تعبير خواب شب

تعبير خواب شب

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
شب بايد تاريک باشد اما هر تاريکي در خواب هاي ما شب نيست. گاه اتفاق مي افتد که خواب را درون ظلمت مي يابيم. اين تاريکي تعبير ديگري دارد و تعبير شب به آن اطلاق نمي شود ولي گاه نيز هست که تاريکي را مي بينيم و از ذهن ما مي گذرد که شب است در اين صورت بايد دنبال تعبير شب بگرديم. در روياهاي ما شب مجهول و راز است و هر چه تاريکتر و ظلماني تر باشد اين راز و مجهول بزرگتر و پيچيده تر مي باشد . چنانچه در خواب شب ببينيم و مشاهده کنيم که در ظلمت شب راه مي رويم با مجهول درازي رو به رو مي شويم که ما را به تکاپو و تلاش بر مي انگيزد و کوشش هائي در جهت کشف راز و حل مجهول به عمل مي آوريم ولي اگر شب مهتابي و روشن بود و به علت نور ماه يا چراغ روشن شده و ظلمت طبيعي آن شکسته بود خوابي است نيکو که خبر از فرج بعد از عسرت و تنگي مي دهد. اگر وامداري در خواب چنين شبي را ببيند که نور ماه آن را شکسته يا ستاره درخشان بر آسمان آنست وام خود را مي پردازد و همين طور بيمار اگر ببيند در شب تاريک چراغ دارد يا نور ماه بر او تابيده از بيماري شفا حاصل مي کند.
تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین
اگر در خواب بيند شب تاريك بود، دليل غم و اندوه بود. اگر روشن بود يا ماهتاب، دليل خرمي بود.
اگر ببینی محیط تاریکی که در آن قرار داشته‌ای روشن شده است، یـعـنـی توبه می‌کنی و به راه راست هدایت می‌شوی.
تعبیر خواب به روایت اسماعیل بن اشعث
اگر ببینی از تاریکی وارد روشنایی شده‌ای، یـعـنـی از فقر به ثروت می‌رسی، و غم و ناراحتی تو از بین می‌رود و در کار تو گشایش به وجود می‌آید و از گمراهی دور می‌شوی
تعبیر خواب به روایت کرمانی
اگر بيند شب تاريك راه مي رفت، دليل بر استقامت بود.
اگر ببینی از تاریکی به روشنائی می‌روی، تعبیرش این است که از رنج و تنگنا به نعمت و گشایش و فراخی خواهی رفت .
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی روشنی به سینۀ تو افتاده و روشن شده است، یـعـنـی پرهیزکار و پاکدامن خواهی بود.
تعبیر خواب به روایت امام صادق
تاریکی در خواب بر پنج وجه است.
کفر، تحیر و سرگردانی، فروبستن کارها، بدعت، در ضلالت وگمراهی افتادن
تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون
اگر خواب ببینید در تاریکی کبریت روشن می‌کنید، علامت آن است که به طرز غیرمنتظره ای ثروتمند خواهید شد.
اگر خواب ببینید در حین مسافرت با تاریکی مواجه می‌شوید، علامت آن است که به هر کاری دست بزنید، بد خواهید آورد. اما اگر ناگاه خورشید از میان تاریکی هویدا شود، نشانة غلبه بر اشتباهات است.
اگر زنی خواب ببیند ناگاه تاریکی بر قبرستان فرو می‌افتد. جایی برای خواب نمی‌یابد مگر قبری که از دل خاک دهان گشوده است، علامت آن است که در امور عاطفی شکست می‌خورد و به خاطر مرگ یکی از دوستان اندوهگین و نومید خواهد شد.
اگر بیوه ای خواب ببیند در تاریکی شب وارد قبرستان می‌شود، دلالت بر آن دارد که لباس عزا را از تن درمی آورد و لباس عروسی بر تن خواهد کرد.
تعبیر خواب به روایت مغربی
تاریکی به خواب، غم و اندوه است. اگر دید که هوا سخت تاریک شد، دلیل که مردم آن دیار را غم و اندوه رسد و کار ایشان بسته شود. اگر بیند هوا روشن است و تاریکی ابر، ناگاه پدید آمد، دلیل که در آن دیار مرگ مفاجات ظاهر شود.
تعبیر خواب به روایت لیلا برایت
اگر در خواب خودتان را در تاریکی ببینید، یعنی برای انجام کاری نیاز به کمک دارید. اگر در خواب خود را در زیرزمین تاریکی ببینید، یعنی باید مراقب توطئه‌ی دشمنان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *