معنی کارت حاکم جام

معنی کارت حاکم جام

معنی کارت حاکم جام

معنی کارت حاکم جام نشان دهنده انرژی یک پادشاه، این کارت معمولاً پس‌زمینه‌ای آبکی را به تصویر می‌کشد، با مردی که بر تخت نشسته است و جام راز را در دست دارد. گهگاه فنجان او مانند دهانه آتشفشان برق می زند و نوری می تابد، اما هرگز نمی جوشد.

مرد در این کارت نیازی به صحبت برای برقراری ارتباط قدرت، اشتیاق و تعهد ندارد. گاهی اوقات او را مانند یک کشیش یا شمن می پوشند. شدید و شهودی،

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه بوشهر

معنی معکوس کارت حاکم جام

پادشاه جام‌ها که برعکس شده است، به شدت کینه یا نفرت دارد – از تمایل طبیعی خود برای بخشش و برکت خودداری می‌کند. این واژگونی خلاء عاطفی را در اطراف او ایجاد می کند و آرامش را از او سلب می کند.

قدرت شگرف همدلی و شفقت او به نفع بازگویی گذشته و احساس تأسف برای خودش تلف می شود. ابرهای طوفانی را از بین ببرید، آسیب را بپذیرید، ببخشید و در آغوش بگیرید. بگذارید نور خورشید صلح و خیرخواهی به تصویر بازگردد.

 

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

بخوانید:  معنای کارت ده سکه

موقعیت کارت حاکم جام

پادشاه جام ها در این موقعیت به شما توصیه می کند که وجدان خود را از نزدیک بررسی کنید و ماموریت شخصی خود را با آنچه برای همه بهتر است هماهنگ کنید. سپس می توانید با صداقت و توانایی برقراری ارتباط با بالاترین خرد وارد جامعه یا موقعیت خود شوید.

همانطور که این کار محیط را شیرین می کند، دیگران الهام می گیرند تا انگیزه ها و نیت های خود را برای مطابقت با شما مطرح کنند. شما یک نوع رهبری مهم را ارائه خواهید کرد که از اطمینان قوی برای کمک به همه برای همکاری با یکدیگر استفاده می کند. متقاعد کننده ترین چیز در مورد شما نمونه رفتار سخاوتمندانه ای است که از خود نشان می دهید – بسیار قدرتمندتر از موعظه به تنهایی.

 

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید. خرید کارت تاروت و لنورماند

 

دانلود رایگان آموزش فال تاروت

برای دانلود فایل کامل pdf آموزش تاروت مقدماتی مشخصات را درفرم زیر وارد کنید و دکمه دانلود را بزنید. در صورت مشکل در دریافت فایل به واتساپ ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ پیام بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *