معنی کارت نه سکه

معنی کارت نه سکه

معنی کارت نه سکه طنین خاصی با قرون وسطی دارد، زیرا وضعیت اسفبار زنی را که در جهان تنهاست، در قرون زمانی که زنان نه حقوق شخصی، نه توانایی به ارث بردن اموال یا استفاده از قانون در زندگی خود داشتند، نشان می دهد. دفاع از خود ما عموماً او را می‌بینیم که در رختخواب نشسته و گریه می‌کند، غمگین است و به دلیل آسیب‌پذیری‌اش ترس از رها شدن دارد و نمی‌داند حالا که محافظش (پدر، برادر، شوهر یا پسر) رفته است، چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

شمشیرهای بالای سر او ممکن است نشان دهد که این ضرر از طریق یک درگیری ظالمانه رخ داده است، که نتیجه آن او را به عنوان غنایم و غنایم جنگی پشت سر گذاشته است. در واقع آنچه ما به آن نگاه می کنیم قیمت غرور است که به عنوان یک عارضه جانبی تجلیل از برندگان بازنده ایجاد می کند. زن در تصویر نمایانگر نگرانی‌های قلب، آسیب به روح و افراد آسیب‌پذیر است، زمانی که ذهن من چنان روی کنترل و تسلط سرمایه‌گذاری می‌کند که هزینه‌های انسانی را به حساب نمی‌آورد. رویکرد حساس، ظریف و صمیمانه به طبیعت (“زنانه”) در خدمت ذهنیت “برنده همه چیز را می گیرد” زیر پا گذاشته و کنار گذاشته می شود.

معنی کارت نه سکه

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

معنی معکوس کارت نه سکه

وقتی نه شمشیر معکوس می شود، به طور کلی نشان دهنده فرصتی برای بیدار شدن از یک دوره تاریک طولانی افسردگی و منفی است. برخی از دوره های طولانی تاریک با خوش بینی روشن می شود.

بالاخره نوری را در انتهای تونل می بینید. این یک پیشرفت فوق‌العاده است، و وقتی تفکر منفی را به سمت خود برگردانید – با قدرت امید و خوش‌بینی دوباره، یک موهبت است.

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

موقعیت کارت نه سکه

نه شمشیر در این موقعیت به شما توصیه می کند که با ترس خود از تنها ماندن مقابله کنید و محدودیت های مختلفی را که ممکن است به دلیل این ترس برای خود ایجاد کرده اید، بپذیرید. به نام ایمن بودن، ممکن است از استانداردهای پایین تری نسبت به آنچه که توانایی دستیابی به آن را دارید پیروی کرده باشید. اگر چنین است، پس ممکن است در مقابل ضربه زدن به تنهایی مقاومت کرده باشید. شاید برای جلوگیری از به چالش کشیدن خلاقیت و شادی را کنار گذاشته اید. این نوع معاوضه ها هرگز جواب نمی دهد.

این می تواند زمانی برای کاهش ضرر و زیان شما باشد. اگر چنین است، تشخیص دهید که چقدر زمان و انرژی را فدای راهی کرده اید که برای شما مناسب نیست. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به این زمان از زندگی خود به عنوان یک نقطه عطف نگاه خواهید کرد. این ممکن است فرصتی برای بهبودی باشد زیرا بار سنگینی را که شما را سنگین می کند، از دست می دهید.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *