تعبیر خواب شش

تعبیر خواب شش

تعبير خواب شش به روايت جابرمغربی
اگر بیند شش خام یا پخته می خورد، از جانوری که گوشت او حلال بود، دلیل است بر مال حلال.
تعبير خواب شش به روايت بعضی معبران
به خواب ، دلیل شادی بود. اگر بیند که شش بسیار داشت، دلیل است که خرم گردد. اگر بیند که شش به کسی داد، دلیل که رأفت به وی رساند.

تعبیرگری می‌گوید: تعبیر شش، شادی و خوشحالی می‌باشد.
اگر ببینی شش‌های فراوانی در اختیار داری، یـعـنـی با نشاط می‌شوی. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی شش خام یا پختۀ حیوانِ حلال گوشتی را می‌خوری، تعبیرش مال حلال می‌باشد.
تعبیرگری می‌گوید: اگر ببینی به کسی شش می‌دهی، یـعـنـی به کسی مهربانی خواهی کرد.

تعبیر خواب شُش
داشتن شش در خواب، اگر تمیز و بدون عیب بود، نشانه سلامتی است و اگر کسی شش خود را بیمار دید و خال های سیاه بر روی آن مشاهده نمود، نشانه بروز بیماری در بیداری است. اگر کسی به دیگری شش بدهد یا از او شش بگیرد، تعبیرش رد و بدل کردن مال حلال مابین دو نفر است.

جابر مغربی می گوید: اگر ببیند شش خام یا پخته می خورد، از جانوری که گوشت او حلال است، دلیل است بر مال حلال.

به خواب ، دلیل شادی بود. اگر بیند که شش بسیار داشت، دلیل است که خرم گردد. اگر بیند که شش به کسی داد، دلیل که رأفت به وی رساند. جابرمغربی گوید: اگر بیند شش خام یا پخته می خورد، از جانوری که گوشت او حلال بود، دلیل است بر مال حلال.

اگر زنی این خواب را ببیند که نازا است و تا آن روز فرزند نیاورده صاحب فرزند می شود. اگر مردی ببیند که شیرخشت می خورد مالی حلال به دست می آورد یا دوستی موافق و همراه و دل سوز می یابد که در سختی ها و مشکلات به یاری او می شتابد و این دوست هیچ رنج و زحمتی ایجاد نمی کند. شیرخشت دوستی است آرام ملایم و مفید که هرگاه به او نیاز داشته باشید خدمت می کند و در غیر مواقع ضروری زحمتی ندارد. از حضرت امام صادق علیه السلام نقل است که شیرخشت یا فراخی روزی و مال حلال است یا کامیابی. نوشته اند که اگر ببینید شیرخشت از صحرا جمع می کنید از سفر سودی می برید که گسترده و وسیع است.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *