طور مثال هزینه معلم خصوصی فیزیک نهم در تهران با پایه ابتدایی متفاوت است. معمولا پایه های بالاتر و یا مثلا آموزش فیزیک کنکور چون تخصص بیشتری احتیاج دارند، هزینه بالاتری نیز دارند.

معلم خصوصی فیزیک در تهران | تدریس فیزیک دبیرستان در تهران در محل ها و مناطق مختلف تهران نیز هزینه های متفاوتی دارد، معمولا آموزشگاه های بالای شهر پول بیشتری از شما طلب می کنند، اما غیر از منطقه، نام آموزشگاه و میزان محبوبیت و معروفیت مدرس نیز در هزینه ها تاثیرگذار هستند، به طور مثال ممکن است یک آموزشگاه در مرکز شهر واقع شده باشند اما به دلیل خوشنامی و نتایج و موفقیت هایی که پیش از این کسب کردند، ممکن است، قیمت بالاتری نیز داشته باشند.

برای تدریس فیزیک دبیرستان در تهران باید سرفصل ها نیز مورد توجه قرار بگیرد، شاید شما از اول سال تحصیلی تا پایان سال تحصیلی همزمان با مدرسه احتیاج تدریس خصوصی فیزیک در تهران داشته باشید و باید تمام سرفصل ها در این کلاس خصوصی به صورت همزمان تدریس شود. اما ممکن است دانش آموزی فقط در یک مبحث درسی مشکل داشته باشد و با چند جلسه مشکل برطرف شود. شما حتی ممکن است برای آمادگی پیش از آغاز سال تحصیلی مباحث سال بعد را انتخاب کرده تا با شروع تحصیلی آمادگی بیشتری داشته باشید.

برای تدریس فیزیک دبیرستان در تهران باید نکات مختلفی را در نظر گرفت، معمولا یادگیری فیزیک با تمرین زیاد حاصل می شود، هرچقدر این تمرینات متنوع تر و زیاد تر باشند، یادگیری بیشتر خواهد بود. برای این تمرینات علاوه بر سوال های کتاب می توان از کتاب های کمک آموزشی اضافه کرد و یا مدرس به صورت جداگانه خودش طرح سوال کند.

بهتر است در حین تدریس خصوصی فیزیک بدر تهران حل تمرین نیز انجام شود و شاگردان در حضور معلم سوالات را حل کنند، تا مشکلات احتمالی در همان حین برطرف شود. و حتی چند وقت یک بار آزمون های ارزیابی نیر برگزار شود تا میزان اثر و پیشرفت در کلاس مشخص شود.

چیذر تهران

چیذر نام محله و دهکده‌ای در شمیران واقع در شمال شهر تهران است. این محله که در شهرستان شمیرانات و منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد، از شمال به خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی) و بلوار اندرزگو، از شرق به خیابان کامرانیه جنوبی، از جنوب به بزرگراه صدر و از غرب به قیطریه محدود می‌شود. چیذر بیشتر به‌خاطر امامزاده علی‌اکبر شناخته شده‌است. این محله پیش از این یک روستا بوده که به‌تدریج با گسترش شهر تهران به پایتخت ضمیمه شده‌است.

تدریس خصوصی فیزیک در چیذر تهران

با توسعه روزافزون شهر و رشد آمار ساخت و ساز به ویژه در منطقه یک، چهره چیذر نیز به کلی تغییر کرده و عمدتاً به جای خانه‌ها و خانه‌باغ‌های یک و دو طبقه، آپارتمان‌های چند طبقه در تمام معابر اغلب باریک این محله سر برآورده و به جمعیت محله افزوده‌است. به این ترتیب عده‌ای از خارج از محله چیذر اکنون در این نقطه سکونت پیدا کرده‌اند و مثل اغلب محله‌ها بافت بومی دستخوش تغییرات اساسی شده‌است. بخشی کوچکی از محله چیذر با توجه به معابر کم عرض و بافت قدیمی جزء مناطق بومی همچنان هستند اما عمده پهنه این محله به کلی نوسازی و معابر پهن و بافت جدید و ساختمان‌های لوکس جایگزین شده‌است.

از بهترین معلمان سایت معلم کنکوری برای فرزندان خود بهره ببرید. برای دریافت مشاوره رایگان و برای کسب اطلاعات بیشتر با ماتماس بگیرید.

تماس با ما(معلم کنکوری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *