معنی کارت دو شمشیر تاروت

معنی کارت دو شمشیر تاروت

معنی کارت دو شمشیر تاروت معمولا نشان دهنده ایده ها یا دیدگاه های متضاد است. برای رسیدن به یک مکان هماهنگ یا تکمیل مذاکرات استراتژیک، اینها باید از طریق ارتباط با یکدیگر آشتی شوند. سیگنال های ترکیبی غالب است.

در حالی که ممکن است به نظر می رسد که آنها سعی در برقراری ارتباط دارند، طرف های مقابل به طور کامل یکدیگر را از دست می دهند، که احتمالاً عواقب شدیدی دارد. در بهترین حالت، یک بحث صریح فضا را روشن می کند و به هر دو طرف خدمت می کند، اما نمی توان در هر موردی که این کارت ظاهر می شود چنین انتظاری داشت.

 

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اردبیل

معنی کارت دوشمشیر

معنی معکوس کارت دو شمشیر

وقتی دو شمشیر معکوس می شود (یعنی وارونه)، اختلافات خلاقانه ای را نشان می دهد که می تواند منجر به این شود که دو سر بهتر از یک سر هستند. شما این ظرفیت را دارید که هم افزایی ایجاد کنید یا حداقل در جایی که بحث غالب بود، زمینه مشترک ایجاد کنید.

دقیقاً همان لحظه ای است که فکر می کنید کاملاً حق با شماست، بیشتر به نظرات دیگران نیاز دارید. به جای اینکه فکر کنید همه پاسخ ها را دارید، نظرات و نظرات خود را جمع آوری کنید.

موقیت کارت دو  شمشیر

دو شمشیر در این موقعیت توصیه می کند که ممکن است زمان مناسبی برای تصمیم گیری نباشد. نه اجازه ندهید دیگران شما را فراتر از مرزهایتان برانند و نه به خودتان اجازه دهید که تند عمل کنید. شما باید قبل از هر حرکتی شرایط را کاملاً جذب کنید – حتی اگر نداشتن راه حل به محض اینکه بخواهید باعث تنش شود.

دارای صبر. شرایطی وجود دارد که در آن عمل بهتر از عدم عمل است. اما این یکی از آنها نیست. تا جایی که ممکن است سکوت کنید و اجازه دهید همه چیز حل شود. کمی مراقبه می تواند به شما کمک کند تا به عینیت بیشتر برسید. شما اطلاعات کافی ندارید، زیرا همه شواهد هنوز وارد نشده اند.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در مشهد

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *