تعبير خواب شبدر

تعبير خواب شبدر

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
شبدر گياهي است با سه برگ چليپائي که ديدنش در خواب نيکو است. اگر در خواب ببينيم که در خانه خويش شبدر کاشته ايم يا از زمين شبدري که ديگري کنده و به ما تعارف کرده مي خوريم به آرزوهاي متعدد مي رسيم. شبدر از آرزوهاي بزرگ و پيروزي هاي درخشان خبر نمي دهد بل که گوياي چيزهاي متعددي است که کوچک اند. شبدر در خواب نيکو است فقط صورت ناخوش آن اين است که ببينيد شبدر را با سرکه مي خوريد چون سرکه در خواب اثر نيک شبدر را از بين مي برد و غم و رنج و اندوه به دنبال آن قرار مي دهد

تعبیر خواب شبدر
۱- شبدر نشانه شادی و ازدواج است. رابطه شما با شریک زندگی تان مبتنی بر احترام و عشق بی قید و شرط است. شما از هر لحظه ای که در کنار هم هستید، لذت می برید و سعی می کنید هر گونه سوء تفاهم بین خودتان را حل کنید.
۲- شبدر خرد کردن در خواب نشانه این است که دوست دارید به موفقیت برسید و آرزوی آن را دارید. سعی کنید تلاشتان را بیشتر کنید. قطعا به چیزهایی که می خواهید می رسید.
۳- دیدن شبدر سرخ در خواب نشانه این است که احساسات شما خطرناک و افراطی است. سعی کنید به خود مسلط باشید. احتمالا این موضوع در آینده به شما ضرر زیادی خواهد رساند.
۴- دیدن شبدر سفید در خواب نشانه این است که با شخصی روبرو می شوید که نگرش شما را نسبت به زندگی تغییر خواهد داد. متوجه می شوید که به خیلی چیزها از زاویه اشتباهی نگاه کرده اید. حالا از دوستان و خانواده خود قدردانی می کنید و خیلی کارهایی که قبلا انجام نداده اید را انجام نمی دهید.
۵- تعبیر دیدن شبدر بنفش در خواب نشانه این است که از بی مهری و بی احساسی دیگران رنج می برید. شریک زندگی تان به حد کافی رمانتیک نیست. اگر هم شریک زندگی ندارید به این جهت ناراحتید و احساس تنهایی میکنید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۶- شبدر گیاهی است با سه برگ چلیپائی که دیدنش در خواب نیکو است .

تعبیر خواب شبدر چهار برگ
۷- دیدن شبدر چهار برگ در خواب نشانه این است که شما بیش از حد اعتماد نفس دارید. شما می دانید که چقد ارزش دارید و از خصوصیات خود آگاه هستید. شما اجازه نمی دهید کسی شما را دست کم بگیرد و آماده هستید برای محافظت از خود هر کاری انجام دهید.

تعبیر خواب شبدر چیدن
۸- اگر در خواب دیدید که شبدر میچیدید تعبیرش این است که به اهداف خود خواهید رسید. شما عادت کرده اید که از سنین پایین مستقل باشید و این به شما کمک میکند تا برای چیزهایی که میخواهید بجنگید حتی اگر کسی از اطرافیانتان از شما حمایت نکند.

تعبیر خواب کاشتن شبدر
۹- شبدر کاشتن در خواب نشانه این است که شما از دیگران انتظاراتی ندارید. ولی برای کاری که انجام می دهید نیاز دارید که کار تیمی کنید. این فعالیت های اجتماعی باعث می شود که اعتماد به نفستان هم بالا رود.
۱۰- اگر دیدید که دیگران مشغول کاشت شبدر هستند تعبیرش این است که آنها سعی میکنند به جای شما تصمیم بگیرند و در تمام مسائل شما دخالت کنند. شاید آنها دوستتان باشند و مسئولیت تصمیماتشان را به عهده بگیرند اما یادتان نرود که اجازه ندهید که استقلالتان از شما گرفته شود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۱۱- اگر در خواب ببینیم که در خانه خویش شبدر کاشته ایم یا از زمین شبدری که دیگری کنده و به ما تعارف کرده می خوریم به آرزوهای متعدد می رسیم . شبدر از آرزوهای بزرگ و پیروزی های درخشان خبر نمی دهد بل که گویای چیزهای متعددی است که کوچک اند .

تعبیر خواب مزرعه شبدر
۱۲- اگر در خواب دیدید که در علفزار پر از شبدر قدم می زدید تعبیرش این است که به هر آنچه آرزویش را دارید خواهید رسید. در آن سفر با موانع بسیاری روبرو خواهید شدید اما قدرت و اراده کافی برای غلبه بر آنها وجود خواهد داشت.
۱۳- دیدن دانه شبدر در خواب نشانه این است که خبرهای خوبی را خواهید شنید. به زودی ازدواج میکنید یا بچه دار می شوید. این موضوع شما را بسیار خوشحال میکند.
۱۴- دیدن شبدر خشک در خواب نشانه این است که با اینکه تلاش زیادی کرده اید اما با شکست مواجه خواهید شد. احتمالا شخصی که انتظار ندارید به شما خیانت میکند یا آسیب شدید می رساند. مراقب باشید و در مورد ترس و آرزوها و رازهای خود با کسی صحبت نکنید.

تعبیر خواب خوردن شبدر
۱۵- خوردن شبدر در خواب نشانه خبرهای بدی است که در آینده خواهید شنید. سعی کنید خود را برای روزهای سخت آماده کنید.
۱۶- اگر در خواب دیدید که چای شبدر می خورید تعبیرش این است که باید مراقب سلامتی خود باشید. حتی اگر در حال حاضر احساس خوبی دارید بد نیست که خود را چک آپ کنید.
۱۷- اگر در خواب دیدید که شربت شبدر میخورید تعبیرش این است که نگران سلامتی دوستتان هستید. بعد از دیدن این خواب سعی کنید بیشتر مراقب سلامت خود باشید.    تعبير خواب شبدر

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
۱۸- شبدر در خواب نیکو است فقط صورت ناخوش آن این است که ببینید شبدر را با سرکه می خورید چون سرکه در خواب اثر نیک شبدر را از بین می برد و غم و رنج و اندوه به دنبال آن قرار می دهد .

تعبیر خواب شبدر: ۱۸ تفسیر و تعبیر دیدن شبدر در خواب  تعبير خواب شبدر

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *