کارت نوباوه چوبدست

کارت نوباوه چوبدست در تاروت نماد خلاقیت، اشتیاق، اعتماد به نفس و شجاعت است. این کارت به مفاهیم معنوی نیز اشاره دارد. بسته به کارت های همراه با آن، گاهی اوقات کارت نوباوه چوبدست ممکن است به معنی شرایط هیجان انگیز و ماجراجویانه باشد. باز هم، بسته به شرایط، این کارت می تواند نشان دهنده تعامل با فردی جوان و یا کودک باشد که به شما استقلال، انرژی زیاد و اشتیاق می بخشد.

 

⬆️ معنی کارت نوباوه چوبدست صاف
هنگامی که کارت نوباوه چوبدست به صورت صاف بیرون کشیده می شود، می تواند به این معنی باشد که گشایشی قریب الوقوع در کارها برایتان رخ می دهد که شما را هیجان زده می کند، از استعدادهایتان را شکوفا کرده و به شما جرات می بخشد. این کارت اشتیاق، شانس، خلاقیت، فرصت های الهام بخش، شجاعت و جذابیت را برای شما به ارمغان می آورد. برای افزایش خلاقیت، باید رویکردی جدید در پیش بگیرید، حوزه جدیدی را برای خود انتخاب کنید، راه حلی ارائه دهید و در مسیری تازه حرکت کنید. اکنون زمان آن است که مشتاقانه، داوطلبانه و با جان و دل وارد معرکه شوید. شما باید با هیجان و انگیزه باشید، با اطمینان تمام چالش ها را برطرف کنید و خودتان را باور داشته باشید. این ضرب المثل را به خاطر بسپارید “جایی که اراده وجود دارد، حتما راهی نیز وجود خواهد داشت.” از ریسک کردن نترسید. جسور باشید، بر همه ترس ها غلبه کرده و مانند یک رهبر عمل کنید. اگر کارت نوباوه چوبدست به شما داده شود، می توانید با دل و جرأت عقاید خود را بیان کنید. این کارت به شما می گوید که از چنین فرصتی استفاده کرده و آن را از دست ندهید.

⬇️ معنی کارت نوباوه چوبدست معکوس

 

هنگامی که کارت نوباوه چوبدست معکوس می شود، ممکن است به معنای تاخیر، عقب افتادن کار ها، نرسیدن به اهداف، خواسته ها و پیگیری کردن آرزوها باشد.

❤️ معنی عاشقانه کارت نوباوه چوبدست

 

این کارت در زمینه احساسی می گوید که شما عشق را با قلب تان حس می کنید. اگر مجرد هستید، به دنبال شروع یک رابطه جدید، مفرح و عاشقانه باشید. اگر با کسی رابطه دارید، به دنبال راه هایی باشید که شرایط را بهبود ببخشید. شما و شریک عاطفی تان ممکن است به دنبال ماجراجویی و اتفاقات هیجان انگیز باشید.

اموزش فال تاروت صفر تا صد (از مبتدی تا پیشرفته)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *