شمع تراپی و جذب آرامش موفقیت و شمع درمانی

دوره شمع تراپی و جذب برای چه افرادی مناسب است؟

این دوره برای همه کسانی که بدنبال تمرکز بالا و جذب ثروت و موفقیت در زمینه های احساسی جذب معشوق … هستند بسیار مفید است

در این دوره ما ذهن مان را برای آماده شدن برای این نوع جذب کردن آنچه می خواهیم بدست آوریم برنامه ریزی می کنیم و این کار را با انجام متدهای حرفه ای با شمع تراپی هدایت شده انرژی جذب انجام می دهیم.

آیا آماده هستید تا زندگی دلخواه تان را محقق کنید؟ هر چیزی که تصور می کنید یا می خواهید، در اینجا و همین حالا در دسترس شماست.

روش هایی را بیاموزید تا:

 با استفاده از قدرت توجه عمیق ترین خواسته های خود را بالفعل کنید

 با فعال کردن نیروی درونی خود و به همراه کائنات زندگی خود را خلق کنید

 با هنر ایجاد اشتیاق در خود، به آرزوهای خود برای خودتان و دیگران برسید

 باورهای محدود کننده خود را شناسایی کنید و از آنها عبور کنید تا تمام بالقوه های رسیدن به موفقیت را در خود بالفعل کنید.

شمع تراپی برای بازگشت معشوق

در صورتی که در هنگام ثبت نام دوره به صورت انلاین به مشکل برخوردید با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ تماس بگیرد و یا در واتساپ پیام دهید تا ثبت نام شما انجام شود

روش سابلیمینال برای کسب ارامش و جذب همراه با شمع چیست ؟

سابلیمینال به فایل‌های صوتی گفته می‌شود که با استفاده از علم صدا پردازی و هم‌چنین تلفیق برخی از تکنیک‌های هیپنوتیزم، تولید شده‌اند. این فایل‌ها شامل پیام‌هایی هستند که می‌توانند در ذهن و و ضمیر ناخودآگاه ما، موثر واقع شوند و به ما کمک کنند تا بتوانیم تغییرات الگوهای ذهنی و جسمی مورد نیاز خود را برنامه ریزی کنیم. از طرف دیگر این فایل‌ها پیام‌هایی دارند که تنها برای ضمیر ناخودآگاه، قابل درک است. این نوع از فایل‌ها به نحوی تهیه می‌شوند که بتوانند به ذهن ما جهت دهند. در حقیقت، این عناصر باعث می‌شوند تا فرکانس‌هایی از ذهن ما ارسال شوند تا جذب و دریافت نعمت‌ها و خواسته‌های مورد نظرمان در زندگی فردی و اجتماعی، محقق گردد.

ورود به اموزش در لینک زیر
شمع تراپی برای بازگشت معشوق

شمع درمانی

همانطور که میدانید عالم خلقت تشکیل شده از چهار عنصر اصلی است که عبارتند از آب، خاک، آتش و باد و عالمان دینی و مذهبی در ادیان مختلف براین باورند، زمانی که تمامی این عناصر در کنار یکدیگر باشند بهترین زمان آرزو و استجابت دعاست. اگر توجه کرده باشید شمع در حال سوختن در تمامی محافل مذهبی و روحانی، کلیساها، مساجد و سقاخانه های گذشته مشاهده می شد، این نشان از باور ادیان و رسوم ملت های مختلف در دوران های مختلف دارد. شمع در حال سوختن تمامی عناصر چهارگانه جهان هستی را یکجا دارد که عبارتند از شعله شمع که آتش، دود شمع که باد، خود شمع که خاک و اشک شمع نشان از آب دارد و در کنار هم قرارگرفتن تمامی این عناصر بهترین انرژی را برای دعا و آرامش فراهم میکند .
زمانی که در هنگام دعا کردن به شمع در حال سوختن نگاه می کنید خود را به شعور الهی متصل کرده اید و به عبارتی در حالت آلفای ذهنی قرار میگرید و در این شرایط دعا و آرزوی فرد به سرعت به عالم ملکوت میرود و اگر با قوانین خیر همسو باشد استجابت آن سریعتر خواهد بود. زمانی که شمعی را روشن میکنید شما خالق نوری هستید که وجود نداشته است و شما آن را ایجاد کرده اید و آن نور قدرت شفابخشی خود را به شما هدیه میدهد. با جان گرفتن نیروی ارتعاشی حاصل از روشنایی شمع رنگ های مختلفی در فضا پدیدار میشود که این رنگ ها میتوانند در درمان به شما کمک کنند.

به این نکته هم توجه کنید که روشن کردن شمع رسوم و آدابی دارد که یکی از آنها استفاده از کبریت است، این روزها اکثر افراد شمع و عودهای خود را با فندک روشن میکنند و متاسفانه این کار اشتباه است.
شمع سرشار از انرژی مثبت است و در محیط خانه میتواند تمامی انرژیهای منفی و استرس را از بین ببرد و همچنین خوب است بدانید که شمع در خانه قدرت پاکسازی دارد و امروزه مهمترین جایگاه را در دکوراسیون دارد.
شمع نماد پر قدرتی برای نور و انرژی و حرارت است و باید تمام اصول و آداب مربوط به نحوه رفتار کردن با شمع را بدانید و نیاز است که به برخی از آنها بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *