ویژگی های شخصیتی دلو: تمام رازهایی که باید بدانید

ویژگی های شخصیتی دلو: تمام رازهایی که باید بدانید

نماد دلو:
معنی:حامل آب
محدوده زمانی:۲۰ ژانویه تا ۱۸ فوریه
عنصر: هوا
کیفیت: درست شد
سیاره حاکم:اورانوس و زحل
بهترین سازگاری: جوزا و ترازو
سازگاری خوب: قوس و برج حمل

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

 

زودیاک دلو
 برج دلو در امتداد دایرةالبروج (قوس آبی)
نمادAquarius.svg
ترتیبیازدهمین برج دایرةالبروج
بعد ساعتی۲۰:۲۱ ← ۲۲:۱۱
میل۲۰/۱۸- ← ۱۱/۴۷- درجه
برج قبلجدی
برج بعدحوت
صور منطبقکمان – بزغاله
ماه مطابقبهمن
اقامت خورشید۲۹٫۵۸۹روز
دلو، یازدهمین علامت زودیاک، نماد حامل آب است، نمادی از خدایان که مواد مغذی ضروری را به زمین می آورند. افراد دلو پیشرفته، متکی به خود، باهوش، استثنایی و خوش بین هستند. هوا نشانه اصلی آنهاست. دلوها، مانند هوا، فاقد فرم مشخص هستند و به نظر می رسد در برابر طبقه بندی مقاومت می کنند. برخی دیگر مشتاق و فعال هستند، در حالی که سایر دلوها آرام و حساس هستند. برای دلوها، تقویت مثبت یکی از مهمترین جنبه های رضایت است. اگر آن را نداشته باشند به سرعت خسته و بی علاقه می شوند. آنها همچنین به زمان زیادی در تنهایی نیاز دارند تا فکر کنند و تازه شوند.
دلوها به دلیل پذیرش خلاقیت و فردیت خود شناخته می شوند، حتی اگر آنها را به روشی عجیب یا غیرمتعارف از دیگران متمایز کند. این کیفیت آنها را به سمت هر چیز سرگرم کننده و نوآورانه ای سوق می دهد. بارزترین ویژگی دلو، چشم انداز عالی آنها برای آینده خود و همچنین آینده جامعه است. دلوها افرادی آینده نگر هستند که می خواهند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند. اعمال و دیدگاه های آنها با همدلی و احساس قوی عدالت هدایت می شود. آنها همچنین برای آزادی ارزش قائل هستند و می خواهند اطمینان حاصل کنند که برای همه در دسترس است.

دلو یک علامت مغزی فوق‌العاده تحصیلکرده است که در هنگام تجزیه و تحلیل چیزی یا تلاش برای شناسایی راه‌حل‌های آینده‌نگر برای مسائل، تمایل دارد در فکر گم شود. اگرچه آینده پژوه بودن یکی از بهترین ویژگی های دلو است، اما یکی از مشکلات آن ها نیز هست. هنگامی که دلوها بیش از حد ایده آل گرا می شوند، اغلب بر این باورند که چیزی کوتاه از کمال کافی نیست، که ممکن است منجر به احساس نارضایتی، عصبانیت و حتی مالیخولیا شود. برای بسیاری از دلوها، بد خلقی یک مسئله است، به خصوص برای کسانی که تحت فشار زیادی در زندگی خود هستند، حتی از جانب خودشان. دلو از قرار گرفتن در معرض عاطفی متنفر است.
وقتی چیزی واقعاً آنها را آزار می دهد، نتیجه ترکیبی از عوامل انباشته شده در طول زمان است. دلوها به دنبال شرکایی هستند که نه تنها برای پیوند ذهنی، بلکه برای اصالت و حاکمیت نیز ارزش قائل هستند. دلو، به عنوان یک فرد تنها، به شریک زندگی خود همان احساس خودمختاری را می دهد. آنها همیشه به مرزهای خود احترام می گذارند و با آنها به عنوان یکسان رفتار می کنند. وقتی صحبت از عشق به میان می‌آید، دلوها معمولاً شرکای مادام العمر هستند که مایلند برای شریک زندگی خود فداکاری کنند.
وقتی صحبت از زندگی کاری آنها به میان می آید، دلوها تماماً قصد دارند توانایی های نوآورانه و قابلیت های منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارند. آنها دوست دارند از مغز و توانایی های خود استفاده کنند و در موقعیت هایی که می توانند ایده های جدید پیشنهاد کنند، به دیگران کمک کنند و بی پایان مبتکر باشند، پیشرفت می کنند. آنها در گروه به خوبی کار می کنند، اما می خواهند به خاطر تلاش هایشان مورد قدردانی قرار گیرند

آموزش فال شمع و شمع تراپی

 

صفات و ویژگی های زودیاک دلو

نشانه زودیاک دلو یک فرد گروه گرا است ، اما فقط در این صورت ، آنها دوست دارند برای رسیدن به یک هدف با دیگران کار کنند. انها همچنین آزادی خود را دوست دارم و آن را بیش از هر چیز دیگری گنجینه کنید.

در نتیجه، دلو علامت خورشید ممکن است یک حلقه عظیم دوست داشته باشد ، اما آنها از صمیمیت حتی از طرف اعضای خانواده می ترسند. عشق آنها به دیگران به دلیل دشواری در درک چگونگی کنترل احساسات خود کاهش می یابد. اگر فقط عشق می تواند یک تمرین فکری باشد! این آشفتگی درونی افراد بسیار عجیب و غریبی را تولید می کند که می خواهند جهان را به روش خود تغییر دهند.

صفات مثبت زودیاک دلو

دلو علامت زودیاک خیلی به این دنیا و افراد در آن اهمیت دهید. غیرمعمول نیست که آنها را در راس یک سازمان غیرانتفاعی یا سازمان داوطلب قرار دهند. بیشتر اوقات ، این است که چگونه این امرار معاش می کنند. Aquarians در مهارت بسیار خوبی هستند جمع کردن گروههای بزرگ از آشنایان و حتی پیروان متمرکز بر همان اهداف. برداشت آنها از جهان عمدتاً فلسفی است و مستعد فرار از احساسات نیست. تا زمانی که همه چیز در سطح فکری باقی بماند ، دلو نماد ستاره ارتباطات خوبی نیز دارند. بالاخره این مهارت برای سازماندهی گروه ها لازم است.

صفات منفی زودیاک دلو

نشانه زودیاک دلو از نظر عاطفی کوتاهی می کند و باید در این زمینه کار کند روابط بین فردی سالم داشته باشید. در غیر این صورت ، آنها تمایل دارند با لجبازی ، کنایه و در نهایت جدا شدن که ممکن است به عنوان سردی دیده شود ، شلاق بزنند. اینها همه مکانیسم دفاعی است.

در داخل ، بسیاری از افراد زودیاک آکواریوم احساس تنهایی و گوشه گیری می کنند ، اما آنها نمی دانند که چگونه می توانند تماس بگیرند. این بدان معنا نیست که آنها به یک کاتارسیس اساسی نیاز دارند. اما اگر نزدیکترین فرد به حدی صبور باشد که بتواند برای کمک به باز شدن کودک گام بردارد ، می تواند معجزه کند. علاوه بر این ، این دفاع ها ممکن است باعث شود حمله در آنها آسیب ناپذیر باشد ، اما هیچ کس نیست.

خصوصیات مرد دلو

اولین چیزی که هر کس در مورد آن متوجه خواهد شد مرد دلو (یا هر دلو) این واقعیت است که او به تمام معنا کلاهبردار نیست. او مترقی است و می خواهد دیگران را از تعصبات و سایر محدودیت های مفهومی رها کند. دید او ممکن است بیش از حد بلند پروازانه باشد ، اما این را به او نگویید! یک چیز دلو نر دوست ندارد منفی باشد این مرد آزادی فکر و حرکت خود را دوست دارد. تعجب نکنید اگر او در آخرین لحظه برای یک مأموریت بشردوستانه به دورترین گوشه دنیا برود! [ مقاله کامل را بخوانید ]

خصوصیات زن دلو

زن دلو یک ایده آلیست است و (البته) یک غیرمطالب است. او به کشاورزان ارگانیک خانوادگی محلی خود ، مغازه های خانوادگی ، وفادار است مشاغل تجارت عادلانه (مگر اینکه او اقدامات غیراخلاقی را بشنود). مردم مسئله دیگری برای او هستند.

بخوانید:  فال زودیاک فال تمام ماه

دلو ماده توسط آنها احاطه شده است اما آنها را در طول بازو نگه می دارد. به چالش کشیدن آرمان های او ایده خوبی نیست. او به سرعت در پاشنه های خود فرو خواهد رفت و برای تمام ارزش های خود مبارزه خواهد کرد! این زن سفرهای عجیب و غریب با هدف را به همان اندازه دوست مرد خود دوست دارد دلو خانم نیاز به آزادی دارد تا وقتی می خواهد آنچه را که می خواهد انجام دهد! [ مقاله کامل را بخوانید ]

دلو عاشق

اگر عشق یک تمرین ذهنی بود ، دلو عاشق در شکل عالی خواهد بود! متاسفانه، این مورد نیست. اگر متوجه شدید که خود را به آبزیان می اندازد ، از قلب خود محافظت کنید و وقت خود را اختصاص دهید. آنها ابتدا با شروع به عنوان دوست بهترین کار را می کنند. به آنها زمان دهید تا اعتماد را جلب کنند.

اکثر دلو عاشق در بیان احساسات خود مهارت کافی ندارد ، و اگر برای این کار تحت فشار قرار بگیرند ، شانه سرد شما را به شما می دهند ، حتی اگر واقعاً شما را دوست داشته باشند. از جنبه مثبت ، عجیب و غریب آنها ، طبیعتهای آزاد روحیه رابطه دلو چیزی غیر از کسل کننده ایجاد خواهد کرد. یک روز ، شما برای پی بردن به آگاهی از بی خانمانی در پیک نیک هستید و روز دیگر ، او می خواهد شما را به کارائیب ببرد! [ مقاله کامل را بخوانید ]

مرد دلو عاشق

آن مرد دلو عاشق ممکن است یک شریک زندگی بخواهد که در مورد فلسفه بحث کند ، به کارهای خیرخواهانه خود کمک کند و حتی با او قرارهای ناراحت کننده بگذارد ، اما عشق؟ این سوال سختی برای او است. در اعماق وجود او ، ممکن است چنین ارتباطی را بخواهد ، اما این باعث ناراحتی او می شود. یک چیز برای مشخص شدن است؛ او باید شریکی داشته باشد که به اندازه خودش استقلال داشته باشد.آخرین چیزی که مرد دلو عاشق می خواهد کسی چسبنده و نیازمند باشد. اینها افرادی هستند که به آنها کمک می کند نه کسانی که به آنها اجازه می دهد درون حلقه داخلی خود قرار بگیرند! آ فردی با ثبات و حرفه ای و زندگی خود او همان چیزی است که مرد دلو دنبال می کند. در حالی که او ممکن است نشانه هایی از عشق خود نشان ندهد ، یا حتی احساس راحتی کند که آن سه کلمه کوچک را به شما بگوید ، اما اگر خودش را به شما متعهد کند ، هر کاری برای شما انجام خواهد داد. گاهی اوقات ، کافی است.

دلو زن عاشق

زن دلو عاشق روشن ، خوب خوانده شده ، خارج از مرکز و به شدت مستقل است. او کسی را به قلب خود راه نمی دهد. افکار او ، شاید ، اما احساسات او نیست. اگر بدنبال او هستید ، از نظر جسمی و روحی به او فضای کافی اختصاص دهید. او مانند معادل مرد خود ، می خواهد کسی ماجراهای و موسسات خیریه خود را با او در میان بگذارد ، نه شخصی که انتظار دارد او در خانه بماند و کلوچه بپزد.

احترام و علاقه متقابل برای ایجاد جهان به مکانی بهتر ، زن دلو را سریعتر از دسته گل یا سایر گلها پیروز می کند نشانه های سنتی عشق . او خواهان مشاركتی برابر است كه در آن هیچ یك از دو طرف مطیع طرف دیگر نباشد. اگر می توانید این پیشنهاد را به او بدهید ، شاید ارزش تلاش را داشته باشد!

دوست یابی با یک دلو: سازگاری عاشقانه

دلو یک است هوا ، بنابراین دو علامت هوای دیگر ( جوزا یا ترازو ) مناسب هستند. این نشانه ها متفکران مردم مدار هستند. جوزا از این دو علامت بهتر است زیرا آنها می توانند نیاز افراد زودیاک دلو را برای رفع آنها برطرف کنند آزادی شخصی بهتر از یک ترازو می تواند. سایر مسابقات ممکن نزدیک ترین بازی ها هستند آتش علائم ( قوس و برج حمل ) تصور می شود که افزودن کمی جرقه به هوا ، اوضاع را کمی زنده می کند.

همیشه احتمال آشنایی دو آکواریوم با یکدیگر وجود دارد و اکثر کارشناسان موافق هستند که نکات مثبت بیشتر از معایب است ، اما همیشه مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. دلو چیزهای زیادی است ، اما عملی یکی از آنها نیست. امور مالی می تواند یک مشکل باشد. پیدا کردن ارتباطی که عمیق تر می شود از یک دوستی متعهد دیگری است. بدترین انتخاب مطلق است عقرب به دلیل جنگ مداوم آن نشانه برای قدرت و کنترل در یک رابطه. آزادیخواه نشانه زودیاک دلو تحمل نمی کنم [ مقاله کامل را بخوانید ]

دوست یابی با یک مرد دلو

نشانه طالع بینی دلو ، به طور کلی ، همیشه درگیر کارهای بشردوستانه است ، بنابراین بهترین راه برای نزدیک شدن به یک مرد دلو این است که خودتان در یک جنبش شرکت کنید. با این حال ، اگر شما به دلیل آن اهمیتی ندهید ، او به سرعت شما را محکم نگه می دارد و کنار می زند. ذهن و بدن او در حال حرکت مداوم هستند و شما باید با او همگام باشید. با او درباره موضوعات اجتماعی یا سیاسی مورد علاقه خود صحبت کنید ، اما در گفتگوی بیکار قرار نگیرید. این کار او را خیلی زود خسته خواهد کرد.

چون شما مرد دلو در یک قرار ملاقات چنین موجودی اجتماعی است ، بهتر است حتی در قرار ملاقات ها انتظار زمان زیادی را با او نگذارید. او می خواهد همه را در ماجراهای شما بگنجاند. بیش از همه ، انتظار دلبستگی عمیق احساسی را نداشته باشید. این علامت روشنفکرانه است نه احساسی. اگر این مسئله شما را آزار نمی دهد ، برای شراکت پر از ماجراهای سرگرم کننده و چند لحظه کسل کننده آماده باشید. هدف او انجام برخی از کارهای خوب در جهان است. اگر با او بمانید ، ممکن است خود را در حال انجام همان کار ببینید.

دوست یابی با یک زن دلو

اجازه ندهید که سردی ظاهری شما را خاموش کند. خیلی چیزهای بیشتری هست قدمت زن دلو ! او جذاب ، متمایز ، شوخ طبع و درخشان است ، نیازی به گفتن نیست ، پر از انرژی بی وقفه! اگر می توانید با او همراه شوید ، ارزشش را دارد. او دوست دارد عقاید خود را به اشتراک بگذارد ، بنابراین یک راه خوب برای نزدیک شدن به او این است که در مورد آنها از او س askال کنید یا به او بگویید که در چه امور خیریه ای شرکت دارید و از او مشاوره بگیرید. به احتمال زیاد ، او ایده های خوبی دارد.

بخوانید:  علامت زودیاک لئو(شیر): صفات و خصوصیات

با توجه به دوست یابی با یک زن دلو ، انتخاب های سنتی ایده خوبی نیست. تا هسته اصلی خود ، او یک ناسازگار است. بنابراین ، هدایای سنتی نیز از بازار خارج شده اند. به راستی ، او برای کارهای ساده مانند گفتگوی خوب و بعد از ظهر کار در آشپزخانه ارزش قائل است. اگر می خواهید او را خراب کنید ، او را با چیزی غیر معمول مانند بانجی جامپینگ یا سفر کوتاه به جایی عجیب غافلگیر کنید. ممکن است او از نوع ازدواج نباشد ، اما اگر به شما اجازه ورود بدهد ، او یک شریک زندگی سرگرم کننده و جذاب خواهد بود.

جنسی زودیاک دلو

علامت زودیاک دلو در مورد جنسیت یک علامت پیچیده است. به احتمال زیاد آنها به طور هم زمان با چند شریک نخواهند خوابید ، اما اگر در اتاق خواب کسل کننده شود ، آنها به دنبال راهی برای بیرون رفتن هستند. برای دلو ، رابطه جنسی باید یک باشد ماجراجویی سرگرم کننده . آنها از امتحان چیزهای جدید لذت می برند و بیش از همه ، استقلال را دوست دارند.

به عبارت دیگر ، انتظار نداشته باشید Aquarians هر شب با شما بخوابند ، در غیر این صورت احساس خستگی می کنند. غیبت به اندازه حضور قابل توجه است. وقتی صحبت از همسر عالی یا ظاهر عالی می شود ، موانع کمی دارند. برای آنها خیلی مهم نیست. آکواریوم ها بیشتر به ذهن شریک علاقه مند هستند.

مرد دلو جنسی

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

مرد دلو از نظر جنسی تقریباً به همان اندازه که می توان ذهن باز داشت. ظاهر شریک زندگی او در بالای لیست نیست ، اما مغز و ماجراجویی شریک زندگی او است. اگر می توانید چیز غیرمعمولی را امتحان کنید ، او همه چیز را برای آن دوست دارد. در واقع آزردن او سخت است. بهتر است با این وجود همراه باشید. او خواهان توجه کافی اوست و رابطه جنسی را یک خیابان دو طرفه می داند.

چیزی که انسان زودیاک دلو را از نظر جنسی از بیشتر علائم جدا می کند اصرار او به جدا نگه داشتن رابطه جنسی و احساسات است. در واقع ، این تمرین تقریباً منحصراً برای او یک تمرین است. او می تواند بدون صمیمیت مدت زمان طولانی را بگذراند. این بدان معنا نیست که او رابطه جنسی را دوست ندارد. این فقط خواسته او برای تنوع ثابت در زندگی عشق او شامل دوره هایی از زمان من است.

جنسی زن دلو

زن دلو از نظر جنسی بسیار سرگرم کننده است ، اما نزدیک شدن به او بسیار دشوار است. او رابطه جنسی را یک فعالیت بدنی سالم ، اما کمی بیشتر می داند. این بدان معنا نیست که او در اتاق خواب خسته کننده است – دور از آن! تنوع و دسیسه از خصوصیات بارز زندگی جنسی اوست. او دقیقاً به عنوان همتای مرد خود نیاز به تنوع را دوست دارد و این شامل زمان تنهایی است. آخرین چیزی که او می خواهد چیزهای شیرین شرابی است که در گوش وی یا جلسات طولانی نوازش زمزمه می کنند.

زن دلو دوست دارد از نظر جنسی سرگرم شود و چیزهای جدیدی را امتحان کند. تمام تلاش خود را انجام دهید تا به خاطر او انعطاف پذیر باشید. سعی کنید به تنهایی ایده های خود را ارائه دهید. از امتحان چیزهای جدید نترسید و همه چیز را به او بسپارید. اطمینان حاصل کنید که او به همان اندازه است در پایان خوشحال همانطور که هستی اگر داشتن یک شریک تختخواب به جای یک شریک زندگی مناسب شما نیست ، شاید او مناسب شما نباشد.

دلو به عنوان والد: سازگاری والدین

والدین دلو می تواند سرگرم کننده ، عجیب و غریب باشد ، و دقیقاً مانند داشتن یک دوست بزرگسال. در صورت نیاز بچه ها به والدین بالغ ، ممکن است غیرقابل پیش بینی ، غیرقابل دسترس و غیرقابل دسترسی باشند. از آنجا که آکواریوم ها از نظر دیدگاه بسیار جوان و جاری هستند ، به ندرت فاصله بین نسل ها بین والدین و فرزندان ، حتی تا سن نوجوانی وجود دارد.

این امر باعث برقراری ارتباط عالی می شود که امری حیاتی است ، اما کودکان و نوجوانان نیز به حمایت عاطفی نیاز دارند. احساسات برای آنها پیچیده است والدین دلو برای درک ، چه رسد به اشتراک گذاری. یک چیز اساسی که والدین دلو می توانند روی آن کار کنند ، تعیین حد و مرز برای بچه هایشان است ، تا جایی که آکواریوم ها از ساختارهای معتبر خوششان نمی آید. این به فرزندان آنها کمک می کند تا در دنیا احساس امنیت کنند.

دلو به عنوان پدر

پدران دلو هستند (جای تعجب نیست) غیر عادی و غیرقابل پیش بینی . این باعث می شود که آنها بسیار سرگرم کننده باشند ، اما در ایجاد مرزها خیلی خوب نیستند. او عاشق داشتن فرزندان باهوش و تحقیرآمیز است و افکار و ظاهر ناسازگار را تشویق می کند. آیا کودکی مهاجر بنفش می خواهد؟ به دنبال آن برو! یک نوجوان می خواهد شلوار چهارگوش دست دوم ، پیراهن گلدار ، جوراب راه راه (با رنگهای مختلف) و کلاه برخورد کند؟ به دنبال آن برو! هر چیزی برای اظهار نظر.

حتی اگر اقلام به صورت محلی یا از طریق شیوه های تجارت منصفانه تحویل داده شوند ، حتی بهتر است. وقتی بچه ها خوشحال می شوند اوضاع عالی است. وقتی آنها نباشند ، پدر دلو ممکن است ضرر کند ، زیرا او لزوما با احساسات خود ارتباط ندارد. دوست داشتن برای بچه ها بسیار خوب است ، اما آنها برای کمک به آنها به یک پدر حمایت کننده احتیاج دارند در دوران سخت هم. [ مقاله کامل را بخوانید ]

دلو به عنوان یک مادر

سرگرم کننده . این بهترین کلمه برای توصیف است مادر دلو . او در راه خودش فرزندانش را دوست دارد. ممکن است او بیرون نیاید و این حرف را نزد ، اما از آنجا که معتقد است احساس ارزشمند بودن و ارزشمند بودن مردم را به وجود می آورد ، به فرزندانش هیچ گونه تفاوتی نمی کند. آنها معمولاً از عزت نفس و اعتماد به نفس برخوردار نیستند.

شماره فرشته ۹۷

مادر دلو دوست دارد دیدگاه ها و دانش خود را با فرزندانش و همچنین احساس ماجراجویی خود را به اشتراک بگذارد. این در سالهای نوجوانی کودکان ادامه دارد. این مادر با همه گرایش ها هیپ و فعلی است. از جنبه های منفی ، طبیعت متزلزل و عدم مرزهای او می تواند باعث سردرگمی و ناراحتی فرزندان شود. آنها در زندگی خود به برخی از ثبات و همچنین سرگرمی نیاز دارند. [ مقاله کامل را بخوانید ]

بخوانید:  علامت زودیاک قوس صفات و ویژگی ها

بچه های دلو بسیار روشن هستند و به تحریک مداوم نیاز دارند ، چه کتاب ، چه ورزش ، موسیقی یا چیزهای دیگر برای فعال نگه داشتن آنها. در غیر این صورت ، ممکن است متوجه شوید که وسایل کوچک را جدا می کنند تا ببینند چگونه کار می کنند. این علامت خیلی زود آشنایان را ایجاد می کند اما از آنها گریزان است پیوندهای نزدیک . این کودکان تمایل دارند کارهای خودشان را انجام دهند و نگران مواردی مانند این نباشند فشار همسالان یا معروف بودن در آخر ، بچه زودیاک دلو از افرادی (از جمله معلمان یا سایر مراجع معتبر) که فکر می کنند غیر قابل تحمل یا توهین هستند ، خوشش نمی آید و سعی نمی کنند آن را پنهان کنند. [ مقاله کامل را بخوانید ]

AQUARIUS FITNESS HOROSCOPE

آخرین چیزی که نشانه زودیاک دلو می خواهد یک رژیم ورزشی است که به یک منحنی یادگیری و بیش از حد فکر کردن نیاز دارد. تفکر را باید برای ایده های بلندتر باز گذاشت! گفته شد ، شما باید در حرکت بمانید. کارهای کوچکی که می توانید در طول روز انجام دهید مفید است ، مانند استراحت های جزئی از نشستن پشت میز ، انجام کمی کشش یا راه رفتن بالا و پایین در سالن ، و پله زدن به جای آسانسور همه برای گردش خون مفید است. برای اقدامات بیشتر ، سعی کنید هنرهای رزمی . اگر این کار به فکر زیاد نیاز دارد ، سعی کنید HIT (آموزش با شدت بالا) ) یا آموزش مدار با دوستان. هنوز می توانید از این طریق اجتماعی باشید. برای اینکه اوضاع کمی مخلوط شود ، سعی کنید داخل آن را پرتاب کنید باندهای مقاومت ، به توپ پزشکی ، یا حتی دور در استخر . [ مقاله کامل را بخوانید ]

فال شغلی دلو

اگر یک چیز وجود دارد نشانه زودیاک دلو بیشتر دوست دارد ، این استقلال است. بنابراین ، کار برای خودتان بهترین شرط است! اگر در یک گروه کار می کنید ، می تواند برای شما مفید باشد ، مشروط بر اینکه یک سلسله مراتب سختگیرانه با یک رئیس خواستار نباشد. مهارت های مردم شما ، مهارت های برنامه ریزی آینده ، و مهارت حل مسئله نکات عالی فروش است که می تواند شما را به چندین زمینه مختلف هدایت کند.

مشاغل مستقر در کمیسیون مانند مشاور املاک و بیمه می تواند درست در کوچه شما باشد. در واقع ، اگر الف شغل فروش رقابتی می شود ، لذت شما بیشتر است! تلاش برای دستیابی به آینده بهتر با کمک به نسل بعدی می تواند برای شما به همان اندازه سرگرم کننده باشد ، بنابراین موارد زیر را نیز در نظر بگیرید تحصیلات یا مربیگری رشته. سرانجام ، انواع مختلفی از شگفتی های علمی و فنی وجود دارد که فقط در انتظار کشف هستند – توسط شما! [ مقاله کامل را بخوانید ]

فال پول دلو

روحیه آزاد دلو برای یک کار خودران عالی است ، اما برای حسابداری عالی نیست. شما کارهای معمول مانند ایجاد توازن بین کتاب ها ، سرمایه گذاری و پرداخت قبض کاملا خسته کننده است. بهترین کار این است که افراد متخصصی را که به آنها اعتماد دارید استخدام کنید تا آن کارها را برای شما انجام دهند.

درغیر اینصورت ممکن است دچار مشکل مالی شوید. وقتی نوبت به خرج کردن فاخر می رسد ، این کاری نیست که Aquarians انجام می دهد. در واقع آنها کاملاً مقرون به صرفه هستند. آنها خیلی چیزهای مادی را پیدا نمی کنند ، بنابراین اولویت ندارند. دادن اهداف و م chaسسات خیریه جایی است که برای آن مناسب است نشانه زودیاک دلو . [ مقاله کامل را بخوانید ]

نکات مد دلو

Aquarians کارهای خود را در زندگی و هنگامی که به مد می رسد انجام می دهند. سبک آنها خاص خودشان است و نه آنچه در ویترین فروشگاه های مرکز شهر است. رنگ های روشن ، اشکال پررنگ ، چند قطعه بیانیه طلا و جواهر ، و قطعات ساخته شده به طور مستقل گاه به گاه (به احتمال زیاد تجارت منصفانه) اکثر آنچه را که آنها دارند تشکیل می دهند. کفش باید باشد راحتتر از همه ، و کی به آنها اهمیت می دهد که آیا آنها سبک هستند؟ از آنجا که آنها به گروههای اجتماعی مختلفی تعلق دارند ، ظاهری دارند که به آنها کمک می کند تا در هر یک جا بیفتند. آنها این کار را جعلی نمی کنند. آنها این کار را برای سرگرمی انجام می دهند. سرگرمی ، آزادی و شعور اجتماعی چیزی است که برای آنها مهم است.

نکات مربوط به سفر دلو

دلو علامت زودیاک نمی خواهد به سایت های معمول توریستی برود. در عوض ، آنها در عوض به مکانهایی می روند که می توانند با روشنگری و مردم محلی دوستانه پیدا کنند. پترا در جوردون ممکن است مانند گذشته امن نباشد ، اما یک سفر زیارتی خارق العاده است. این میراث جهانی یونسکو چیزی فراتر از نمایی است که اغلب نشان داده می شود. گزینه وحشی تر است کوه کلیمانجارو در تانزانیا. تورهای راهنما وجود دارد ، اما همچنین برای یک دلو مناسب است مسافر برای گذراندن وقت با مردم بومی ، در مورد داستان ها و افسانه های آنها آشنا می شوند. در حقیقت ، جهان مملو از شگفتی های کمتر شناخته شده است. فقط کمی تحقیق لازم است ، که دلو کاملاً در آن مهارت دارد.

شخصیت های معروف دلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *