استخدام معلم خصوصی در تهران

استخدام معلم خصوصی در تهران

شاید برای شما نیز پیش آماده است که نگران عملکرد خود در تکالیف و امتحانات و نتیجه کنکور خود باشید.استخدام معلم خصوصی در تهران در این شرایط اولین جمله ای که به ذهن شما و والدینتان میرسد، استخدام معلم خصوصی است. تدریس خصوصی بدون در نظر گرفتن یکسری شرایط و الزاماتی که هر معلم خصوصی خوب باید داشته باشد، تقریبا بی فایده است. بنابراین توجه به مدرک تخصصی مدرس خصوصی و استخدام او از مراکز معتبر، مهمترین اصل استخدام تدریس خصوصی است. استخدام معلم خصوصی در تهران

چرا استخدام تدریس خصوصی اهمیت دارد؟

طبق نتایج تحقیقات دانشگاه های آمریکایی بیش از ۲۵ درصد دانش آموزان دبیرستانی، نسبت به تکالیف درسی به خصوص درس ریاضی و تست های آزمون های آزمایشی و کنکور، استرس شدید دارند. کمک درسی گرفتن از طرف معلم مدرسه و هم کلاسی ها و منابع کمک درسی، در پاره ای از اوقات راهگشا است ولی در طول سال تحصیلی برای هر دانش آموز شرایطی پیش می آید که نسبت به استخدام معلم خصوصی حرفه ای احساس نیاز میکند. یک معلم خصوصی خوب، از طریق کار با مفاهیم ساده، سعی میکند به دانش آموزی که نسبت به درس خود بی میل شده، انگیزه یادگیری دوباره بدهد. تدریس خصوصی میتواند به درک مطلب، تقویت اعتماد بنفس، ایجاد مهارت های یادگیری مهم و نظارت بر فعالیت های دانش آموزان کمک کند. تمرکز و توجهی که دانش آموزان در حضور معلم خصوصی دارند، قطعا در شلوغی کلاس درس نمیتوانند داشته باشند و همین مورد در افزایش یادگیری مباحث سخت درسی، اهمیت زیادی دارد.

استخدام معلم خصوصی در تهران

استخدام معلم خصوصی ریاضی:

ریاضی از دروسی است که بیشترین درخواست برای استخدام تدریس خصوصی از طرف دانش آموزان را دارد. درسی که طبق آموزش های خشک مدرسه شاید برای دانش آموزان سخت و چالش برانگیز جا افتاده باشد و از عمده دلایل بی علاقگی و عدم اعتماد بنفس در حل تکالیف ریاضی باشد. ریاضی در دوره دبیرستان و کنکور اهمیت فوق العاده ای دارد و از دروس رتبه آور با ضریب بالا میباشد. به همین جهت، یادگیری عمیق و کسب نمرات عالی در ریاضی، در آینده ی تحصیلی تان تاثیر بسزایی دارد. استخدام تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی به مراتب مهم تر از پایه های دیگر است، زیرا در حل چاش های مربوط به امتحانات نهایی کمک کننده است و نیز با توجه به درصد بالای سوالات کنکور از ریاضی ابتدایی، موجب کسب رتبه قابل قبول در کارنامه کنکور میشود. استخدام تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی خالی از اهمیت نیست، زیرا همانطور که میدانید مباحثی به مراتب سخت تر از ریاضی ابتدایی دارد و به نوعی پایه یادگیری برای ریاضی ابتدایی محسوب میشود. درواقع معلم خصوصی پایه ابتدایی شما را برای یادگیری عمیق تر و درک صحیح از مباحث  ریاضی ابتدایی آماده میکند. و اما درباره ی ریاضی ششم مهم ترین مطلبی که وجود دارد، تغییر مقطع تحصیلی است و به همین دلیل برای دانش آموزان ششمی حساسیت بالایی دارد. یکی از نتایج تغییر مقطع، افت تحصیلی است. زیرا دانش آموز هنوز با دروس جدید آشنایی کافی ندارد و دروس ششم به قدری در نظر دانش آموزان سخت جلوه میکند که نوعی حس ناتوانی در آن ها بیدار میشود. تدریس خصوصی ریاضی ششم این امکان را به شما میدهد که بر حس عدم توانایی در حل مسائل به وجود آمده پیروز شوید و این دوره ی مهم از تحصیل خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

استخدام تدریس خصوصی پنجم:

پنجم، شاید کمتر از ریاضی برای دانش آموزان مشکل ایجاد کند. ولی در هر صورت از اهمیت زیاد این درس در دو رشته ریاضی و تجربی نمیتوان غافل شد. یکی از مواردی که در یادگیری درس پنجم مهم میباشد این است که معلم خصوصی پنجم بتواند در فهم عمیق فرمول ها و درک مسائل پنجم به شما کمک کند. طبق گفته های بالا، از مزایای استخدام تدریس خصوصی مطلع هستید. در درس پنجم نیز، تدریس خصوصی به اندازه درس ریاضی میتواند راهگشا و ضامن موفقیت باشد. تعداد بالای درخواست دانش آموزان برای استخدام تدریس خصوصی پنجم ابتدایی، گویای این حقیقت است که، پنجم ابتدایی از سخت ترین دروس این پایه میباشد و منابع کمک درسی به هیچ وجه نمیتوانند پاسخگوی مشکلات دانش آموزان باشند.

استخدام تدریس خصوصی چهارم:

و اما چهارم شاید درس مورد علاقه ی خیلی از دانش آموزان باشد و از یادگیری آن در کلاس درس لذت ببرند. بله درست است، چهارم درسی است که موارد جذاب و قابل توجه زیادی دارد و ممکن است تا قبل از امتحان، چهره زیبایی از آن در ذهن شما وجود داشته باشد. ولی با یکبار امتحان دادن و پرسش کلاسی متوجه وجود مسائلی میشوید که به اندازه مسائل پنجم و ریاضی مشکل هستند در صورتی که سر کلاس اصلا توجهی به این مسائل نداشته اید. استخدام تدریس خصوصی چهارم، به این دلیل است که قبل از مواجهه با مشکلات خود در امتحان، آن ها را بشناسید و با تمرین و تکرار بتوانید فهم عمیقی از درس چهارم داشته باشید.

استخدام بهترین معلمان خصوصی:

آکادمی معلم کنکوری با داشتن بهترین دبیران تدریس خصوصی از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه ها ی تهران، به شما در استخدام بهترین مدرس خصوصی کمک میکند. به یاد داشته باشید که معتبر و قابل اعتماد بودن دبیران نزد خانواده ها و دانش آموزان، مهم ترین اصل تدریس خصوصی است. استخدام معلم خصوصی در تهران

هزینه استخدام تدریس خصوصی:

قیمت تدریس خصوصی بر اساس هر پایه تحصیلی و سطح علمی دانش آموزان و هم چنین نوع درسی که تقاضا میکنند متفاوت میباشد. در هر صورت، آکادمی معلم کنکوری با به صرفه ترین هزینه های استخدام تدریس خصوصی، زبانزد است.

محمودیه

به محله‌ای اعیان‌‌نشین در شمال شهر تهران گفته می‌شود که از شمال به محله زعفرانیه، از جنوب به بزرگراه چمران و چهارراه پارک وی، از شرق به خیابان ولی‌عصر و اراضی حاج محمود کشتکار و از غرب به محله اوین سعادت آباد محدود می‌شود. محلهٔ محمودیه تا حدودی به تجریش نزدیک است. این محله نسبتاً مرتفع است و در بلندی ۱۶۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. محمودیه از ثروتمندترین محلات تهران می‌باشد که بسیاری از رجال سیاسی و ثروتمندان تهران در آن ساکنند.

استخدام ملم خصوصی

محمودیه از اولین مناطق شمیران بود که در دههٔ ۵۰ میلادی توسط افراد ثروتمند و با نفوذ برای زندگی انتخاب شد. اگرچه این محله از دیرباز محل سکونت افراد ثروتمند بوده، اما بافت این محله هیچ وقت پر زرق و برق نبوده‌است. بعضی افراد سرمایه‌دار که ترجیح می‌دادند سرمایهٔ خود را جهت خودنمایی به کار نبرند در این منطقه ساکن می‌شدند. به همین دلیل است که در این ناحیه خانه‌هایی در زمین‌های پهناور و وسیع با باغ‌هایی زیبا، آمیخته با معماریِ غنی به چشم می‌خورد و این محله در مقایسه با محله‌های مرفه‌نشینِ مشابه مانند الهیه و نیاوران، دارای کم‌تر خانه‌هایی با چشم‌انداز مدرن و پر زرق و برق است و بسیاری از خانه‌های این محله دارای نماهای اغراق‌آمیز نمی‌باشند. می‌توان گفت که در این محله ماهیتِ سرمایه و ثروت در قالب ویلاهای مدرن و ساختمان‌هایی با نماهای بُرُنز و مرمر نمود پیدا نمی‌کند؛ بلکه در محمودیه از قدیم عمارت‌های باغ‌مانند و سرسبز مورد توجه بوده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *