تعبير خواب شیشه

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين.تعبير خواب شیشه
ديدن شيشه به خواب، دليل زن باشد و گويند، دليل بر خدمتكار خانه است، لكن ثباتش نباشد. اگر ديد كه شيشه به وي دادند، دليل كه زني درويش بخواهد. اگر بيند كه در شيشه روغن گل يا روغن بنفشه بود، دليل كه زني توانگر بخواهد و ديندار اگر بيند كه از آن شيشه شراب انار يا شراب به خورد، دليل است مال زني بخورد. اگر ديد شيشه بشكست، دليل كه زن بميرد.

تعبير خواب به روايت جابرمغربی
اگر بيند كه شيشه چيزي خوشبو است، دليل است بيمار گردد.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
معبران نوشته اند شيشه بطري زن است و محتواي آن مال زن است يا کامي است که از زن گرفته مي شود. اگر در خواب فقط شيشه ببينيم اشاره کلي است به زن و بيشتر بايد ديد که درون شيشه چيست يا شيشه براي چه هدف و منظوري فراهم آمده است. شيشه هائي که درون آن ها مشروبات الکلي مي ريزند اشاره اي هستند به فساد و تباهي و گناه. اگر شيشه اي داريم که درون آن آب ريخته ايم نشان آن است که از جانب زن يا همسر بيننده خواب امنيت و راحت پديد مي آيد. اگر شيشه رنگي باشد نوع رنگ اهميت پيدا مي کند. اصولا شيشه هاي رنگي اشاره به مشکلات هستند ولي اندکي تفاوت بين آن ها وجود دارد. شيشه سرخ دعوا و خشم و غضب است. سياه خوب نيست و زرد نشان آن است که دري از فرج مقابل شما وجود دارد و چنان چه مشکلي در زندگيتان هست با همت و اراده مي توانيد آن مشکل را رفع نمائيد. اگرِشيشه شکسته بود نشان از شکستگي دل است.

۱- شیشه شکسته در خواب نشانه خلاص شدن از احساسات منفی مشکلاتی است که مدت ها گریبان شما را گرفته است.
۲- تعبیر خواب شیشه شکسته نشان می دهد شما کنترل زندگی خود را ندارید و دیگران در زندگی و تصمیمات شما دخالت می کنند.
۳- این خواب به شما هشدار می دهد که زمان آن رسیده که زندگی تان را در دست بگیرید. شما نباید اجازه دهید مردم روی زندگی شما تاثیر بگذارند.
۴- اگر در خواب دیدید که شیشه شکسته پوست دست شما برید ولی آن را از دستتان خارج کردید تعبیرش این است که شما سعی می کنید کسانی که برایتان مشکل ایجاد می کنند را از زندگی حذف کنید.تعبیر خواب شیشه: ۱+۴۰ تعبیر دیدن شیشه (شکسته) در خواب

آنلی بیتون می‌گوید :
۵- اگر خواب ببینید از پشت شیشه به بیرون نگاه می کنید ، نشانه آن است که بهترین آرزوهای شما را آسمانی ابری و تیره مبدل به اندوه می سازد .
۶- اگر در خواب تصویر خود را در شیشه پنجره ببینید ، علامت اختلاف و مشاجره در امر ازدواج و شکست در معاملات و بی ثمر ماندن تلاش ها است .
۷- اگر در خواب چهره خود و دیگران را در شیشه پنجره ببینید ، نشانه آن است که شما دوستان خود را فریب می دهید .
۸- گرفتن کریستال از کسی در خواب ، نشانه آن است که به خاطر استعداد و هوش خود ستایش خواهید شد .
۹- اگر در خواب ظروف کریستال به کسی هدیه بدهید ، نشانه آن است که به تعهدات خود نمی توانید به موقع عمل کنید و شکست می خورید .
۱۰- اگر دختری نامزد خود را در شیشه ببیند ، علامت آن است که جشن نامزدی خود را به هم خواهد زد .
۱۱- اگر زنی شوهر خود را در شیشه ببیند ، علامت آن است که برای شادی و سربلندی خود تقلا خواهد کرد .
۱۲- اگر در خواب از شیشه پنجره به جایی نگاه کنید ، علامت آن است که ناچار می شوید زیر دست کسی کار کنید .
۱۳- اگر خواب ببینید شیشه های پنجره بخار کرده اند ، نشانه آن است که در موقعیت نامطلوبی قرار خواهید گرفت .تعبير خواب شیشه
۱۴- اگر زنی در خواب چهره مردانی بیگانه را در شیشه پنجره ببیند ، علامت آن است ک که او را در حین عملی ناپسند غافلگیر می کنند و این عمل موجب سرافکندگی او و نزدیکانش می شود .تعبير خواب شیشه
۱۵- اگر مردی در خواب چهره زنان بیگانه را در شیشه پنجره ببیند ، علامت آن است که در اثر اعمال حماقت آمیز سلامت و کار خود را به نابودی می کشد.تعبیر خواب شیشه: ۱+۴۰ تعبیر دیدن شیشه (شکسته) در خواب تعبير خواب شیشه

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *