معنی کارت شوالیه جام

معنی کارت شوالیه جام

معنی کارت شوالیه جام سنتی شوالیه نامیده می شود، اما در برخی از عرشه های مدرن به عنوان شاهزاده ظاهر می شود. به طور سنتی، این کارت در این کارت بازگشت به خانه را به تصویر می کشد – بازگشت به خانه واقعی او پس از یک سفر طولانی را به تصویر می کشد. مانند پسر ولخرج، او ممکن است پس از دوری طولانی از همه چیزهایی که برایش عزیز است بازگردد.

معنی کارت شوالیه جام

ذائقه او برای ماجراجویی تمام شده است — دیگر خبری از عاشقانه نبردها یا سفر در سرزمین های غریب نیست. حالا او می‌خواهد به جایی برود که شناخته می‌شود، تحت تعقیب قرار می‌گیرد و مورد استقبال قرار می‌گیرد — جایی که لازم نیست در هر مرحله بجنگد. او رفتار کسی را دارد که بزرگتر و عاقلتر شده است، پسر ولگرد.

معنی معکوس کارت شوالیه جام

یهشوال جام ها که معکوس شده است، به طور مداوم به دنبال بهانه یا راهی برای سرزنش مشکلات خود به گردن شخص دیگری است. او به اندازه کافی بالغ نیست که بفهمد تا زمانی که مسئولیت شخصی را در قبال شرایط زندگی خود به عهده نگیرد، به جای اعمال قدرت کمک رسانی و شفابخشی طبیعی خود، به تضاد ادامه خواهد داد.

معنی کارت شوالیه جام

کارت اوراکل فروش کارت های تاروت

موقعیت کارت شوالیه جام

شوالیه جام (در برخی از عرشه ها، شاهزاده) در این موقعیت توصیه می کند که با هر دو پا به موقعیت جدید خود بپرید. با آنچه در زمان حال اتفاق می افتد درگیر شوید. دیگر به مسیری که برای بازگشت به اینجا باید طی می کردید فکر نکنید. نیازی نیست در مورد چیزهایی که آشنا به نظر می رسند، کافر باشید.

در اینجا عمیقاً به ارزش های اساسی نگاه کنید. ممکن است متوجه شوید که آنها چیزی را نشان می دهند که شما به اشتباه در گذشته رد کرده اید. آنقدر متواضع باشید که به چیزها از چشمی جدید نگاه کنید. در یک سطح عمیق، قلب و روح شما در حال تغذیه است. دوباره وسوسه نشوید که فرار کنید — این همان جایی است که شما به آن تعلق دارید. کل سفر شما طوری طراحی شده بود که شما را با قدردانی جدید به خانه بازگرداند.

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه مشهد

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

دانلود رایگان آموزش فال تاروت

برای دانلود فایل کامل pdf آموزش تاروت مقدماتی مشخصات را درفرم زیر وارد کنید و دکمه دانلود را بزنید. در صورت مشکل در دریافت فایل به واتساپ ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ پیام بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *