معنی کارت ده شمشیر

معنی کارت ده شمشیر

معنی کارت ده شمشیر نهایی بودن، پایان چیزی است. همانطور که در بسیاری از عرشه ها به راحتی می توان از تصویر درک کرد، در اینجا هیچ امیدی برای احیا وجود ندارد. به حدی رسیده است، خطی رد شده و راه برگشتی نیست. در برخی شرایط ممکن است این به عنوان یک فقدان غم انگیز احساس شود، اما اغلب با خود یک حس متناقض رهایی و بسته شدن را به همراه دارد. انتظار و تعجب به پایان رسیده است. دیگر هیچ ابهامی وجود ندارد. شما به درستی می توانید رها کنید و ادامه دهید، زیرا دیگر پیشرفتی در اینجا وجود ندارد.

از نظر عاطفی و روانی، این کارت زمانی ظاهر می شود که فرد خسته و فرسوده شده باشد، با تلاش مراقبت و پاسخگویی و تلاش برای ایجاد تفاوت سوخته است. وقتی فردی چنین احساسی داشته باشد، به فرسودگی رسیده است و دیگر نمی توان مسئولیتی بر عهده او گذاشت، بنابراین می توان او را به خاطر تسلیم شدن یا تن دادن به دعوا بخشید. دستورالعمل های ساده عبارتند از: “در این خطوط بیشتر نرو!

معنی کارت ده شمشیر

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

معنی معکوس کارت ده شمشیر

ده شمشیر معکوس نشان می دهد که شما ممکن است بیش از حد درامات سازی وضعیت مخمصه خود داشته باشید. در تلاش برای جلب همدردی و درک دیگران، شروع به باور داستان ها و بهانه های خود کرده اید.

از خود بپرسید اگر کسی در اطرافتان نبود که با شما همدردی کند چه می کردید؟ آیا بهبودی سریع تری خواهید داشت؟ اگر موقعیت خود را طوری تنظیم کنید که بر شانس شروع تازه تاکید کنید، اوضاع چندان بد به نظر نمی رسد. این احتمال را در نظر بگیرید که در حال افراط در درام هستید. نگاه دقیق تری به وضعیت خود بیندازید

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

موقعیت کارت ده شمشیر

ده شمشیر در این موقعیت توصیه می کند که برای مدتی دراز بکشید. حرکتی نکن تا جایی که ممکن است خود را ایمن نگه دارید تا زمانی که درام، حتی آسیب احتمالی، خودش را به نمایش بگذارد. هنگامی که آشفتگی از بین رفت، می توانید آسیب را ارزیابی کرده و شروع به تعمیر کنید. این وضعیت را می توان به یک طوفان در حال حرکت در محله مقایسه کرد. نمی توانید مطمئن باشید که آیا قرار است از گوشه ای از زمین بگذرد یا به خانه شما برخورد کند.

در مواجهه با چنین غیرقابل پیش بینی بودن، از خود محافظت کنید، به بهترین ها امیدوار باشید و منتظر آن باشید. گاهی اوقات، یک چرخش شدید رویدادها به عنوان یک دریچه کاهش فشار برای تمام انرژی بیان نشده و حل نشده ای که ایجاد شده بود عمل می کند. به روند اعتماد کنید حتی اگر همه چیز در حال حاضر بسیار شدید به نظر برسد.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در یاسوج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *