معنی کارت چهار شمشیر

معنی کارت چهار شمشیر

معنی کارت چهار شمشیر

 

معنی کارت چهار شمشیر در این کارت پیامی می فرستد که کمی وقت بگذارد، نگرانی های دنیوی را تسلیم کند و به مکانی امن و آرام به دور از هیاهو و شلوغی عقب نشینی کند. قدیمی‌ترین تصاویر کارت تاروت، بازدید از مقبره‌های اجدادمان را نشان می‌دهد، مکانی برای اندیشیدن به مرگ و میر خود و تنفس در غبار کسانی که شما را به اینجا آورده‌اند.

جستجوی چشم انداز یا زیارت به مرکز خود به ما این امکان را می دهد که به ریشه ها، ارزش ها و اهداف خود فکر کنیم. در اینجا شما جایگاه خود را در جریان زمان خواهید دید … و نسل های در حال آشکار شدن.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اردبیل

 

 

 

 

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

معنی کارت چهار شمشیر

 

معنی معکوس کارت چهار شمشیر

چهار شمشیر معکوس نشان می دهد که حتی اگر تفکر انفرادی می تواند لذت بزرگی باشد، باید با ارتباطات بین فردی مناسب متعادل شود. انزوا در این شرایط در برخی موارد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

ممکن است برای مداخله با الگوی تخلیه انرژی لازم باشد به دنبال کمک یا مشاوره باشید. سعی کنید به اندازه کافی تماس انسانی، ترجیحا از نوع درمانی یا حداقل حمایتی برای خود فراهم کنید، بنابراین اگر در موقعیت دردناک عاطفی گیر کردید، یک شبکه ایمنی در جای خود خواهید داشت.

موقعیت کارت چهار شمشیر

چهار شمشیر در این موقعیت قویاً از شما می خواهد که در این شرایط به مشاوره خود ادامه دهید. ممکن است ترس و خصومت زیادی در محیط وجود داشته باشد که صدای شما شنیده نشود. ممکن است ایده های شما به اندازه کافی پخته نشده باشد یا آمادگی گوش دادن به بازخورد دیگران را نداشته باشید.

اگر زمان بیشتری را صرف تفکر کنید، ممکن است با موفقیت به مشاغل عاطفی و تعصبات دیگران بی توجهی کنید. در حال حاضر، رویدادهای درونی را از نزدیک مشاهده کنید. زمان اشتراک گذاری بعدا فرا می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *