تعبير خواب شقایق

تعبير خواب
شقایق
تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
شقايق گل اشک و ندبه و در عين حال پاکي و عصمت و بي گناهي است. اگر در خواب ببينيد که شقايق داريد علتي براي گرريستن در زندگي بيننده خواب پيدا مي شود اما دليل بي گناهي و نشان پاکي هم هست. شقايق نشان کوتاهي عمر و جوان مرگي است زيرا اين گل عمري بسيار کوتاه دارد که از سه يا چهار روز تجاوز نمي کند . اين است که معبران مي گويند اگر کسي گل شقايق در خانه اش بکارد خوب نيست و عمرش کوتاه مي شود

تعبیر داشتن شقایق در خواب
اگر در خواب ببینید که شقایق دارید علتی برای گرریستن در زندگی بیننده خواب پیدا می شوداما دلیل بی گناهی و نشان پاکی هم هست. شقایق نشان کوتاهی عمر و جوان مرگی استزیرا این گل عمری بسیار کوتاه دارد که از سه یا چهار روز تجاوز نمی کند .

این است که معبران می گویند اگر کسی گل شقایق در خانه اش بکارد خوب نیست و عمرش کوتاه می شود.

بیشتر بدانید خواص گل شقایق

شقایق گیاهی است علفی که ارتفاع آن به ۱ متر هم می­رسد. برگهای آن پوشیده از کرک، دندانه ­دار، جدا از هم و به رنگ سبز مایل به زرد است.

گلهای آن به رنگ قرمز و به صورت تک­تک در اواسط بهار می­شکفد.

میوه گیاه آن مانند خشخاش ولی کوچکتر است.

چنانچه برگ گلبرگهای شقایق را در آب به مدت ۱۰ دقیقه دم کرده و در عرض یک شبانه­روز سه استکان از آن مصرف کننددر درمان سرفه های عصبی، آسم، سیاه­سرفه، بی­خوابی، آنژین، بونشیت موثر است.

این دم کرده به تعریق بدن هم کمک می­کند.

دم کرده گل خشک این گیاه در آب به مدت ۱۰ دقیقه خاصیت خواب آوری دارد.

اگر یک مشت برگ گلبرگهای شقایق را در یک لیتر آب بپزید و به صورت خمیر در کیسه­ای بریزندو به مدت پنج دقیقه روی صورت بگذارند ماسکی موثر برای از بین­ بردن زبری و جوش صورت است.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *