تعبیر خواب شرم

تعبیر خواب شرم

تعبير خواب شرم به روايت محمدبن سیرین
شرم داشتن به خواب ، دلیل بر ایمان است.
تعبير خواب شرم به روايت جابرمغربی
شرم داشتن به خواب از کاری که فساد دین در آن بود، دلیل بر نقصان ایمان بود در کاری که خیر و صلاح بود، دلیل است بر زیادی ایمان. تعبیر خواب شرم

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر شرم و حیا کردن، ایمان می‌باشد، همانطور که پیغمبر (ص) فرموده‌اند: الحیاء من الایمان _ حیا از ایمان است.
جابر مغربی می‌گوید: تعبیر شرم و خجالت از انجام گناه و فساد در دین این است که ایمان تو ناقص می‌باشد، ولی شرم از انجام کار خوب و درست و ثواب، تعبیرش این است که ایمان تو قوی است [دقت کن که می‌گوید ‘شرم’ از گناه و یا ثواب… ولی اگر حالت شرم نداشتی دلیل نمی‌شود برعکس این موارد درست باشند، یعنی این اشتباه است که فکر کنی اگر در انجام ثواب خجالت زده نباشی تعبیرش این است که ایمان تو ضعیف می‌باشد و…].
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی برهنه هستی و از مردم خجالت می‌کشی، یـعـنـی قصد سفر حج می‌کنی، یا اگر مرد عفیف و پاکدامن باشی و این خواب را ببینی، یـعـنـی گناه تو بخشیده می‌شود، در غیر اینصورت اگر درستکار و صالح نباشی تعبیرش بد می‌باشد.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی عمداً باد رها کرده‌ای و مردم خندیدند و تو هم خجالت کشیده‌ای، یـعـنـی از کاری که بیهوده می‌باشد و واقعاً کار نیست معاش و مایحتاج زندگانی تو فراهم می‌شود.

کسی که در خواب خود را شرم آگین ببیند، حیای ذاتی دارد و اگر از نگاه کردن به زن یا مرد نامحرم پروا کرد، در دین ثابت قدم است. اگر از پاسخگویی به ناسزایی شرم داشت و خودداری کرد، آدمی صبور و خداشناس و با گذشت است.

محمد ابن سیرین می گوید: شرم داشتن در خواب ، دلیل بر ایمان است. تعبیر خواب شرم

جابر مغربی می گوید: شرم داشتن در خواب از کاری که فساد دین در آن است، دلیل بر نقصان ایمان در کاری است که خیر و صلاح است و نشانه ای بر زیادی ایمان است.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *