تعبير خواب شلغم

تعبير خواب
شلغم
تعبير خواب به روايت جابرمغربی
ديدن شلغم پخته بهتر از خام بود. اگر بيند كه شلغم از خود دور كرد، دليل است كه از غم و غصه و اندوه و گرفتاري برهد.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
ديدن شلغم در خواب چندان خوب نيست چه پخته باشد چه خام . شلغم را به عنوان غايت چيزهاي بد و دوست نداشتني و بي معني مثال مي زنند لذا در خواب هاي ما گوياي غم هائي هستند که نفرت و انزجار ديگران را بر مي انگيزانند. شلغم گرفتن از ديگران نشان آن است که دهنده شلغم براي شما ناراحتي فکري به وجود مي آورد و اگر در خواب شما به کسي شلغم بدهيد اين شما هستيد که او را مي آزاريد و مي رنجانيد. مشاهده کشت شلغم نيز تعبير خوشي ندارد و گوياي آن است که شاهد و ناظر اموري خواهد بود که کلا رنج دهنده و آزار رساننده است.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
دیدن شلغم در خواب چندان خوب نیست چه پخته باشد چه خام . شلغم را به عنوان غایت چیزهای بد و دوست نداشتنی و بی معنی مثال می زنند لذا در خواب های ما گویای غم هائی هستند که نفرت و انزجار دیگران را بر می انگیزانند. شلغم گرفتن از دیگران نشان آن است که دهنده شلغم برای شما ناراحتی فکری به وجود می آورد و اگر در خواب شما به کسی شلغم بدهید این شما هستید که او را می آزارید و می رنجانید. مشاهده کشت شلغم نیز تعبیر خوشی ندارد و گویای آن است که شاهد و ناظر اموری خواهد بود که کلا رنج دهنده و آزار رساننده است
دیدن شلغم به خواب ، دلیل است بر غم و اندوه. اگر بیند که شلغم به کسی داد، دلیل که زحمتی به کسی رساند. جابرمغربی گوید: دیدن شلغم پخته بهتر از خام بود. اگر بیند که شلغم از خود دور کرد، دلیل است که از غم و غصه و اندوه و گرفتاری برهد.
تعبیر خواب به روایت مغربی
دیدن شلغم پخته بهتر از خام است. اگر ببیند که شلغم از خود دور کرد، دلیل است که از غم و غصه و اندوه و گرفتاری برهد.
تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون
خوردن شلغم در خواب ، علامت آن است که به بیماریی مبتلا خواهید شد .
خوردن شلغم خام در خواب ، علامت آن است که به اندوه و یأسی شدید دچار خواهید شد .
شلغم می خرید : امیدهای شما بی پایه و اساس اند.
سوا کردن و خریدن شلغم در خواب ، علامت آن است که از فرصتهایی که زندگی در اختیار شما خواهد گذاشت ، به خوبی استفاده خواهید کرد و ثروتی برای خود گرد خواهید آورد .
اگر دختری خواب ببیند شلغم می کارد ، علامت آن است که دارایی قابل توجه ای به ارث خواهد برد ، و با مردی خوش قیافه ازدواج خواهد کرد .
دیدن شلغم درشت در خواب ، علامت آن است که آینده ای درخشان خواهید داشت ، و از پیروزیهای خود پیوسته سرمست خواهید شد .تعبير خواب شلغم
تعبیر خواب به روایت کتاب سرزمین رویاها
خواب شلغم : عذاب و ناکامی
شلغم می خورید : نقشه های شما با موفقیت روبرو می شوند.
شلغم می کارید : سلامتی شما در خطر است.تعبير خواب شلغم

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *