تعبیر خواب شلوار بند

تعبیر خواب شلوار بند

تعبير خواب شلوار بند به روايت بعضی معبران
دیدن شلواربند، دلیل بر عورت مرد کند. اگر بیند که شلواربندی خوب داشت، دلیل که قضیب او سخت و محکم گردد. اگر کهنه بیند تاویلش به خلاف این است.

تعبیر خواب شلوار بند
خریدن شلوار بند چه تعبیری دارد، فروختن شلوار بند چه تعبیری دارد
ما در این مطلب می خواهیم برای شما تعبیر خواب شلوار بند را شرح بدهیم .

در سایت ما میتوانید تعبیر خواب را مشاهده کنید.

شلوار بند که شاید در گذشته خیلی بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه کمتر مورد استفاده قرار میگیرید و شاید در پارتی ها و جشن هایی با تم کلاسیک از آن استفاده می شود و یا نقاشان و هنرمندانی که علاقه به اینگونه تیپ و استایل هنری دارند گاها دیده شده اند که معمولا از شلوار بند استفاده می کنند.

اما اگر شلوار بند به طور خیلی محکم بسته شود می تواند به معنای محافظت و در امان بودن شما از خطرات در آینده پیش رو است .اما نباید غلفت کنید و فقط بگویید که من این خواب را دیدم پس دیگر در امانم اینطور نیست .
در واقع نوعی هشدار برای شماست تا بهتر هواستان را جمع کنید و مراقب باشید.
تعبیر خواب شلوار را نیز در کنار این موضوع بدانید بسیار به شما کمک خواهد کرد

اگر در خواب شلوار بند را ببینیم که شل و افتاده است یعنی مشکلاتی پیش روی شما قرار دارند که شما راهی جز تسلیم شدن در مقابل آن ها ندارید و شاید باید تسلیم شوید.
باز هم اما اگر اراده فولادی داشته باشید با این نوع خواب هم به سختی و دشواری زیاد می تواند مقابله کنید و از اتفاق افتادن این حوادث جلوگیری کنید تا خدایی نکرده باعث ناراحتی شما و عزیزانتان نشود.

در صورتی که شما ببنید شلوار بندی نو استفاده کرده اید یعنی آلت تناسلی شما سالم و جوان خواهد ماند.
همچنین اگر برعکس آن ببنید که شلوار بند شما کهنه است ، یعنی آلت شما خیلی زود چروک و پیر خواهد شد و شادابی و طراوت را به راحتی از دست خواهد داد که باید با استفاده از روش های درمانی از آن جلوگیری کنید. تعبیر خواب شلوار بند

خریدن شلوار بند چه تعبیری دارد
اگر شما شلوار بند را از مغازه لباس فروشی خریده باشید یعنی اینکه شادابی را به دست خواهید آورد.

اگر شلوار بند را از مغازه ها با شغل های دیگر یا دست فروش های دوره گرد خریده باشید یعنی اینکه شما مال و اموالی را بدست میاورید که از سوی کار ها و اموری اند که هیچ وقت فکرش را هم نمی کردید بازدهی برای تان داشته باشد. تعبیر خواب شلوار بند

بند شلوار که در اصطلاح آمریکایی ساسپندرز (Suspenders) و در اصطلاح انگلیسی بریس (braces) نامیده می‌شود. این نوارهای زینتی معمولاً پارچه‌ای یا چرم بوده که بر روی شانه‌ها قرار می‌گیرند و باعث بالا نگه داشته شدن و ثابت قرار گرفتن شلوار می‌گردند.

فروختن شلوار بند چه تعبیری دارد
فروختن شلوار بند در واقع تعبیری مخالف با خریدن آن دارد و هر چیزی که در خریدن رخ می دهد.
در فروختن قطعا مخالف آن خواهد بود و بالعکس رخ می دهد.

مثلا اگر شلوار بند را به عنوان فروشنده در لباس فروشی بفروشید یعنی شادابی زندگی شما از بین می رود و امید به زندگی در شما خواهد مرد که این نکته بسیار مهم و بدی است و بهتر است از باطل کردن تعبیر خواب استفاده کنید تا معنای آن باطل شود.تعبیر خواب شلوار بند

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *