تعبیر خواب شکم

تعبیر خواب شکم

تعبير خواب شکم به روايت حضرت دانیال
دیدن شکم از ظاهر و باطن، دلیل بر مال بود.
تعبير خواب شکم به روايت ابراهیم کرمانی
دلیل بر خویشان. اگر بیند شکمش بزرگ شده بود، دلیل مال بود. اگر کوچک بیند، دلیل بر نقصان مال و فرزند بود. اگر بیند هر چه درشکم داشت بیرون آورد باز در شکم نهاد، دلیل که به مراد رسد.
تعبير خواب شکم به روايت جابرمغربی
اگر بیند که از شکم فرزند بیرون آمد، دلیل که ازنسل وی فرزندی اید که اهل بیت او را حشمت بیفزاید. اگر بر شکم خود موی بیند، وام دار گردد. اگر بیند از شکم خود موی بسترد، دلیل وام را بگذارد. اگر بیند سوراخی در شکم داشت، دلیل که عیالان مال او را بخورند.
تعبير خواب شکم به روايت امام جعفر صادق(ع)
دیدن شکم در خواب بر چهاروجه بود.اول: جای علم. دوم: نظام. سوم: عیش. چهارم: فرزندان.
تعبير خواب شکم به روايت آنلی بیتون
۱ـ اگر در خواب شکم خود را ببینید ، نشانة آن است که آرزوهای بسیار دارید . اما باید با دنیای آرزوهایتان واقعی تر برخورد کنید و بجای رویا پردازی ، دو چندان در زندگی کار کنید . و از تفریح و تفنن بپرهیزید . ۲ـ اگر خواب ببینید شکمتان سخت و منقبض شده است ، نشانة آن است که دوستان ، شما را نادیده می گیرند و آزارتان می دهند . ۳ـ اگر خواب ببینید شکمتان ورم کرده است ، نشانة آن است که در آینده با سختی مواجه خواهید شد ولی بر آنان غلبه خواهید کرد و با تلاشهای خود به راحتی خواهید رسید . ۴ـ اگر خواب ببینید خون از شکمتان جاری می شود ، نشانة آن است که حادثة وحشتناکی در خانواده تان رخ خواهد داد . ۵ـ اگر در خواب شکم کودکی بیمار را ببینید ، نشانة آن است که نوعی بیماری واگیر دار در کمینتان نشسته است . ۶ـ دیدن شکمی بزرگ درخواب ، نشانة کسب ثروت و سعادت است . ۷ـ دیدن شکمی چروکیده در خواب ، نشانة ابتلا به بیماری و درد است . ۸ـ اگر دختری خواب ببیند از ناحیة شکم زخمی شده است ، نشانة آن است که خطری او را تهدید می کند . تعبیر خواب شکم

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *