تعبیر خواب شبنم

تعبیر خواب شبنم

تعبير خواب شبنم به روايت آنلی بیتون
۱ـ اگر در خواب احساس کنید شبنم بر شما می نشیند ، علامت آن است که دچار بیماری و تب خواهید شد .

۲ـ اگر خواب ببینید شبنمی زیر نور آفتاب میان علفها برق می زند ، علامت آن است که به افتخار و ثروت بسیاری دست خواهید یافت . اگر هنوز ازدواج نکرده باشید با شخص ثروتمندی ازدواج خواهید کرد .

تعبیر خواب شبنم
در بخش های قبلی تعبیر خواب گل، تعبیر خواب دسته گل و تعبیر خواب رنگین کمان را برایتان بیان کردیم و در ادامه قصد داریم معنای رویای شبنم را برایتان مطرح کنیم. شبنم یکی از رویا هایی می باشد که هر معبری آن را تعبیر نمی کند بنابراین تعداد تعبیر کنندگان این رویا انگشت شمار می باشد. جالب است بدانید که مترادف شبنم کلمه ژاله می باشد که امروزه از این کلمه بیش تر استفاده می شود.

تعبیر آنلی بیتون
از نظر این معبر دیدن شبنم یا ژاله در خواب دارای دو معنای مختلف می باشد که عبارت اند از :

نهال بیبی شاپ

بلیط کیش
اگر فردی در خواب ببیند که شبنم بر روی او می نشیند نشانه بیماری است و در آینده ای نه چندان دور تب خواهید کرد.
اگر فردی در خواب ببیند که در میان آفتاب شبنمی بوجود آمده است به معنای این است که به افتخار و ثروت بسیار زیادی دست پیدا خواهد کرد و به سعادت و خوشبختی می رسد. این خواب برای افراد مجرد معنای بهتری دارد و بیان می کند که آن ها با یک فرد بسیار ثروتمند ازدواج خواهند کرد و از گرفتاری و بی پولی رهایی می یابند.
تعبیر خواب شبنم

امام جعفر صادق (ع)
دیدن شبنم از نظر امام صادق (ع) دارای ۵ معنای مختلف می باشد و ایشان این معانی را به صورت خلاصه و مفید بیان کرده اند که شامل بلا و مصیبت، خصومت و دشمنی، لشگر مخالفان، قحطی و خشکسالی و بیماری می باشد.

حضرت یوسف (ع)
یکی دیگر از پیامبرانی که این خواب را تعبیر کرده است حضرت یوسف (ع) می باشد. ایشان معتقد بودند که اگر فردی در خواب خود ژاله یا همان شبنم را بخورد به معنای پریشانی و حیرانی است بنابراین باید بیش تر فکر کرده تا بتواند خود را از این سردرگمی نجات دهد.

معنای رویای شبنم

ابن سیرین
این معبر اسلامی بیان کرده است که اگر فردی در خواب خود ببیند که در شهری شبنم بسیاری وجود دارد بدین معنا می باشد که پادشاه آن جا به مردم سخت می گیرد و مردم باید زحمت بسیاری بکشند و در صورتی که این فرد به همراه شبنم رعد و برق و باران را نیز ببیند بدین معنا است که در آن شهر قحطی می آید و روزگار مردمانش بسیار سخت خواهد شد بنابراین باید خود را برای همه چیز آماده کنند.

ابراهیم کرمانی
آخرین معبری که این خواب را تعبیر کرده است ابراهیم کرمانی می باشد. از نظر وی دیدن ژاله و یا همان شبنم در خواب اگر همراه باران باشد به معنای نعمت و فراوانی می باشد و اگر رعد و برق نیز با آن همراه شود یعنی مردم به گرفتاری و بیماری مبتلا می شوند و زندگی آن ها بسیار سخت خواهد شد. بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بعد از دیدن این خواب بیش تر مراقب خود باشید تا کم تر دچار دردسر شوید.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *