تعبیر خواب قصاب

تعبیر خواب قصاب

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

تعبیر خواب قصاب : ديدن قصاب چون مجهول بود، دليل بر ملك است. اگر در خواب بيند كه قصابي در سراي او يا در كوچه او شد، دليل است در آنجا كسي بميرد. اگر بيند كه قصابي مي كرد و قصاب نبود، دليل است كسي را بكشد يا مجروح كند و ملال بيند.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

صاب مظهر خون ريختن و تکه تکه کردن گوشت و شکستن استخوان است. به شنيدن نام قصاب به همان نحو که در نظر ما ساطور و چاقو لاشه هاي گوسفند و گاو تجسم مي شود در خواب نيز ذهن ما براي نشان دادن خون و مرگ و حوادثي که در مجموع مي توانند علت يا معلول مرگ و خون و گوشت و استخوان بي جان باشند قصاب را شکل مي بخشد. ديدن قصاب در خواب به هر صورت باشد خوب نيست.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

اگر قصابی را به هنگام ذبح گاو در خواب ببینید، نشانه آن است که بیماری کشنده ای در کمین یکی از افراد خانواده شماست.
اگر خواب ببینید قصابی مشغول بریدن گوشت است، نشانه آن است که دیگران شما را زیر نظر گرفته‌اند، بنابر این در هنگام نوشتن نامه و اسناد هشیار باشید.

 

تعبیر خواب قصاب

معبرین غربی گویند:

دیدن قصاب در خواب نشانه‌های خوبی را به همراه نخواهد داشت. اگر در خواب خود قصابی را مشاهده کردید به این معنی است که احساسات خود را برای کسانی که مراقب شما هستند از بین خواهید برد.

این رؤیا می‌تواند بازتابی از افکار منفی و عدم رعایت اصول اخلاقی در زندگی بیداری باشد. این خواب به شما هشدار می‌دهد که در جهت غلط و نادرستی قدم برداشته و در سریع‌ترین زمان ممکن بایستی تغییری در مسیر زندگی خود ایجاد کنید.

در سر زمین رویاها آمده:

خواب یک قصاب : با یک شخص پرارزش آشنا میشوید .

یک قصاب حیوانی را می کشد : مرگ یک دوست صمیمی

یک قصاب به شما گوشت می دهد : عمر شما طولانی خواهد بود .

شما دوست یک قصاب هستید : دوستان بد دور شما هستند .

با یک قصاب صحبت می کنید : دیگران تاثیر بدی روی شما خواهند داشت.

ابراهیم کرمانی درباره قصاب می‌گوید:

اگر در خواب ببینی لباس قصابها را پوشیده‌ای، یـعـنـی دچار ضرر و زیان و غم و اندوه می‌شوی (دفع بلا و گرفتاری).

تعبیر خواب قصاباگر کسی که خود در شغل قصابی بود خواب می دید که به کار خود مشغول است، مردم او را آدمی صالح می دانند ولی اگر در خواب قصابی می کرد، نذری دارد که باید ادا کند و اگر با شخصی در خواب به منازعه مشغول بود و به آن شخص با سلاحی برنده مربوط به کار قصابی ضربه ای زد که احتمال فوت آن شخص می رفت، به اندوه و غمی سخت مبتلا می شود.

تعبیر خواب قتل و کشتن

در عالم رویا و خواب اگر کسی در خواب دید که مرتکب قتل کسی شده است تعابیر مختلفی دارد. قتل و کشتن یک آدم چه در دنیای واقعی و چه عالم خواب، عمل بسیار وحشتناک و مجازات قصاص و یا نتایج غیر قابل جبران و سنگینی به همراه دارد.ستر

اصولا هنگامی که کسی مرتکب قتل، چه عمد و چه سهو می شود، اولین پیامد آن عذاب وجدان و اس های شدید در وجود فرد است. همچنین دلایلی که کسی برای قتل شخصی اقدام می کند، اغلب دلایل بسیار بیهوده و ناشی از جنون آنی است.

تعبیر خواب کشتن

تعبیر خواب کشتن زمانی معنا دارد که رویا را در نزدیکی سحر ببینید و موضوع خواب برگرفته از حوادث روز نباشد. از نظر روانشناسان رویا شاهراهی به ضمیر ناخودآگاه محسوب می‌شود و در نزدیکای سحر که خواب عمیق شده، گویا دریچه‌های ورود به ناخودآگاه هم باز می‌شوند و شاید همان بخشی از ذهن باشد که معبران باستانی آن را دروازه‌ای به سوی عالم غیب می‌دانند. بنابراین هر رویا را از دو جنبه می‌توان تعبیر کرد؛ بعد روانشناسی و بعد عرفانی. تعبیر خواب هر آنچه که باشد حال و برداشت شما از آن خواب هم تاثیر بسیاری بر معنای آن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *