معنی کارت هفت جام فال تاروت

معنی کارت هفت جام فال تاروت

معنی کارت هفت جام فال تاروت  معمولاً به کارهای تخیل، استفاده از رویا و رویا برای ابداع آینده ای متفاوت از زندگی فعلی اشاره دارد. این کارت به ما یادآوری می کند که نتایج ما در سنگ تمام نمی شود.

ما می توانیم امیدها و انتظارات خود را بالا ببریم و نتایج خود را ارتقا دهیم. فریب عنوان فانتزی که گاهی اوقات به این کارت داده می شود، نخورید – این کارت کیفیت واقعاً جادویی تخیل بیدار را نشان می دهد.

معنی کارت هفت جام تاروت

 

 

 

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

معنی معکوس هفت جام

کارت هفت جام معکوس به شما یادآوری می کند که دوباره با بازیگوشی، شادی و کنجکاوی بیدار شوید. شاید فقدان هدف اثر مرگبار دارد. تقریباً مثل این است که می گویند شما یادتان رفته چگونه رویاپردازی کنید. در نتیجه، ذهن و تخیل می توانند مانند بیابانی خشک شوند که تنها نور خشن واقعیت مادی می تواند در آن نفوذ کند. در چنین حالتی، هیچ درخششی طلایی وجود ندارد، هدف بالاتر یا جرقه جادویی وجود ندارد.

 

این حالت ذهنی است که هیچ کس نباید آن را برای مدت طولانی تحمل کند. چیزی را پیدا کنید که اندورفین شما را مجدداً تحریک کند – چه پیاده روی طولانی و نفس عمیق، خرید یک دسته گل رز و نیلوفر برای میز آشپزخانه یا برقراری تماس (شاید از طریق هنر یا مدیتیشن) با چیز خوب، واقعی و زیبا. فوراً این مرحله را بردارید و خود را از صافی مرده رها کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده

 

 

موقعیت کارت هفت جام

هفت جام در این موقعیت توصیه می کند که ذهن خود را آرام کنید و رویاها و تصوراتی را که کودک درونتان دوست دارد سرگرم کند باز کنید. به خود اجازه دهید یک نتیجه واقعاً مثبت را برای این وضعیت تصور کنید. تمرینی را در تجسم خلاق با آرام کردن گارد خود و رها کردن ترس های خود انجام دهید.

همانطور که منظره رویایی آشکار می شود، شیمی الکترومغناطیسی شما تا حدی تحریک می شود که اعتماد بیشتری به خود و کاری که انجام می دهید به دست آورید. حتی اگر این فقط یک فاصله موقت از ترس شما باشد، این یک تمرین مفید است زیرا به روان و بدن شما دوز تفکر و خوش بینی نامحدود می دهد. مثبت فکر کنید — نتایج می تواند واقعا شگفت انگیز باشد.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در ارومیه

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *