تاروت صغیرکارت های جام

تاروت صغیر

تاروت صغیرکارت های جام در سراسر ایران

کارت های جام: سری جام مرتبط با آب و همچنین احساسات و روابط  است. سری جام مرتبط با موضوعات روابط و عواطف است. هنگامی که خواندن شما تحت سلطه کارتهای جام است ، این نشان می دهد که به شما اجازه می دهد احساساتتان بهترین نتیجه را کسب کند ، و این که می توانید از منطق و استدلال غافل شوید.

معانی کارتهای تاروت کوچک آرکانا

تاروت صغیرکارت های جام

۵۶ کارت Minor Arcana منعکس کننده آزمایش ها و مصیبت هایی است که ما به صورت روزانه تجربه می کنیم. حتی اگر کارت‌های Minor Arcana «مینور» نامیده می‌شوند، به این معنی نیست که این کارت‌های تاروت تأثیر قابل‌توجهی در زندگی شما نخواهند داشت. این کارت‌های تاروت به اتفاقاتی که در زندگی روزمره‌تان می‌افتد مربوط می‌شوند و می‌توانند بینشی در مورد چگونگی تأثیر موقعیت فعلی‌تان بر شما و اقداماتی که باید برای تحقق اهدافتان بردارید، ارائه دهند.

کارت‌های Minor Arcana معمولاً تأثیر موقتی دارند – یعنی انرژی‌ای را نشان می‌دهند که در حال حاضر در زندگی شما در حال حرکت است و بسته به اقداماتی که انجام می‌دهید به راحتی قابل تغییر است.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در مرکزی 

لباس های کوچک آرکانا

چهار لباس تاروت مختلف در Minor Arcana وجود دارد:

  • کت و شلوار از جام نشان دهنده احساسات خود را، احساسات، شهود و خلاقیت. کارت های فنجان اغلب در قرائت های تاروت در مورد روابط و ارتباط عاطفی شما با خود و دیگران ظاهر می شوند.
  • کت و شلوار از Pentacles نشان دهنده امور مالی خود را، کار و اموال مادی. کارت های پنتاکل اغلب در قرائت های تاروت در مورد شغل و ثروت مالی ظاهر می شوند.
  • لباسی از شمشیر نشان دهنده افکار خود را، سخنان و اعمال. کارت‌های شمشیر اغلب در قرائت‌های تاروت در مورد انتقال ایده‌ها، تصمیم‌گیری و ابراز قدرت ظاهر می‌شوند.
  • لباسی از عصاهای شعبده نشان دهنده ی انرژی، انگیزه و شور و شوق خود را. کارت های Wands اغلب در خواندن تاروت در مورد هدف زندگی، معنویت و ایده های جدید ظاهر می شوند.

هر لباس شامل ۱۰ کارت شماره دار و ۴ کارت دادگاه (صفحه، شوالیه، ملکه و پادشاه) است. کارت دادگاه تاروت هر نماینده ویژگی های شخصیتی مختلف ممکن است ما را انتخاب کنید برای بیان در هر زمان داده شده.

یک کارت آرکانا جزئی در خواندن تاروت به چه معناست؟

تاروت صغیرکارت های جام

در خواندن تاروت، کارت Minor Arcana به شما نشان می دهد که در زندگی روزمره شما چه اتفاقی می افتد و چگونه بر شما تأثیر می گذارد. این کارت‌های کاربردی نشان‌دهنده تعاملات، تجربیات، افکار و احساساتی هستند که در طول زندگی‌تان با آن‌ها مواجه می‌شوید. در حالی که کارت Major Arcana درس مهم زندگی را که در حال یادگیری هستید به شما نشان می دهد، کارت Minor Arcana موقعیت کلیدی را که در حال حاضر با آن سر و کار دارید به شما نشان می دهد. این وضعیت موقتی است و بر اساس اقداماتی که انتخاب می کنید، پتانسیل تغییر را دارد.

وقتی خواندن تاروت عمدتاً کارت های تاروت آرکانا جزئی باشد به چه معناست؟

تاروت صغیرکارت های جام

هنگامی که خواندن تاروت شما عمدتا دارای کارت های تاروت کوچک آرکانا است، نشانه آن است که شما با مسائل روزمره سر و کار دارید که لزوماً تأثیر پایداری بر زندگی شما نخواهد داشت. این مسائل در حال گذر است و فرصتی را به شما می دهد تا از این تجربیات درس بگیرید. برای شناسایی و درک این درس ها و اینکه چگونه ممکن است در دراز مدت بر زندگی شما تأثیر بگذارد، به کارت های Arcana اصلی در خواندن تاروت نگاه کنید.

تاروت صغیر

کارت شمشیر: سری شمشیرها با مسائل درگیری، اعم از جسمی و اخلاقی همراه است. همچنین به عنصر هوا و متعاقباً جهت شرق متصل است. در حالی که برخی از مردم شمشیرها را نماینده درگیری می دانند ، اما بسیار پیچیده تر از آن هستند. آنها همچنین نمادی از تغییر ، قدرت ، جاه طلبی و عمل هستند.

اگر تعدادی کارت شمشیر را مشاهده می کنید که به صورت گسترده ظاهر می شوند ، به نشانه هایی توجه کنید که وضعیت مورد نظر لزوماً به عمل و نتایج وابسته نیست. در عوض ، ممکن است از طریق تحلیل و پاسخ مناسب رفع شود.

کارتهای سکه: در تاروت ، خواستگاری (که اغلب به عنوان سکه به تصویر کشیده می شود) با موضوعات امنیتی، ثبات و ثروت همراه است. همچنین به عنصر زمین و متعاقباً جهت شمال متصل است. این کارتهای سکه جایی است که کارتهای مرتبط با امنیت شغلی ، رشد تحصیلی ، سرمایه گذاری ، خانه ، پول و ثروت را پیدا خواهید کرد.

کارت های عصا: در تاروت،کارت های عصا با موضوعات شهود ، شوخ طبعی و فرآیندهای اندیشه همراه است. همچنین به عنصر آتش و متعاقباً جهت جنوب نیز وصل شده است. این  کارتها جایی است که شما می توانید کارت های مرتبط با خلاقیت ، برقراری ارتباط با دیگران و فعالیت بدنی را پیدا کنید.

وقتی دسته ای از کارتهای عصا در فال شما ظاهر می شوند ، اغلب می تواند به این معنا باشد که راه حلهای خلاقانه برای وضعیت شما در آنجا وجود دارد – اما شما مجبور به جستجوی آنها هستید!

فال بگیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *