تعبیر خواب صحبت

تعبیر خواب صحبت

تعبير خواب صحبت به روايت جابرمغربی
اگر بیند که با پادشاه صحبت داشت، دلیل است که منفعت از پادشاه یابد. اگر بیند که را عالم صحبت داشت، دلیل است که علم و دانش آموزد. اگر درخواب بیند که باکافری صحبت داشت، توبه باید کرد. اگر بیند که با زنی پیر صحبت داشت، دلیل است که دل به دنیا بسته باشد.
تعبير خواب صحبت به روايت بعضی معبران
اگر درخواب دید که صحبت با مردی پارسا داشت، دلیل است که زندگانی او به صلاح بود. اگر با مفسد صحبت داشت، دلیل بر فسادِ کار او است.

اگر کسی در خواب با شخص درستکار و دانشمندی صحبت می کرد، کارش به خیر و نیکویی انجام خواهد شد و اگر با آدم فاسدی در حال گفتگو بود، تعبیرش بر عکس آن خواهد بود.

جابر مغربی می گوید: اگر ببیند که با پادشاه صحبت داشت، دلیل است که منفعت از پادشاه یابد. اگر ببیند که با عالم صحبت داشت، دلیل است که علم و دانش آموزد. اگر درخواب ببیند که با کافری صحبت داشت، توبه باید کرد. اگر ببیند که با زنی پیر صحبت داشت، دلیل است که دل به دنیا بسته باشد.اگر بیند که با پادشاه صحبت داشت، دلیل است که منفعت از پادشاه یابد. اگر بیند که را عالم صحبت داشت، دلیل است که علم و دانش آموزد. اگر درخواب بیند که باکافری صحبت داشت، توبه باید کرد. اگر بیند که با زنی پیر صحبت داشت، دلیل است که دل به دنیا بسته باشد.

در سر زمین
رویاها آمده:

خواب
صحبت خصوصی : یک دوست دورو در نزدیکی شما کمین کرده

با یک
شخصیت مهم خصوصی صحبت می کنید : شانس

با کسی
که دوستش دارید خصوصی صحبت میکنید: تغییرات متعددی دراطرافیان شما رخ
خواهد داد .

اگر
درخواب دید که صحبت با مردی پارسا داشت، دلیل است که زندگانی او به
صلاح بود. اگر با مفسد صحبت داشت، دلیل بر فسادِ کار او است.

خرید تاروت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *