فال عشق واقعی زوجین

فال عشق واقعی زوجین

اگر می خواهید از عشق طرف مقابل تان نسبت به خود آگاه شوید فال عشق واقعی زوجین را پیشنهاد می کنیم روش های شناخت عشق واقعی و درست را در ادامه همین مطلب مطالعه فرمایید؛

دراین مطلب میتوانید فال عشق را بیاموزید.

برای تشخیص عاشق واقعی

اگرچه تشخیص عشق واقعی به سادگی امکان پذیر نیست و به مرور زمان حاصل می شود اما با توجه به برخی نکات می توان تا حدودی به واقعی یا غیر واقعی بودن عشق طرف مقابل پی برد.

به رفتارش دقت کنید

اگر در کنار شما رفتار طبیعی دارد و نقاب به چهره نمی زند احتمالا واقعا شما را دوست دارد، مثلا با دیگران رسمی و مودب است اما در خلوتش با شما حرف ها و رفتار خنده داری دارد و می تواند خود واقعی اش را نشان دهد.

حتی اگر روز بدی داشته باشد با دیدن شما حالش از این رو به آن رو می شود و شادی خاصی در چهره اش برق می زند.

زمان هایی که فکر می کند حواس تان نیست نگاه های خیره عاشقانه ای به شما دارد که البته فقط گاهی رخ می دهد، مثلا صبح ها یا موقع غذا خوردن یا …

در حضور شما بی دلیل و از ته دل می خندد و هیجان و نشاط را می توان به وضوح در او احساس کرد، استرس یا صرفا هیجانی که ناشی از حضور در کنار جنس مخالف است را با این مورد اشتباه نگیرید.

ناراحتی، کسالت یا بیماری شما روحیه او را خراب می کند و هر کاری می کند تا حال شما کمی بهتر شود.

به صحبت هایش توجه کنید

آیا درباره آینده اش صحبت می کند و اگر این طور است آیا شما در آینده ای که برای خودش ساخته نقشی دارید؟ عاشق واقعی حرف هایش بوی تردید ندارد و حرف زدن از ماه عسل، فرزندان، دوران بازنشستگی و غیره برایش دشوار نخواهد بود.

به نحوه تعریف کردن او دقت کنید، بین دو جمله “مدل موی جدیدت رو دوست دارم” و ” تو همیشه حال من رو بهتر می کنی حالا با هر چی که می خواد باشه” تفاوت زیادی هست! اگر در تعریف هایش روی شخصیت شما تاکید دارد احتمالا عشقش واقعی است.

ابراز علاقه اش بی توقع است، “دوستت دارم” هایش برای نیاز به توجه یا انتظار لطفی از جانب شما یا صرفا برای حرف های خوب زدن نیست.

اگر در صحبت هایش از احساسات درونی، ترس ها،رویاها، دوران کودکی، بزرگ ترین حسرت ها، دردناک ترین لحظات و رویاهای آینده اش صحبت می کند احتمالا عاشقانه دوست تان دارد.

در مسافرت های چند هفته ای و اوقاتی که از شما دور می شود زنگ می زند یا پیامکی حال تان را جویا می شود، اگر هیچ ارتباطی برقرار نمی کند باید به عشق او شک کنید اگرچه منظور ما افراط در این کار نیست.

عاشق واقعی از عشقش یک ایده آل نمی سازد بلکه می داند شما ممکن است اشتباه کنید و با انتقاد سالم در اصلاح اشتباهات به شما کمک می کند. اگر هرگز از شما انتقاد نکند یا اشتباهات شما را تذکر ندهد باید به عشقش شک کنید اگرچه این به معنای انتقاد دائمی یا در نظر نگرفتن توانایی های شما نیست.

به کارهایی که برای شما انجام می دهد دقت کنید

به حرف های شما گوش می دهد حتی اگر آن ها را قبلا شنیده باشد، سعی نمی کند موضوع را عوض کند، با فکر جواب می دهد و حرف شما را قطع نمی کند.

در لحظاتی که نیاز دارید کنارتان هست، کسی که در خوشحالی ها همراهی تان کند و در ناراحتی ها پا به فرار بگذارد عاشق واقعی نیست.

برای کمک به شما بدون آن که سوال کند کارهای هوشمندانه ای انجام می دهد، از خریدهای ضروری در زمانی که مشغله زیادی دارید گرفته تا درست کردن سوپ در دوران بیماری.

دوست دارد همیشه کنارتان باشد حتی اگر عملی نباشد، با این وجود فرصت خلوت کردن را از شما نمی گیرد. این که کسی مانند سایه همیشه، صبح و شب با شما باشد بیشتر شبیه جنون است تا عشق.

اغلب اوقات شما را درک می کند، بسیاری از اخلاق های شما را می شناسد، می داند چه چیزی دوست دارید یا دوست ندارید و به دلیل این درک و شناخت می تواند با ایده های جالب شما را خوشحال کند.

بهترین ها را برای شما می خواهد حتی اگر بهترین او نباشد، مثلا دوست دارد تا دیر وقت با شما بیدار بماند اما این کار را نمی کند چون می داند باید صبح زود از خانه بیرون بزنید.

برای رسیدن به اهداف تان به شما کمک می کند از همراهی تا محل مصاحبه شغلی گرفته تا حضور در جلسه دفاع پایان نامه و غیره.

فال ورق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *