معنی کارت سه شمشیر تاروت

معنی کارت سه شمشیر تاروت

معنی کارت سه شمشیر تاروت به معنای جدایی یا فروپاشی یک رابطه مهم، از جمله احساسات غم انگیزی است که همراه با چنین رویدادی به وجود می آید. برخی از کارت ها افق پر از ابرهای طوفانی و رعد و برق چشمک زن را نشان می دهند.

جنبه مثبت این کارت پایان دادن به تداعی‌های خسته کننده یا ناامیدکننده است تا دوباره آزاد شود. یکی از پیام هایی که این کارت به ارمغان می آورد این است که برخی چیزها را از بین ببرید. علیرغم خاطرات عاطفی و وابستگی‌های عاطفی، باید روابطی را که یا نمی‌توانند به وعده‌هایشان عمل کنند و یا از لذت و حمایتی که زمانی در آن‌ها پیدا می‌کردیم، پشت سر گذاشته‌اند، رها کنیم.

 

معنی کارت سه شمشیر

معنی معکوس کارت سه شمشیر

سه شمشیر معکوس نشان می دهد که طوفان در حال پاک شدن است، احساسات در حال بهبود هستند، مهارت های ارتباطی در حال بهبود هستند، اتهامات و پارانویا در حال کاهش است. به نظر می‌رسد که ضرورت تعارض در حال از بین رفتن است، تغییری که ارزش شکرگزاری را دارد، حتی اگر هنوز برخی از چالش‌ها از این قسمت ناشی شوند.

 

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

 

موقعیت کارت سه شمشیر

سه شمشیر در این موقعیت به شما توصیه می‌کنند که به تنهایی ضربه بزنید. مستقل تر شوید. خود را از افراد و نیروهایی که با آنها سازگار نیستید جدا کنید. رشد پوست ضخیم تر

از خلاقیت و تخیل خود استفاده کنید و به دنبال موقعیت هایی بگردید که نحوه دیدن چیزها برای اطرافیان شما منطقی باشد. به سمت کسانی حرکت کنید که می توانند استعدادهای شما را در آغوش بگیرند و از آنها قدردانی کنند.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در یاسوج

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *