شمع درمانی چیست

شمع درمانی چیست

در اینجا نحوه امتحان شمع درمانی آورده شده است شمع درمانی چیست

در اینجا نحوه امتحان شمع درمانی آورده شده است

تعادل و هماهنگی در زندگی خود را می خواهید؟ شمع درمانی را امتحان کنید.

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

وقتی کلمات شکست می‌خورند، شمع‌ها حرف می‌زنند، خواه ابراز قدردانی باشد، پشیمانی یا بیانی نرم و در عین حال قدرتمند از عشق. شمع درمانی زمانی است که شما شمع روشن می کنید تا روحیه یک نفر،شمع درمانی چیست حتی شما را بالا ببرد. نویسنده کاترین ریگز برگسن در کتاب خود، شمع درمانی، می نویسد که شمع درمانی شما را تشویق می کند تا سنت آرزوی خوب را به زندگی روزمره خود وارد کنید. شعله شمع استعاره ای از روح است – می تواند آرامش را به ارمغان بیاورد. شعله شمع نشان دهنده «خود» است.

شفا دهندگان عصر جدید از هنر باستانی شمع درمانی برای باز کردن قفل احساسات و روابط مسدود شده استفاده می کنند. شمع های سوزان با فرکانس های مختلفی در بدن ارتعاش می کنند. شمع های سفید بدن را تمیز می کند و آرامش را به ارمغان می آورد. شمع سیاه انرژی منفی را می سوزاند. شمع های قرمز برای عشق و اشتیاق می سوزند. آنها چاکرای ریشه را تمیز می کنند. شمع های سبز باعث بهبودی، جذب پول و شانس می شود. شمع‌های نارنجی جذابیت را نشان می‌دهند – چاکرای ناف را التیام می‌بخشند و هر گونه آسیب عاطفی را تسکین می‌دهند. شمع های آبی برای بخشش هستند. شمع های اسطوخودوس روح را آرام می کنند در حالی که شمع های بنفش به غلبه بر موانع کمک می کنند. شمع های هلو را برای شادابی روح می سوزانند. اگر می خواهید شفای معنوی را تقویت کنید، شمع های سرخابی را بسوزانید. این روزها روند رو به رشدی برای ساخت شمع های خود وجود دارد. گفته می شود انرژی این شمع ها از شمع هایی که می خرید خالص تر است. این دیوالی،

شمع درمانی برای متحد کردن سه قدرت، قدرت ذهن، بدن و روح/روح استفاده می شود. این برای قرن ها مورد استفاده بوده است و تقریباً توسط هر دینی انجام شده است.

یک شمع به عنوان یک “خود سوژه” عمل می کند، به طور استعاری فقط بازتابی از شماست تا بتوانید خود را ببینید و روی خود کار کنید. می سوزد تا خواسته هایت را به تو یادآوری کند. نور ناشی از آن به شما تغییرات اخلاقی و معنوی را یادآوری می کند که می خواهید ایجاد کنید.

شمع درمانی را می توان به طرق مختلف مورد استفاده قرار داد – مدیتیشن، ریکی، متعادل کردن چاکرا، انرژی درمانی و بسیاری موارد دیگر با هدف پاکسازی و شفای بدن و تقویت بدن، ذهن و روح.

چگونه شمع درمانی را در خانه انجام دهیم؟

انجام شمع درمانی بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشه ای آرام از خانه خود را انتخاب کنید. یک تشک بردارید و در آنجا بنشینید و یک شمع سوزان در دست خود در سطح سینه خود بگیرید. به مثبت ترین حالت به شمع خیره شوید و بین نور شمع و خودتان ارتباط برقرار کنید.

بخوانید:  چگونه فال شمع انجام دهیم و آن را تفسیر کنیم

سپس می توانید واقعیت خود را از طریق تجسم، انرژی و احساسات خود بسازید. آنچه آرزو می کنی فوراً یا به موقع می رسد، صبور باش و به آن ایمان داشته باش، زیرا ایمان رسیدن به آن است.

به یاد داشته باشید که شمع را با نیت مثبت روشن کنید. همچنین شمع را با رنگی که بیشتر نیاز دارید روشن کنید (رنگ رنگین کمان بهترین رنگ برای شفا است).

روش دیگر انجام شمع درمانی، قرار دادن شمع در فاصله و مراقبه با تمرکز بر روی آتش سوزان است.

قدرت شمع دارای فضایی آرام و تقریباً هیپنوتیزم کننده است. بنابراین، اگر اجازه دهید، پس قدرت شمع شما را از نظر ذهنی، جسمی و عاطفی به مکانی خارق‌العاده می‌برد. برای این کار به شمع های گران قیمت یا شمع های معطر نیاز ندارید، یک شمع ساده می تواند این کار را انجام دهد!

چگونه شمع ها را قرار دهم؟

شمع ها بر اساس تعداد مورد نظر برای درمان خود قرار می گیرند.

۱ شمع: می توانید آن را در دست بگیرید یا در جایی دورتر قرار دهید و روی آن تمرکز کنید.

۳ شمع: یک مثلث متساوی الاضلاع بسازید (داخل آن بنشینید) و هر شمع را در سه گوشه آن قرار دهید.

۴ شمع: یک مربع را تصور کنید (داخل آن بنشینید) و هر شمع را در چهار گوشه مربع قرار دهید.

۵ شمع: همچنین به عنوان ستاره ۵ نقطه شناخته می شود. یک ستاره پنج نقطه ای را تصور کنید، داخل ناحیه مرکزی ستاره (پنتاگرام) بنشینید و شمع ها را در لبه نقاط ستاره قرار دهید.

شمع درمانی

شمع درمانی

همانطور که میدانید عالم خلقت تشکیل شده از چهار عنصر اصلی است که عبارتند از آب، خاک، آتش و باد و عالمان دینی و مذهبی در ادیان مختلف براین باورند، زمانی که تمامی این عناصر در کنار یکدیگر باشند بهترین زمان آرزو و استجابت دعاست. اگر توجه کرده باشید شمع در حال سوختن در تمامی محافل مذهبی و روحانی، کلیساها، مساجد و سقاخانه های گذشته مشاهده می شد، این نشان از باور ادیان و رسوم ملت های مختلف در دوران های مختلف دارد. شمع در حال سوختن تمامی عناصر چهارگانه جهان هستی را یکجا دارد که عبارتند از شعله شمع که آتش، دود شمع که باد، خود شمع که خاک و اشک شمع نشان از آب دارد و در کنار هم قرارگرفتن تمامی این عناصر بهترین انرژی را برای دعا و آرامش فراهم میکند .
زمانی که در هنگام دعا کردن به شمع در حال سوختن نگاه می کنید خود را به شعور الهی متصل کرده اید و به عبارتی در حالت آلفای ذهنی قرار میگرید و در این شرایط دعا و آرزوی فرد به سرعت به عالم ملکوت میرود و اگر با قوانین خیر همسو باشد استجابت آن سریعتر خواهد بود. زمانی که شمعی را روشن میکنید شما خالق نوری هستید که وجود نداشته است و شما آن را ایجاد کرده اید و آن نور قدرت شفابخشی خود را به شما هدیه میدهد. با جان گرفتن نیروی ارتعاشی حاصل از روشنایی شمع رنگ های مختلفی در فضا پدیدار میشود که این رنگ ها میتوانند در درمان به شما کمک کنند.

به این نکته هم توجه کنید که روشن کردن شمع رسوم و آدابی دارد که یکی از آنها استفاده از کبریت است، این روزها اکثر افراد شمع و عودهای خود را با فندک روشن میکنند و متاسفانه این کار اشتباه است.
شمع سرشار از انرژی مثبت است و در محیط خانه میتواند تمامی انرژیهای منفی و استرس را از بین ببرد و همچنین خوب است بدانید که شمع در خانه قدرت پاکسازی دارد و امروزه مهمترین جایگاه را در دکوراسیون دارد.
شمع نماد پر قدرتی برای نور و انرژی و حرارت است و باید تمام اصول و آداب مربوط به نحوه رفتار کردن با شمع را بدانید و نیاز است که به برخی از آنها بپردازیم.

بخوانید:  عکس شمع سیاه یا مشکی

شمع درمانی

آداب و رسوم رفتار با شمع

بهتر است پیش از استفاده از شمع ها آنها را تمیز کنید و بهترین راه، استفاده از روغن زیتون است، به این صورت که از قسمت پایین به سمت شعله شمع بکشید تا اگر انرژیهای منفی وجود دارد با روشن کردن آن ازبین برود.

یکی از نکات جالب و قابل تامل و توجه در مورد استفاده از شمع در زمان دعا و استجابت این است که هیچوقت از یک شمع برای چند درخواست و آرزو استفاده نکنید و اجازه بدهید هر شمع برای یک دعا باشد و به صورت کامل بسوزد و تمام شود.
هیچگاه از شمع ها برای ایجاد انرژی های منفی و درخواست های منفی برای دیگران استفاده نکنید زیرا پیامدهای بدی خواهد داشت.
همواره این موضوع را به خاطر داشته باشید که پس از استفاده از شمع ها برای درمان در پایان حتما شمع ها را خاموش کنید و البته نکته این موضوع در این است که هیچوقت برای خاموش کردن شمع ها از فوت کردن استفاده نکنید، یا با دست و یا با انبرهای چوبی کوچکی که برای این کار ساخته¬ شده اند استفاده کنید زیرا که آتش و شعله شمع یک نیروی خلاق است و فوت و نفس نیز یک نیروی خلاق است، و هیچوقت نباید یک نیروی خلاق را با نیروی مشابه خود خاموش کرد. این موضوع در اسلام هم مطرح شده است که فوت کردن به شمع برای خاموش کردن آن مکروه است.

در هیچ زمانی شمعی را بدون دلیل و هدف روشن نکنید زیرا انرژی که خلق میکنید را به هدر میدهید، اگر دلتان میخواهد که شمعی در خانه¬تان روشن باشد بهتر است آن را برای هدفهایی مثل سلامت افراد، یاری به دیگران یا آرامش هستی و … روشن کنید.

بخوانید:  آموزش فال چایشمع درمانی چیست
شارژ کردن شمع نکته مهمی است زیرا شمع ها معمولا برای استفاده چندباره نیستند و انرژی اولیه خود را از دست میدهند و برای شارژ مجدد آنها، شمع را در دو دست خود بگیرید، چشمان خود را ببندید، و از ته دل و با صدای بلند آرزویتان را برای ۱۰ بار تکرار کنید تا آن خواسته وجودتان را فرا گیرد.
شمع درمانی

استفاده از شمع در دکوراسیون داخلی منزل

شمع درمانی چیست

نکاتی در رابطه با نوع چیدمان شمع ها

برای استفاده از شمع ها در مبحث شمع درمانی علاوه بر رعایت کردن موارد بالا نیاز است که در مورد نوع چیدمان و قدرت اثرگذاری بیشتر برای شفابخشی نیز آشنا شویم :شمع درمانی چیستشمع درمانی چیستشمع درمانی چیست

در طراحی مربع که شمع ها در چهار راس چیده میشوند و فرد در وسط آن می نشیند باعث ایجاد پایداری درون سیستم فیزیولوژیکی میشود و همچنین بهترین تاثیر را در آرامش بخشیدن دارد.شمع درمانی چیست

شمع ها به صورت مثلثی چیده شده است وفرد در میان آن قرار میگیرد، این نوع جایگذاری شمع ها باعث تقویت شفابخشی شده است و موجب تطهیر رنگ شمع میشوند.

چیدمان شمع ها به صورت صلیبی به طوری که در نقطه تلاقی خطوط فرضی شمع ها نشسته باشیم، باعث تعادل چهار عنصر درونی و همچنین روح و ذهن و جسممان است، مهمترین موضوع تقویت فوق العاده قلب و همچنین جذب سریع رنگ شمع ها است.

در چیدمان به صورت ستاره ۵ سو، بسیاری از فرشتگان شفابخش را به سوی شما جذب میکند و بسیار تاثیرگذار برای بیداری انرژی های معنوی است .

در چیدمان به صورت ستاره ۶ سو ارتباط بین قلب و ذهن و روح و جسم با یکدیگر سبب میشود. این نوع از چیدمان در محیط های شفابخشی بهترین و بیشترین نتیجه را با قدرت بسیار زیادی در تمام مراحل روحی و جسمی دریافت کرده است و به نوعی تقویت کننده و محافظ است.

شمع درمانی چیست

چیدمان به صورت ۷ سو که موثرترین حالت شفابخشی است و بیشترین میزان آن برای کودکان است. این نوع چیدمان باعث تعادل و توازن در تمامی چاکراها میشود و به شدت آرامش بخش است، برای تمامی حالات روحی و جسمی کاربرد دارد.شمع درمانی چیست

شمع درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *