تعبیر خواب صحرا

تعبیر خواب صحرا

تعبير خواب صحرا به روايت محمدبن سیرین
اگر درخواب صحرا بیند، دلیل خرمی باشد از قِبَل پادشاه، به قدر بزرگی صحرا. اگر خود را درصحرائی بزرگ سبز دید، دلیل است که مقرب پادشاه شود. اگر برعکس بود، دلیل است با پادشاه ظالم صحبت نگاهدارد.

از نظر امام جعفر صادق (ع) اگر در عالم رویای خود دیدید که در بیابانی هستید، چهار تعبیر دارد:
✅تعبیر اول، نشانگر برکت و رزق روزی در زندگی شماست. به بیانی دیگر قسمت و نصیب شما را نشان می دهد. به آنچه که خداوند به شما عطا می کند، راضی باشید و در هر حالت شکر خدای یگانه را به جا آورید تا برکت شما مضاعف شود.
✅تعبیر دوم، گرفتار یک سردرگمی و آشفتگی خواهید شد. زندگی تان برای چند وعده ای ممکن است خلاف میل شما جلو برود. قوی باشید و به خداوند توکل کنید تا کمک حال شما باشد.
✅تعبیر سوم، ممکن است مرتکب اعمال خطایی شوید که باعث جدایی دیگران از شما شود. این مسأله رنج بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. پس مراقب باشید تا در دردسر و درماندگی نیفیتد. همچنین این خواب نشانگر لجاجت و ستیزه جویی شما نیز خواهد بود. شاید علت درد و رنج هایتان نیز همین خیره سری شما باشد.
✅تعبیر چهارم، واهمه و ترس شما از بابت یک خطر را نشان می دهد. اضطراب شما تا حدودی به جاست. خطر و تهدید اطراف شما وجود دارد. در این حال تنها به خداوند توکل کنید، چرا که هیچ نگهبانی قوی تر از او نیست. برای این تعبیر بایستی یک نکته را متذکر شویم. اگر شما در عالم خواب دیدید که خیلی زود از بیابان و یا صحرا خارج شدید، شدت این تعابیر کمتر خواهد بود.

از نظر دانیال نبی ?‍♂️
دانیال نبی (ع) نیز بیابان و صحرا در خواب را به رزق و روزی و چیزی که نصیب و قسمت شماست تعبیر کرده است. هر چقدر این بیابان و یا صحرا را عظیم و سیع ببینید، پس برکت در زندگی شما هم به اندازه وسعت آن بیابان و صحرا خواهد بود.
✅اگر در خواب دیدید که تنها و بی کس در بیابان ها گم شده بودید و یا راه می رفتید، پس این خواب نشانگر مال و ثروت زیادی است که از کسب و کارتان نصیب شما خواهد شد.
✅اگر دیدید که همراه با دوستان و یا گروهی در این بیابان ها قدم می زدید و گشت و گذار می کردید، به سبب یک سفری که به زودی عازم می شوید، سود و مال زیادی به دست می آورید. همچنین برکت و رزق و روزی در زندگی شما بیشتر خواهد شد.تعبیر خواب صحرا
اگر در بیابان مار دیدید، این خواب نشانگر مشکلاتی در حوزه مالی و معیشتی شماست.تعبیر خواب صحرا

از نظر محمد ابن سیرین?
✅اگر در خواب صحرایی بسیار سر سبز و پر از درخت و بوته دیدید، این خواب نشانه شعف و شادمانی و سرور می باشد. اتفاقی پیش خواهد آمد که باعث خوشحالی شما می شود. این خواب نشان می دهد که این مسروری از سمت یک شخص صاحب مقام و منصب و به اندازه وسعت و عظمت آن صحرا است.
✅اگر در خواب دیدید که خودتان در میان چنین صحرایی ایستاده بودید، پس به یک شخص والا مقام و دارای جایگاه اجتماعی بالا، نزدیک خواهید شد و یکی از افراد نزدیک و مورد اعتماد او می شوید.تعبیر خواب صحرا
✅اگر بالعکس دیدید یعنی اینکه این صحرا خشک و بی آب و علف بود، شما به فردی ظالم و با نفوذ خدمت می کنید و به او بسیار وفادار باقی خواهید ماند.
✅اگر دیدید که از بیابانی خارج شدید، تعبیرش رهایی و نجات از شر غم و اندوه می باشد. زمان غصه خوردن و دلسردی به پایان رسیده است.
اگر دیدید که در عالم رویا وارد بیابانی شدید، تعبیرش بالعکس بالاست. شما برای چند صباحی گرفتار حزن و اندوه خواهید شد.
✅اگر به عالم رویا دیدید که در صحرایی که قبلا به آنجا رفته اید، حضور داشتید؛ تعبیرش یک سفر و مسافرت طولانی به مکانی دور خواهد بود.
✅اگر دیدید که از صحرا گیاه جمع می کردید و با خود به خانه می بردید، عازم سفری خواهید شد که در نتیجه مال و ثروت زیادی برای شما به همراه دارد.
✅اگر دیدید که از میان بیابانی در حال جمع کردن سنگ و ریگ بودید، طی سفر خود سعی می کنید اموالی را با استفاده از نیرنگ و فریب به چنگ آورید. مالی که این گونه به دست آید، خوشایند نیست و همین گونه نیز از کف بیرون می شود.
✅اگر در خواب دیدید که شما را با زور و اجبار به بیابانی می بردند، این خواب خوب است. خداوند شما را از شر دشمن و بد خواه و خطرات اطراف تان حفظ خواهد کرد.
✅اگر به عالم رویا دیدید که در میان یک بیابان و یا صحرا جان دادید و مُردید، در صورتی که صاحب همسر باشید، تعبیرش یک فرزند می باشد. اما اگر شما مجرد هستید و همسری ندارید، شخصی به شما اخباری را می رساند. اگر منتظر خبر از جایی هستید، قطعا در وعده ای نزدیک صورت خواهد گرفت.
✅اگر بیابانی ترسناک و بسیار تاریک و مخوف را دیدید، این خواب نشانه ضرر و خسارت مالی می باشد. بهتر است این روز ها در حوزه مسائل مالی کمی دقت بیشتری به خرج دهید.
✅اگر دیدید که همراه با یک دختر زیبا و بسیار خوش چهره در بیابان گیر کرده بودید و به دنبال کمک می گشتید، تعبیر این خواب برای اشخاص مجرد، نشانگر نامزد کردن و ازدواج در وعده ای نزدیک است. اما اگر شما متأهل و صاحب خانواده هستید، تعبیرش این است که همسر شما مجبور می شود که از امر و دستور شما پیروی و اطاعت کند.
✅اگر در خواب دیدید که در بیابان با یک زن و یا یک دختر در حال نزدیکی کردن بودید، این خواب خوب نیست. افرادی سخن چین و فضول سخن ناحق و کذبی را به شما نسبت خواهند داد و در عاقبت و نتیجه این کار آبروی شما لکه دار خواهد شد. مراقب باشید و کاری نکنید که اوضاع را بدتر کند.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *