تدریس خصوصی زبان در تهران

تدریس خصوصی زبان در تهران

درس زبان از جمله دروس پراهمیت دوره دوم متوسطه به شمار می رود زیرا علاوه بر نهایی بودن امتحان آن در سال دوازدهم و تاثیر مستقیم بر رتبه کنکور ، بخش قابل توجهی از سوالات کنکور دو رشته ریاضی و تجربی نیز مربوط به این درس می باشد. بنابراین نمی توانیم به راحتی این درس را نادیده گرفت و در عین حال انتظار کسب معدل در مدرسه و رتبه بالا در آزمون سراسری را داشت. تدریس خصوصی زبان در تهران

برای دریافت مشاوره رایگان وبرای کسب اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید.

تماس با ما(معلم کنکوری)

دانش آموزان بسیاری هستند که به هر دلیل با این درس ارتباط برقرار نکرده و نمی توانند در حل مسائل آن موفق ظاهر شوند. چنین شرایطی معمولا دانش آموزان و والدین آن ها را برای ثبت نام در کلاس های خصوصی ترغیب می کند. دانش آموزان پایه های دهم تا دوازدهم رشته های ریاضی و تجربی و هم چنین دانشجویان رشته های مختلف می توانند از تجربه و دانش اساتید برجسته ایران مشاوره استفاده کرده و بدین ترتیب شاهد موفقیت ها و پیشرفت تحصیلی خود باشند.

تدریس خصوصی زبان

کتاب های زبان دو رشته تجربی و ریاضی تقریبا مشابه یکدیگر هستند اما دانش آموزان رشته ریاضی در زبان (۱) مبحث ترمودینامیک ، در زبان (۲) فصل القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب و در زبان (۳) دو مبحث زبان اتمی و زبان در صورتی که کتاب زبان تجربی در سه سال دوره دوم متوسطه فاقد این مباحث می باشد.

هر یک از کتب زبان در رشته های مذکور از اهمیت خاصی برخوردار هستند چرا که علاوه بر امتحان نهایی و تست های کنکور ، مباحث گسترده تر آن ها در دانشگاه ها و در انواع رشته های علوم پایه و مهندسی تدریس می شوند. شاید شیوه های تدریس در مدارس و یا طراحی سوالات امتحانی موجب شده تا دانش آموزان تنها به حفظ فرمول های اکتفا کرده و نیازی جهت دستیابی به یک دید کلی و درکی عمیق برای حل مسائل احساس نکنند ، در صورتی که زبان علمی فراتر از حفظ فرمول ها و جایگذاری اعداد می باشد.

شاید شیوه تدریس و ارائه دروس را بتوان از جمله عوامل موثر بر عدم علاقه مندی بسیاری از دانش آموزان به درس زبان دانست. از طرفی هم کلاس های مدرسه معمولا شامل تعداد زیادی دانش آموز می باشند که این مسئله نیز می تواند شرایط تدریس را برای معلم دشوار کند. در چنین شرایطی شرکت در کلاس های خصوصی می تواند بهترین گزینه برای پیشرفت تحصیلی تلقی گردد.

چگونه زبان را بیاموزیم؟

در یادگیری درس زبان مهم است که مهارت های حل مسئله ی خود را بهبود بخشید. چرا که حل مسئله مهمترین قسمت یادگیری این درس است و در واقع عمده ترین مشکل دانش آموزان هم از ضعیف بودن درک و مهارت های حل مسئله است. با شروع دوره ی متوسطه ی دوم، دانش آموزان با چالش مهمی به نام درس زبان روبرو هستند. علاوه بر آزمون های پیشرفت تحصیلی، امتحانات میان دوره و امتحانات نهایی که سهم بسزایی در موفقیت دانش آموزان چه در دوران مدرسه و چه در نتیجه ی کنکور دارند، قوی بودن پایه ی زبان، مقدمه ی موفقیت و پیش نیازی ضروری برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه است. اگر شما یا فرزندتان در درک مهارت های حل مسئله ی زبان مشکل دارید و یا اعتماد به نفس کافی جهت پاسخ دادن سوالات زبان در آزمون ها ندارید، بی شک به یک معلم خصوصی زبان برای تدریس خصوصی در تهران و حل تمامی این مشکلات نیاز دارید. برنامه ریزی درسی و کلاس های منظم و برنامه ریزی شده توسط دبیران باتجربه در زمینه آموزش زبان و یاد دادن فرمول های اصلی با روش های جالب از اصلی ترین وظایف یک دبیر زبان است.

بازار کار تدریس خصوصی زبان

زبان از درس هایی است که می تواند هم در دبیرستان و هم در کنکور، برگ برنده خیلی از دانش آموزانی باشد که می خواهند در این رقابت شدید، نمره و رتبه خوبی کسب کنند. به همین دلیل تقاضا برای استاد زبان زیاد است و بازارکار خوبی هم دارد.

بیشترین تقاضا برای معلم خصوصی در این درس، برای تدریس خصوصی زبان دهم، تدریس خصوصیزبان دوازدهم و تدریس خصوصی زبان کنکور است.

در واقع بخواهیم دقیق تر بیان کنیم، برای مباحثی همچون الکترواستاتیک، مبحث الکتریسیته جاری و مبحث القای الکترومغناطیس از زبان دو و سه و برای مباحث حرکت شناسی، مبحث دینامیک و مبحث حرکت هماهنگ ساده از زبان چهار که در دسته مباحث سخت و دشوار زبان هستند، همواره تقاضا برای گرفتن کلاس تدریس خصوصی زبان بالا بوده است.

تعرفه کلاس خصوصی زبان هم نسبتاً بالا است چون تقاضا برای درخواست معلم در این درس بالا می باشد. قیمت تدریس خصوصی زبان بصورت حضوری حدوداً از جلسه ای ۶۰ و ۷۰ هزار تومان و با اساتید کم سابقه و کم تجربه شروع می شود تا به جلسه ای با حدود قیمتی ۲۵۰ هزار تومان برای اساتید حرفه ای و خبره می رسد.

قیمت تدریس خصوصی زبان آنلاین هم در بازار تدریس خصوصی از جلسه ای حدودا ۵۰ هزار تومان با اساتید کم تجربه شروع می شود و برای اساتید حرفه ای زبان به جلسه ای حدود ۱۵۰ و ۱۶۰ هزار تومان هم میرسد. در واقع این روزها با داشتن شماره معلم زبان و مهارت بالا در تدریس این درس می توان درآمد خوبی از بازار آن کسب کرد.

 

تدریس خصوصی زبان در تهران

 

هزینه ی تدریس خصوصی زبان چگونه محاسبه میشود؟

قیمت تدریس خصوصی زبان یکی از مواردی است که زمان استخدام دبیر خصوصی باید به آن توجه کنید. خب همه ما میدانیم که پایین بودن قیمت تدریس خصوصی خیلی خوب است ولی در انتخاب بهترین معلم خصوصی، قیمت هرگز اولویت نیست، بلکه تجربه، مدرک و مهارت بالای دبیر در تدریس خصوصی زبان عاملی است که باید در اولویت قرار داد و پایین بودن قیمت تدریس خصوصی به هیچ وجه تضمین کننده مناسب بودن دبیر مربوطه نیست. پس از تحقیق و بررسی در سایر سایت ها و مقایسه قیمت های تدریس خصوصی، به خصوص تدریس خصوصی زبان، میتوانید تصمیم بگیرید که مجرب ترین دبیر ها با مدرک تخصصی از دانشگاه های معتبر کشور را با مناسب ترین قیمت استخدام کنید. قیمت تدریس خصوصی زبان با توجه به اینکه این درس، درسی مهم و پایه است و همچنین ضریب بالای این درس در کنکور و امتحانات نهایی و ورود به دانشگاه تعیین کننده است، نسبت به دروس دیگر اندکی بیشتر است. ولی بدانید که هزینه بیشتر اصلا نگران کننده نیست، اینکه موفقیت تحصیلی و آینده شغلی خود یا فرزندتان را به خطر بیندازید، نگران کننده است. تدریس خصوصی زبان در تهران

دبیر تدریس خصوصی برای زبان را چگونه استخدام کنیم؟

بعد از تماس با آموزشگاه و ذکر پایه تحصیلی خود میتوانید از اخرین تعرفه های تدریس خصوصی در درس زبان مطلع گردید. بعد از موافقت شما با هزینه هر جلسه دبیر مورد نظر با شما تماس گرفته و زمان و محا تدریس مشخص میگردد. دبیران نیم خط تماما افرادی حرفه ای و مجرب هستند که خود فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر ایران میباشند. دبیران طی مصاحبات متعدد آموزشی به استخدام آموزشگاه در می آیند و زیر نظر مدیران موسسه عملکرد های آموزشی آنان کنترل خواهد شد.

چه عواملی در قیمت های معلم خصوصی زبان موثر هستند؟

از جمله مواردی که در تعیین هزینه های تدریس خصوصی برای درس زبان موثر هستند شامل:
* نوع دبیر انتخابی و سطح و رزومه ی آموزشی وی
* سطح دانش آموز در درس زبان
* موقعیت مکانی دانش آموز برای تدریس خصوصی در منزل
* مبحث مورد تدریس
* روش تدریس: تستی، تشریحی و…

محله کاووسه تهران

محله کاووسیه محله ای در ناحیه ۶ منطقه ۳ تهران است. مساحت این محله ۳۷۶ هکتار است.محله کاووسیه از شمال به خیابان ظفر از جنوب به بزرگراه همت و از شرق به اتوبان مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر منتهی می‌شود.

بر اساس سرشماری جمعیت کل افراد ساکن محله ۲۱۰۳۷ نفر است که شامل تعداد ۱۰۲۲۲ مرد و تعداد ۱۰۸۲۷ زن می باشد.

 

تدریس خصوصی زبان در تهران

 

برای دریافت مشاوره رایگان و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما(معلم کنکوری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *