تدریس خصوصی آنلاین در تهران

تدریس خصوصی آنلاین در تهران

امروزه تدریس خصوصی آنلاین به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تدریس خصوصی آنلاین در تهران

به دلایل مختلفی تدریس خصوصی آنلاین روشی عالی برای کمک به دانش آموزانی است که در مدرسه با مشکلات درسی مواجه هستند که هم برای فرزندان و هم والدین آن ها تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. در حالی که بسیاری از افراد نیازمند تدریس خصوصی حضوری هستند، بسیاری از دانش آموزان دیگر نیز اکنون به مربیان آنلاین اعتماد می کنند.

تدریس خصوصی آنلاین در معلم کنکوری
تدریس خصوصی آنلاین ناهمزمان

تدریس خصوصی آنلاین به دو صورت ناهمزمان و همزمان انجام می پذیرد. در روش ناهمزمان معلم از قبل تدریس خود را در غالب ویدئو آماده کرده و برای دانش آموز ارسال می کند. علاوه بر تدریس، تکالیف نیز برای دانش آموز ارسال می شود. اگرچه بیشتر تدریس های خصوصی آنلاین ناهمزمان به دانش آموز این امکان را می دهد تا برای کمک یا شفاف سازی بیشتر به مدرسان خود مراجعه کنند، اما برای رسیدن به این کمک، لازم نیست که هر دو طرف به طور همزمان آنلاین باشند.

اما بهتر است بدانید در این روش پس از اینکه دانش آموز ویدئو را مشاهده و درس را تمرین کرد در هر کجایی از درس دچار مشکل شود می تواند به استاد مربوطه پیام دهد تا استاد به صورت آنلاین مشکلات دانش آموز را برطرف نماید.

تدریس خصوصی آنلاین همزمان

تدریس خصوصی آنلاین همزمان، تعامل در زمان واقعی بین مدرس و دانش آموز است. برای این نوع آموزش به نرم افزاری نیاز است که به هر دو طرف امکان ارتباط مستقیم از طریق تماس تصویری را بدهد. در مقایسه با کلاس های خصوصی حضوری، مشخص است که تدریس آنلاین مزایای منحصر به فردی دارد. اکثر کلاس های آنلاین ناهمزمان به دانش آموزان این امکان را می دهند که دوره های آموزشی را با سرعت خاص خود انجام دهند( یک کار فوق العاده راحت برای هر کسی که دارای برنامه ای جالب است). علاوه بر مزایای دانش آموزی ، تدریس خصوصی آنلاین به طور موثری صنعت تدریس را تقویت کرده است. تدریس خصوصی آنلاین در تهرانتدریس خصوصی آنلاین در معلم کنکوری

مزایای تدریس خصوصی آنلاین

با استفاده از تدریس آنلاین زمان های هدر رفته در رفت و آمد دیگر وجود نخواهد داشت.این زمان را شما می توانید صرف کارهای مفید تری کنید. علاوه بر این در هزینه های حمل و نقل نیز پس انداز می شود. سرانجام حتی از نظر محیط زیست سازگارتر و پایدار تر است ، به خصوص اگر از اتومبیل شخصی استفاده می کنید.

همچنین به راحتی شما می توانید با یک سیستم کامیپوتر و یک اینترنت درس مورد نظر را فرا بگیرید.

رفع محدودیت های جغرافیایی

آموزگاران و دانشجویان می توانند یکدیگر را از هر جای دنیا پیدا کنند. این بدان معنی است که دانش آموزان می توانند با بهترین مدرسان متناسب با نیازهایشان ارتباط داشته باشند بدون اینکه محدودیتی در منطقه زندگی خود احساس کنند. تدریس در هر مکانی در کشور و حتی دنیا و در زمان های انعطاف پذیرتری انجام می شود. تنها چیزی که شما نیاز دارید دستگاهی مانند رایانه، تبلت و یا حتی گوشی های هوشمندی است که قابلیت اتصال به اینترنت دارند. وسیله ای که امروزه در دسترس همگان وجود دارد. برای معلمان، این یک پایگاه مشتری بالقوه بزرگ را در تمام ساعات روز به همراه دارد .

به اشتراک گذاری کارآمد منابع

به اشتراک گذاری کارآمد منابع از طریق پوشه های ذخیره شده در فضاهای ابری با تمام دانش آموزان که شامل یادداشت های درسی ، نکته های مهم ، مقالات گذشته ، سؤالات مربوط به تمرین، سؤالات نمونه و…است، کمک می کند تا همه چیز را در یک مکان مناسب سامان دهید. علاوه بر این استفاده از تخته های سفید و به اشتراک گذاری صفحه می تواند ابزاری بسیار مؤثر در آموزش و یادگیری باشد که به عنوان مثال به توضیح مفاهیم کمک می کند. کل درس را می توان به صورت PDF شسته و رفته ذخیره کرد و ضبط درس نیز امکان پذیر است. به عنوان مثال ، هر پیوند و مطالبی که از طریق چت ارسال شود ، هر لحظه بعد از تاریخ گپ در دسترس است.

تدریس خصوصی آنلاین در معلم کنکوری

تاثیر تدریس خصوصی آنلاین بر فضای یادگیری

تدریس خصوصی آنلاین، یک محیط شخصی برای یادگیری است. ممکن است بعضی افراد از مراجعه حضوری احساس خوبی نداشته و یا به دلیل طولانی بودن مسیر، امکان رفت و آمد برای آن ها فراهم نبوده و یا دشوار باشد. در تدریس خصوصی آنلاین، هیچ فشار اجتماعی وجود ندارد زیرا از لحاظ فیزیکی فرد در محیطی کاملا خصوصی قرار دارد. دانش آموزان در کلاس های آنلاین در محیط های آرام اتاق خود، جایی که در آن کاملا احساس راحتی می کنند قرار دارند، و این موضوع علاوه بر بالا بردن اعتماد نفس قدرت یادگیری آن ها را بالا می برد. دانش آموزان امروزه به دنیای آنلاین و تمام فناوری های مرتبط با درس های آنلاین عادت دارند و به همین دلیل قادر هستند از این طریق به خوبی یاد بگیرند.با استفاده از کلاس های آنلاین تمامی حواس دانش آموز به تدریس می باشد.

تدریس خصوصی آنلاین یک روش پیشرفته برای یادگیری

یکی از دلایلی که یادگیری آنلاین در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب شده است این است که نسل امروز دانش آموزان، در عصر اینترنت رشد کرده اند و بیشتر از سایرین با دستگاه های دیجیتالی و آنلاین آشنا هستند. دلیل دوم این است که آن ها هنگام نیاز به کمک، به تلفن های همراه، تبلت ها یا رایانه های خود مراجعه کنند، به این معنی که احتمالاً با محیط آموزش آنلاین راحت تر هستند. برای دانش آموزانی که در مورد ریاضیات یا هر موضوع دیگری که با آن دست و پنجه نرم می کنند نگران هستند ، مهم است که بتوانند در طول دوره های تدریس احساس آرامش کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *