تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

آموزشگاه زبان آموزان پیشرو با همکاری گروهی از اساتید و معلم های برجسته زبان انگلیسی و سایر زبانها و با دو دهه تجربه و سابقه موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و آیلتس، آموزش تضمینی مکالمه زبان انگلیسی و سایر زبان ها،  تدریس خصوصی زبان در منزل، محل کار، آموزشگاه و یا بصورت کلاس های آنلاین آماده ارائه خدمات در زمینه آموزش زبان انگلیسی می باشد. همچنین در این موسسه سایر زبان های خارجی مهم دیگر نیز با جدیدترین متد آموزشی توسط اساتید برتر خانم و آقا تدریس می شود. قویترین و تخصصی ترین مرکز تدریس خصوصی زبان. مشاوره و تعیین سطح رایگان در موسسه و پرداخت شهریه یا هزینه بصورت اقساط!

چه مدت طول می کشد تا من انگلیسی یاد بگیرم؟

اولین سوالی که زبان آموزان از ما میپرسند این است که “زبان را چند وقته یاد میگیرم ؟”

سرعت یادگیری در همه یکسان نیست، به همین دلیل پاسخ به این سوال دشوار است.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی که یکی از راه های سریع یادگیری زبان به صورت اصولی و تضمینی است.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی با ما، به شما امکان را می دهد که برنامه مطالعه و میزان پیشرفت خود را تعیین کنید. بنابراین اگر از خود می پرسید که چقدر طول می کشد تا روان باشید، پاسخ به شما بستگی دارد.

علاوه بر آنکه تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند در کوتاه ترین زمان، زبان آموزان را برای اهداف خود آماده کند هم چنین می تواند یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی باشد. چرا که شرکت در کلاسهای عمومی و گروهی آموزش زبان انگلیسی ، نه تنها وقت بسیار زیاد از زبان آموز را می گیرد؛ بلکه ممکن است با توجه به زمان طولانی زبان آموز از ادامه یادگیری منصرف شود و حتی نتواند پیشرفت خود را بطور ملموس احساس کند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

ویژگی کلاس خصوصی زبان

از ویژگی های کلاس خصوصی زبان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمان برگزاری کلاس خصوصی زبان انعطاف پذیر بوده و هماهنگی برای حضور و یا عدم حضور در کلاس راحت تر می باشد.
به دلیل وجود نفرات کم در کلاس خصوصی، معلم یا مدرس خصوصی زبان می تواند وقت بیشتری را به زبان آموز اختصاص دهد.
در کلاس خصوصی زبان تعداد جلسات کمتر بوده و مدت زمان کوتاه تری برای یادگیری زبان نیاز است.
بررسی بهتر نقاط قوت و ضعف زبان آموز و تقویت مهارت های مورد نیاز با توجه به نیازهای زبان آموز از جمله ویژگی های کلاس خصوصی زبان است.
تعامل بهتر مدرس خصوصی زبان با زبان آموز و تغییر روند تدریس خصوصی زبان با توجه به پتانسیل و خواسته های زبان آموز.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

موسسه زبان آموزان پیشرو بخاطر شرایط کرونا و همچنین افرادی که به هر دلیلی شرایط حضور در دوره های حضوری را ندارند، دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین را نیز برگزار می کند. و همچنین برای افرادی که شرایط دوره آنلاین را ندارند، امکان تدریس در منزل نیز وجود دارد.

 مزایای کلاس های خصوصی زبان چیست؟

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می تواند با توجه به دقت بالای استاد بر چهار مهارت اصلی یادگیری زبان (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) در کوتاه ترین زمان، بیشترین بازدهی را برای زبان آموز، مهیا سازد و ایشان بتواند پیشرفت خود را هرچه بیشتر احساس کند.

در ابتدای یادگیری، درک برخی از کلمات و اصطلاحات منحصر به فرد موجود در فرهنگ های مختلف اغلب دشوار است. با یادگیری مهارت های مکالمه انگلیسی ، می توانید برخی از کلمات کلیدی و عبارات مورد استفاده در مکالمه منظم را یاد بگیرید و بهتر درک کنید که این موارد در ایالات متحده ، انگلیس ، استرالیا و غیره چه تفاوتی دارند. با شرکت در دوره های خصوصی  و صحبت کردن و گوش دادن به بحث های انگلیسی در موضوعات مختلف تمرین مکالمه زبان انگلیسی را شروع می کنید.

همچنین یادگیری نحوه نوشتن حرفه ای با دستور زبان و سبک برجسته انگلیسی می تواند به حرفه شما کمک کند.

نوشتن مهارتی است که می تواند عملکرد شما را تقریباً در هر نقش شغلی تقویت کند. استفاده صحیح از کلمات همراه با سبک نوشتاری خوب، ساختار جمله و پاراگراف و علائم نگارشی ، مهارت های نوشتاری و کلامی شما را تقویت کرده و هنگام ایجاد و ارائه پیشنهادات تجاری ، ارائه های فروش ، نامه نگاری از طریق ایمیل و موارد دیگر، شما را از  رقیبانتان متمایز می کند.

با شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلپیدا می توانید در مدت کوتاه، با توجه و دقت بیشتر به سطح دلخواهتان برسید و از بودن در این مسیر یادگیری، نهایت لذت را ببرید و همچنین در طول دوره با پشتیبانی و پیگیری مستمر توسط سوپروایزر آموزشگاه و اساتید پیشرفت خود را احساس کنید.

تدریس خصوصی زبان مناسب چه افرادی است؟

انتخاب روش یادگیری به صورت شرکت در یک کلاس خصوصی بیشتر متوجه شرایط زبان آموزان است و نمی توان با قطعیت بیان کرد که کدام دسته از زبان آموزان باید در کلاس خصوصی زبان و زیر نظر مدرس خصوصی به یادگیری زبان بپردازند. در این خصوص معمولا افرادی که از لحاظ زمانی در مضیقه بوده و فرصت کافی برای یادگیری زبان ندارند و باید به سرعت سطح زبان خود را به حد مطلوبی برسانند توصیه می شود از کلاس خصوصی استفاده نمایند. همچنین افرادی که متقاضی شرکت در آزمون های بین المللی زبان هستند و زمان ارائه مدرک آن ها زیاد نبوده و باید در عرض چند ماه به صورت فشرده آموزش لازم را ببینند تا یک نتیجه مطلوب را دریافت نمایند از متقاضیان کلاس خصوصی زبان می باشند. هر چند انتخاب روش یادگیری در اختیار خود زبان آموز بوده و حتی در شرایط معمول نیز افراد برای یادگیری زبان، شرکت در کلاس خصوصی را مناسب تر می دانند.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

آموزش و تدریس زبان انگلیسی و سایر زبان ها در این موسسه بصورت خصوصی و توسط اساتید و معلمان مجرب و نیز اساتید کادر ویژه و مطرح در سطح آموزشگاه های تهران می باشد و با توجه به هدف زبان آموز از یادگیری زبان مورد نظر وی برگزار می گردد. و نیز پس از اتمام جلسه سوم تدریس هم در صورتی که به هر دلیلی، مدرس مورد رضایت نبود با درخواست زبان آموز، موسسه بدون احتساب هزینه آن جلسات استاد دیگری جایگزین می نماید. در ضمن حضور نفر دوم هم از طرف شما در آن کلاس بلامانع است و همان شهریه ۱ نفر دریافت می گردد.

تاریخ برگزاری آموزش خصوصی زبان آلپیدا چه زمانی است؟

بیش تر دوره ها آنلاین است و هیچ تاریخ شروع و پایانی وجود ندارد. می توانید دوره را در هر زمان که بخواهید شروع کنید.

کلاسهای آنلاین انگلیسی انعطاف پذیری زیادی را در مورد زمان ، مکان و نحوه یادگیری  ارائه می دهند. می توانید انگلیسی را با استفاده از یک برنامه در محیط کار خود یا در سفر و … تمرین کنید . کلاس آنلاین انگلیسی می تواند هر آنچه شما نیاز دارید را دارا باشد.

در دوره های آنلاین پس از ثبت نام ، برای شروع  دوره با استاد خود ارتباط می گیرید و در پلتفرم هایی مانند اسکایپ، زوم، گوگل میت و سایر پلتفرم هایی که امکان برگزاری کلاس آنلاین را دارند، در کلاس های خود شرکت می کنید و می توانید با صرف زمان کمتر به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید .

در تمام آموزشگاه‌ها، در ابتدا از متقاضیان یک آزمون تعیین سطح گرفته میشود تا مشخص شود سطح دانش آن‌ها بر چه اساس است.

در این آزمون تسلط شما به کلمات، استفاده از آنها،  انتخاب گرامرهای درست و جمله بندی مطلوب در هنگام مکالمه ارزیابی می شود.

تدریس خصوصی زبان در آموزشگاه زبان معلم کنکوری

در آموزشگاه زبان معلم کنکوری تدریس خصوصی زبان های خارجی به صورت حرفه‌ ای و قوی زیر نظر دپارتمان های مختلف زبان برگزار می شود. دوره های تدریس خصوصی زبان از جمله تدریس خصوصی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، روسی، عربی و …. به صورت مکالمه محور در تمامی سطوح برای تمامی سنین برگزار می شود. این دوره ها در مدت زمان کوتاه تری نسبت به دوره های تخصصی زبان در آموزشگاه زبان معلم کنکوری با توجه به نیاز زبان آموز و سطح زبان آموز برگزار می شود. در این دوره ها مدت زمان برگزاری کلاس نسبت به شرایط هر زبان آموز سنجیده خواهد شد و بهترین دوره یادگیری به زبان آموز پیشنهاد می شود و با تعامل متقابل به آموزش زبان پرداخته خواهد شد. از طرفی برای این دوره ها در مواقعی که کلاس خصوصی زبان با تعداد افراد مشخصی به صورت خصوصی برگزار شود از تخفیف های ویژه ای نسبت به دوره مورد نظر برخوردار خواهند شد.

مدرس خصوصی خلاق و آشنا با متدهای بروز آموزش زبان با بهره گیری از منابع معتبر و کاربردی این دوره ها را برای زبان آموزان بسیار جذاب و با بازده ای بالا برگزار می کنند. آموزشگاه زبان معلم کنکوری کلاس خصوصی زبان را با توجه به شرایط زبان آموز در محل آموزشگاه در ساعت معین و توافقی و یا در منزل و یا محل کار زبان آموز برگزار می کند. همچنین شرکت هایی که برای تقویت کادر خود به آموزش زبان نیاز دارند نیز می توانند با شرایط مطلوب قیمتی و تدریسی در محل شرکت از آموزش زبان خصوصی بهره مند شوند.

هدف ما از تدریس خصوصی زبان انگلیسی چیست؟

اهداف ما این است که شما را هرچه زودتر به سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی برسانیم. در حقیقت هدف ما را شما مشخص می کنید. کلاس های ما می توانند همه ی جنبه های یادگیری زبان را داشته باشند و شما می توانید نتیجه ای که به دنبال آن می گردید را مشخص کنید.

تدریس خصوصی آنلاین زبان در آموزشگاه زبان معلم کنکوری

در حال حاضر تدریس آنلاین به دلیل شیوه بیماری  کرونا یکی از مهم ترین جنبه های آموزش در تمامی حوزه های آموزشی است. تدریس آنلاین زبان از این قاعده مستثنی نبوده و نیز تدریس خصوصی آنلاین زبان از جمله تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی، چینی، ژاپنی، روسی، عربی و …. به صورت مکالمه محور در تمامی سطوح برای تمامی سنین برگزار می شود. آموزشگاه زبان معلم کنکوری که یکی از پیشگامانه تدریس خصوصی آنلاین زبان بوده و با استفاده از بهترین پلتفرم آموزشی آنلاین زبان کشور با ویژگی ارتباط به صورت صوتی و تصویری و تعامل بین استاد و زبان آموز به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان آنلاین در تدریس خصوصی آنلاین زبان مطرح می باشد که به زبان آموزان در سراسر کشور و خارج از کشور به ارائه خدمات پرداخته است.

زبان آموزانی که در کلاس خصوصی آنلاین زبان آموزشگاه زبان معلم کنکوری شرکت می کنند با استفاده از کم ترین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری می توانند در این کلاس ها شرکت کرده و زیر نظر مدرس خصوصی زبان حرفه ای و مجرب با استفاده از بهترین منابع آموزشی و کمک آموزشی در کنار برنامه ریزی های مدون دپارتمان های زبان موسسه زبان معلم کنکوری و همچنین متدهای بروز آموزش آنلاین زبان، باعث می شود تا کلاس آنلاین زبان با بالاترین بازده و شباهت به کلاس حضوری زبان برگزار شود، و زبان آموز لذت یادگیری زبان را از این کلاس ها دریافت نماید. در کلاس خصوصی آنلاین زبان مقررات آموزشی نیز همچون کلاس های حضوری همانند نظارت سوپروایزرهای دپارتمان های مختلف زبان در زمان برگزاری کلاس ها، گزارشات جلسه ای اساتید به سوپروایزرهای مربوطه، برخورداری از تمامی جنبه های آموزشی مانند استفاده از فیلم، سریال، موزیک و بازی در کلاس خصوصی زبان رعایت خواهند شد.

از چه متد هایی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده می کنید؟

برای معلمان استفاده از متد خاص در تدریس خصوصی زبان انگلیسی کار چالش برانگیزی است. در کلاس های عمومی بیشتر معلم از متدی استفاده می کند که با آن راحت تر است و توجه کمی به علایق دانش آموزان دارد. هر زبان آموز با متد خاص خودش بهتر یاد می گیرد، شاید یکی از بهترین متد ها برای یک زبان آموز پاسخگو نباشد. اساتید ما با استفاده از متد هایی که بیشترین میزان یادگیری را به دنبال داشته باشد سعی می کنند نیاز های زبان آموز را برطرف کنند.

نوآوری و تجربه

دو چیزی که بیشتر افراد در نظر می گیرند که آموزشگاه تجربه ی خوبی در تدریس داشته باشد. موسسه ی زبان آموزان پیشرو مدت هاست که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت می کند. ما سعی کرده ایم در کارهای خود نوآوری نیز داشته باشیم و از امکانات جدید و مناسب برای ارتقای سطح کار خود استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *