تعبير خواب صبح

تعبير خواب صبح

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق
ديدن صبح، دليل بر قوت اهل آن ديار باشد.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين
اگر بيند كه صبح صادق بدميد و روشن گشت، دليل است اهل آن ديار ايمن شوند. اگر بيند كه بعد از روشني تاريك شد، تاويل به خلاف اين بود.

تعبير خواب به روايت جابرمغربی
اگر بيند كه صبح بدميد و رنگ آن سرخ بود، دليل است در آن ديار خونريزي بسيار شود. اگر رنگ آن زرد بود، دليل بيماري است.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
صبح به معني وجود روشنايي نيست. ظهور ناگهاني روشنايي را نيز روز نمي گويند. صبح به لحظاتي از زمان اطلاق مي شود که به تعريف شيخ اجل سعدي ( تفاوت نکند ليل و نهار ) و به زبان ديگر شب اندک اندک زايل شود و روز طالع گردد. با توجه به تعريف بالا اين لحظات را صبح مي نامند و در صورتي صبح صداقت مي يابد که شبي باشد و آن شب محو گردد و برود چنانچه با اين تعريف در خواب شاهد طلوع صبح بوديم بسيار نيکو است و اميد بخش. از امام صادق عليه السلام نقل مي کنند که صبح نشانه قوت اهل آن ديار باشد. اگر در خواب ببينيم که شب اندک اندک مي رود و روشنايي بامداد جاي آن را مي گيرد غم ها و غصه ها و رنج هاي ما چون آن شب که مي رود زايل مي گردد و به رفاه و نعمت و سلامت و شادي مي رسيم. چنانچه بيماري اين خواب را ببيند شفا حاصل مي کند. مقروض دين خويش را مي پردازد و اندوهگين از بند غم و رنج مي رهد. اين صبح نشانه فرج بعد از عسرت و شدت است اما چنانچه اين حالت را معکوس ببينيم عسرت و شدتي است که بعد از فرج پديد مي آيد. اگر در خواب ببينيم که شب است اما شب به صبح رسيد و صبح مجددا رفت و تاريکي جاي آن را گرفت خوب نيست. اين صبح کاذب است و اولي صبح صادق. صبح صادق به خواب ديدن بسيار خوب است و صبح کاذب بد است و خبر از اين مي دهد که مختصر اميدي پديد مي آيد و باز هم سختي و تنگي و شدت جاي آن را مي گيرد. اگر در خواب ببينيم که صبح شد اما فجر چون شفق به سرخي گرائيد خوب نيست اين هم براي بيننده خواب خوب نيست و هم براي اهل آن منطقه که چنين صبحي در افق آن ظاهر مي شود.

ساعت ۶-۱۰ شب : رؤيا نزديک مغرب درست نيست و تعبير ندارد، زيرا از پري شکم است تا يک سوم از شب هم بي تعبير است.
ساعت ۱۰ شب تا ۲ صبح: در نيمه شب اگر خواب بين دچار امتلاء نباشد ، خواب از يک سال تا ۵۰ سال تعبير مي شود.
ساعت ۲ صبح تا ۵/۴ صبح در يک سوم آخر شب خواب صحيح است و از ۱۵ روز تا دو ماه و تا يک سال تعبير مي شود.
ساعت ۵/۴ صبح در سپيده دم از يک هفته تا يک ماه تعبير مي شود.
ساعت ۵/۴تا ۶ صبح پس از سپيده دم از يک روز تا يک هفته تعبير مي شود.
ساعت ۶ صبح در بر آمدن خورشيد همان روز تعبير شود.
ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ روز و در هنگام اذان ظهر تا يکي ۲ روز. تعبير مي شود.
روز ۶ ام ماه : بعد از يک يا دو روز تعبير مي شود.
روز ۹ ام ماه : همان روز تعبيرش ظاهر مي شود.
روز ۱۱ ام ماه شمسي : بعد از ۲۰ روز.
روز ۱۳ ام ماه : بعد از ۹ روز تعبير مي شود.
در روز ۱۴ ام ماه بعد از ۲۶ روز.
در روز ۱۵ ام ماه : بعد از ۳ روز.
در روزهاي ۲۸ ام، ۲۹ ام و ۳۰ ام ماه شمسي ، تعبيرش در همان روز پيدا مي شود.
خواب خوب و بد در ماه هاي قمري:
ماه ربيع الاول : برکت وشادي در خواب ها پيدا مي شود.
ماه ربيع الثاني: خواب خوب دير تعبير مي شود و خواب بد زود تعبير مي شود.
جمادي الاول خريدو فروش نکند.
جمادي دوم : خواب خوب دير تعبير مي شود.
ماه رجب : گشايش ابواب خير است- و خواب بد را به خوبي تعبير کن که خلاف ندارد.
ماه شعبان : رؤيا رشته هاي بسيار دارد و از آن خير بسيار بر آيد و خواب بد تعبير نمي شود.
رمضان : در هاي سختي و هرزگي بسته است و خواب خوب زود تعبير مي شود و خواب بد تعبير ندارد.
شوال : خواب بد و غم زود تعبير مي شود ، از آن بر حذر باش.
ذيقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .
ذيحجه : خواب سفر را سفر کن.دنبال کار ها را بگير که ماه مبارکي است.
تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
صبح به معنی وجود روشنایی نیست. ظهور ناگهانی روشنایی را نیز روز نمی گویند. صبح به لحظاتی از زمان اطلاق می شود که به تعریف شیخ اجل سعدی ( تفاوت نکند لیل و نهار ) و به زبان دیگر شب اندک اندک زایل شود و روز طالع گردد. با توجه به تعریف بالا این لحظات را صبح می نامند و در صورتی صبح صداقت می یابد که شبی باشد و آن شب محو گردد و برود چنانچه با این تعریف در خواب شاهد طلوع صبح بودیم بسیار نیکو است و امید بخش. از امام صادق علیه السلام نقل می کنند که صبح نشانه قوت اهل آن دیار باشد. اگر در خواب ببینیم که شب اندک اندک می رود و روشنایی بامداد جای آن را می گیرد غم ها و غصه ها و رنج های ما چون آن شب که می رود زایل می گردد و به رفاه و نعمت و سلامت و شادی می رسیم. چنانچه بیماری این خواب را ببیند شفا حاصل می کند. مقروض دین خویش را می پردازد و اندوهگین از بند غم و رنج می رهد. این صبح نشانه فرج بعد از عسرت و شدت است اما چنانچه این حالت را معکوس ببینیم عسرت و شدتی است که بعد از فرج پدید می آید. اگر در خواب ببینیم که شب است اما شب به صبح رسید و صبح مجددا رفت و تاریکی جای آن را گرفت خوب نیست. این صبح کاذب است و اولی صبح صادق. صبح صادق به خواب دیدن بسیار خوب است و صبح کاذب بد است و خبر از این می دهد که مختصر امیدی پدید می آید و باز هم سختی و تنگی و شدت جای آن را می گیرد. اگر در خواب ببینیم که صبح شد اما فجر چون شفق به سرخی گرائید خوب نیست این هم برای بیننده خواب خوب نیست و هم برای اهل آن منطقه که چنین صبحی در افق آن ظاهر می شود.
تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین
اگر بیند که صبح صادق بدمید و روشن گشت، دلیل است اهل آن دیار ایمن شوند. اگر بیند که بعد از روشنی تاریک شد، تاویل به خلاف این بود. جابرمغربی گوید: اگر بیند که صبح بدمید و رنگ آن سرخ بود، دلیل است در آن دیار خونریزی بسیار شود اگر رنگ آن زرد بود، دلیل بیماری است. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن صبح، دلیل بر قوت اهل آن دیار باشد.
تعبیر خواب به روایت مغربی
اگر ببینی صبح شده و قرمزرنگ می‌باشد، یـعـنـی در آن سرزمین خونریزی فراوانی رخ می‌دهد، ولی اگر زرد رنگ باشد، تعبیرش بیماری است (دفع بلا و گرفتاری)

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *