معنی کارت هفت شمشیر

معنی کارت هفت شمشیر

معنی کارت هفت شمشیر معمولاً به آمادگی ذهنی اشاره دارد که از طریق استفاده از تخیل، از جمله تمرین و تجسم نتایج مورد نظر به دست می آید. این کارت نشان دهنده عادات ذهنی مثبت یک برنده طبیعی است. تصویری که اغلب با این کارت همراه است، تصویر یک جنگجوی زیرک است که در آستانه یک نبرد سرنوشت ساز به اردوگاه دشمن نفوذ کرده و آماده سازی آنها را بررسی کرده و شمشیرهای آنها را می دزدد. چنین حرکتی تضمینی برای تضعیف روحیه دشمن و تضعیف عملکرد آنها در رویارویی آینده است.

به عبارت مدرن، کسی که این کارت را می کشد باید هوشمندانه تر کار کند، نه سخت تر. طولانی و عمیق فکر کنید، تمام زوایا را مطالعه کنید و خود را به جای رقابتتان قرار دهید. در نتیجه، چنان درک کاملی از کل موقعیت خواهید داشت که هیچ غافلگیر کننده ای وجود نخواهد داشت – و هیچ بهانه ای برای چیزی جز موفقیت وجود نخواهد داشت. آماده سازی ماهرانه خوش بینی برنده طبیعی را توجیه می کند.

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

معنی کارت هفت شمشیر

 

معنی معکوس کارت هفت شمشیر

وقتی هفت شمشیر برعکس می‌شود، به ما یادآوری می‌کند که حتی تلاش‌های قهرمانانه نیز گاهی به طور کامل موفق نمی‌شوند یا قدردانی نمی‌شوند. اگر بهترین کاری را که می توانستید انجام داده اید و به ندای وجدان پاسخ مناسب داده اید، هنوز هم یک روح شریف هستید.

وقتی موقعیت‌ها در برابر کمک مقاومت می‌کنند، خودتان را به خاطر شکست‌ها سرزنش نکنید. حداقل تو قلبت میدونی که بهترین تلاشتو کردی.

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه خرم اباد

موقعیت کارت هفت شمشیر

هفت شمشیر در این موقعیت نشان می دهد که اعماق درون شما دقیقاً می دانید که چه اتفاقی باید بیفتد. شما می دانید که چه اقداماتی را باید انجام دهید و به چه ترتیبی باید آنها را برای به دست آوردن یک نتیجه مطلوب در این شرایط انجام دهید.

ممکن است به اندازه کافی یک مرور کلی داشته باشید تا ببینید چگونه در پیچ و خم پیشروی کنید و به هدف خود برسید. به تصور موفقیت بدون مانع ادامه دهید. حتی زمانی که مسیری که می روید تغییر می کند و شرایط اطراف دید شما را مبهم می کند، نتیجه مطلوب را در ذهن خود روشن و واضح نگه دارید. به احتمال زیاد در این فرآیند به هدف خود خواهید رسید و عزت نفس فوق العاده ای به دست خواهید آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *